Gå til innhold

kvinner er enkle og liver til andre en seg selv om det


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

kvinner er enkle og liver til andre en seg selv om det.

jeg tror ikke på at men er enklere og kvinner er de avanserte.

kvinner liker sex men lager en lang liste som kommer forand som vi ikke gang bryr os om.

ja kvinner er avanserte så er menn men det er ikke den sort avansert snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den som hevder at kvinner er mer avanserte enn menn må gjerne henvise til noe som ikke er skapt av menn. Og nei, dette forumet er heller ikke programmert og skapt av kvinner, selv om det er til kvinner. kvinnesjåvinisme er det mest absurde, korttenkte våset i vår tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn leser jeg innlegget:

Kvinner er enkle, og lyver til andre enn seg selv om det. -fra en annens kvinnes synspunkt

Kvinner er enkle, og lyver til andre enn seg selv om det.

Jeg tror ikke på at menn er enklere og kvinner er de avanserte.

Kvinner liker sex, men lager en lang liste som kommer foran, som ikke engang vi bryr oss om.

Ja, kvinner er avanserte, det er menn også. Men det er ikke den form for "avansert" vi snakker om nå.

Jeg syns TS har en glimrende poeng. Generaliserende, men likevel en reell betraktning over kvinners oppførsel ved samme generalisering over menn.

Jeg mener iallefall at dette innlegget tegner et bilde av den stereotype kvinnen som lite villig til å innrømme at hun liker sex. Dette forsøker hun så å skjule ved å si at menn er "enkle" og kvinner er "avanserte". Hun sier det kanskje ikke rett ut, men pakker inn sitt ønske om sex som mindre viktig enn mange andre ting i livet.

For egentlig er dette bare løgn fra kvinnen. Et løgnaktig, sosialt spill. Og det er urettferdig å si at menn er enkle, når man er like enkel selv.

Var det noe sånt du mente, TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som hevder at kvinner er mer avanserte enn menn må gjerne henvise til noe som ikke er skapt av menn. Og nei, dette forumet er heller ikke programmert og skapt av kvinner, selv om det er til kvinner. kvinnesjåvinisme er det mest absurde, korttenkte våset i vår tid.

Dette er for enkelt. Jeg synes tråden er ganske uinteressant, da kjønn ikke er et skille mellom hverken kognitive eller kreative evner.

Se her:

http://www.sdsc.edu/ScienceWomen/GWIS.pdf

Ellers kan vi jo nevne noen kvindelige nobelprisvindere:

The Nobel Prize in Physics

1963 – Maria Goeppert-Mayere

1903 – Marie Curie

The Nobel Prize in Chemistry

2009 – Ada E. Yonath

1964 – Dorothy Crowfoot Hodgkin

1935 – Irène Joliot-Curie

1911 – Marie Curie

The Nobel Prize in Physiology or Medicine

2009 – Elizabeth H. Blackburn

2009 – Carol W. Greider

2008 – Françoise Barré-Sinoussi

2004 – Linda B. Buck

1995 – Christiane Nüsslein-Volhard

1988 – Gertrude B. Elion

1986 – Rita Levi-Montalcini

1983 – Barbara McClintock

1977 – Rosalyn Yalow

1947 – Gerty Cori

Ellers kan vi jo nevne Dr. Marion Diamond, som var den som fikk igang undersøkelsen av Einsteins hjerne....

Det alle disse har til felles, er IKKE at de er kvinder - men at de er (eller var) dyktige fagfolk. Det findes mange flere man kunde trekke frem. Jeg synes kjønnsskillet i slike saker er kunstig, og forstår ikke poenget med det. Jeg vil at de dyktigste skal komme frem, uansett kjønn, nationalitet eller etnisitet.

Og jeg forstår ikke formålet med denne tråden.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn leser jeg innlegget:

Kvinner er enkle, og lyver til andre enn seg selv om det. -fra en annens kvinnes synspunkt

Kvinner er enkle, og lyver til andre enn seg selv om det.

Jeg tror ikke på at menn er enklere og kvinner er de avanserte.

Kvinner liker sex, men lager en lang liste som kommer foran, som ikke engang vi bryr oss om.

Ja, kvinner er avanserte, det er menn også. Men det er ikke den form for "avansert" vi snakker om nå.

Jeg syns TS har en glimrende poeng. Generaliserende, men likevel en reell betraktning over kvinners oppførsel ved samme generalisering over menn.

Jeg mener iallefall at dette innlegget tegner et bilde av den stereotype kvinnen som lite villig til å innrømme at hun liker sex. Dette forsøker hun så å skjule ved å si at menn er "enkle" og kvinner er "avanserte". Hun sier det kanskje ikke rett ut, men pakker inn sitt ønske om sex som mindre viktig enn mange andre ting i livet.

For egentlig er dette bare løgn fra kvinnen. Et løgnaktig, sosialt spill. Og det er urettferdig å si at menn er enkle, når man er like enkel selv.

Var det noe sånt du mente, TS?

Kjæresten min elsker sex og hun viser meg akkurat det nesten hver dag!! Ingen grunn til å undertrykke det vel?

Hilsen fornøyd mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...