Gå til innhold

utroskap.


_Ulve-elsker_

Anbefalte innlegg

Jeg skulle låne telefonen til kjæresten min i helgen for og sende en melding. Og jeg skjønner meg ikke helt på telefonen hans så jeg hadde trykket sånn at jeg kom inn på meldingene hans der det sto *er du begynt og være utro mot.... *

Jeg trykket meg bare ut av det og sendte meldingen jeg skulle sende og gikk og satt meg sammen med han igjen.

Natten etter sjekket jeg meldingene hans igjen for og se hva han hadde svart persjonen (Jeg vet jeg burde ha spurt om å se på telefonen)og da hadde han slettet alle sendte og mottatte meldinger..

Burde jeg uroe meg for at han er utro eller?.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig burde du uroe deg. Du burde lest mld med en gang. Hvorfor skulle han slette alle mld hvis han ikke har noe å skjule. Lat som du faktisk har lest mld uten å si hele innholdet (for det vet du jo faktsk ikke) og spør han rett ut. Enten sier han at han har vært utro, eller så er det en god forklaring på mld, eller så lyger han, så må du velge om du tror på han eller ikke.

Edit: Skrivefeil

Endret av Lulilelu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig burde du være uroe deg. Du burde lest mld med en gang. Hvorfor skulle han slette alle mld hvis han ikke har noe å skjule. Lat som du faktisk har lest mld uten å si hele innholdet (for det vet du jo faktsk ikke) og spør han rett ut. Enten sier han at han har vært utro, eller så er det en god forklaring på mld, eller så lyger han, så må du velge om du tror på han eller ikke.

Ja, jeg vet jeg burde ha lest meldingen med en gang :\ Men var redd for at han skulle komme bort og se hva jeg holdt på med..

Jeg har vurdert hele helgen å si det til han at jeg har lest litt av den, men er redd for at han skal bli kjempe sint.. Han så jo etter på at det var noe som plaget meg, men jeg sa bare at jeg var sliten.

Jeg stoler jo på han, og har testet han mye hvis han f.eks skal noen plass så sier jeg ''hvem er det du skal til'' så sier han '' jeg skal bare til pappa en tur'' så sier jeg ''nååja...'' og da sier han bare at jeg ikke stoler på han osv..

Han har sakt til meg at han har vært utro 1 gang for mange år til bake men det var ikke med meg da.

en gang utro alltid utro.. ? Tror jeg må snakke med han om det..

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logic fail is rainbow?

Hvorfor i all verden er det ulogisk å mene at denne mannen er utro og samtidig at ett utroskap nødvendigvis fører til flere? Faktisk helt enig jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...