Gå til innhold

Dilemme med nåværende kjæreste


B20

Anbefalte innlegg

Jeg har en ting jeg går å tenker mye på!

Jeg har altså en kjæreste jeg elsker , men vi har en fortid som gjør meg usikker på om han er god for meg!

Når jeg var 14 år(7 år siden) ble jeg voldtatt å saken fikk så store oppslag i lokalavis å det ble mye hets og mobbing på en nettside. Min nåværende kjæreste var en av de som skrev stygge ting på denne siden. Han har i etter tid gjort seg fortjent til min tilgivelse, men min familie kommer aldri til å tilgi han. vi hadde ikke kontakt på mange år , før i fjor september. Vi har vært kjærester siden da å har holdt vår forhold skjult for familien min. noe som har fungert bra! min kjæreste har ikke helt vært på lovens side heller også skal i fengsel i 7 mnd.

vi har et veldig turbulens forhold, vi elsker hverandre å hater hverandre på samme tid. Jeg overanalyserer hele tiden forholdet våres om dette er verdt det. jeg savner å kunne ha med meg kjæresten hjem til mine foreldre. Jeg går ikke overens med noen av hannes venner siden de er "krimenelle" Han gjør alt for meg å behandler meg som en prinsesse. Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre .. skal jeg fortsette dette som vi har hatt i et år nå eller skal jeg komme meg videre ? jeg kan ikke se for meg et liv uten han, han er også min beste venn å vi snakker om alt å ingenting. trenger råd fra andre!

ting begynner å gå ut over helsa mi ! vi krangler mye å diskuterer mye. begge blir fort fornærmet . jeg sover dårlig , spiser lite, er mye nedfor . mensen uteblir ( er ikke gravid) hvorfor skal kroppen reagere sånn når jeg elsker han ? eller gjør e d?... :tristbla:

Endret av B20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LonelyAngel

IKKE VURDER DET EN GANG!

Du kan få mye bedre! Han har vært ond mot deg tidligere, han skal i fengsel! Er dette drømmegutten eller?

Jeg vet at verden ikke er svart hvitt, men tro meg. Jeg har erfaring og vet hvordan de fleste menn som havner i fengsel er, samme hvor unge dem er.

Kom deg unna!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra det du skriver vil jeg tro at dette ikke er noe som er liv laga.

Er enig med LonelyAngel, kom deg unna. Ikke noe bra forhold for deg i det hele tatt.

Du er ung og har livet foran deg. Det er massevis av fantastiske menn der ute og en av dem vil du treffe på et eller annet tidspunkt. I mellomtiden bruker du tiden på deg selv, dine venner, dine interesser etc.

Ikke ha det så travelt med å finne "den rette". Du har bare ett liv, lev det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke som om dere har noe særlig godt grunnlag for et bra forhold. Jeg ville bare droppa det, selv om det var vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...