Gå til innhold

Å ikke ville ha forhold!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det mulig å like en person, men faktisk ikke være interessert i noe forhold med personen fordet??

Eller er det alltid sånn at om man liker noen godt nok så vil man aldri klarer å stoppe det fra å bli et forhold til slutt... Si at man trives i hverandres selskap (fysisk og, men bare kosing) men i utgangspunktet ikke har tid. Er setningen "ikke ute etter forhold" alltid kun en unnskyldning for manglende interesse? (men for å opprettholde muligheten for fysisk kontakt)

Flere her inne med den typen erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig. Men når noen er forelsket går ofte planen om å ikke ville ha et forhold i vasken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok "er ikke ute etter et forhold" stort sett er en unnskyldning for å slippe unna uten å såre den andre parten. Blir man forelsket blir man stort sett plutselig klar for forhold også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har følelser for en, men er ikke interessert i et forhold verken nå eller langt inn i fremtiden. Jeg har nettopp komt ut av et forhold, og er ikke klar for slike forpliktelser ennå, men jeg vil bli bedre kjent med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok "er ikke ute etter et forhold" stort sett er en unnskyldning for å slippe unna uten å såre den andre parten. Blir man forelsket blir man stort sett plutselig klar for forhold også.

Ts her,

Ja er egentlig dette jeg tenkte på. Å kanskje like personen som en venn med "fysiske goder" ,uten å virke som en drittsekk, for man har jo sagt ifra om at det ikke blir noe mer...

Er bare så lei av gutter som bruker den setningen, og ikke lenge etter er de brått i forhold med en annen jente. Flott å vite man er god nok i senga, men ikke ellers! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har følelser for en, men er ikke interessert i et forhold verken nå eller langt inn i fremtiden. Jeg har nettopp komt ut av et forhold, og er ikke klar for slike forpliktelser ennå, men jeg vil bli bedre kjent med ham.

Da er jo du et eksempel på at det er mulig å like noen, uten å ønske forhold. Hehe, er bare noe jeg ikke kan forstå, om jeg har følelser for noen så vil jeg helst være i et forhold. Men alle har jo selvfølgelig sitt, i form av tidligere opplevelser osv. Og noen fokuserer kanskje så mye på andre ting i livet sitt at de faktisk ikke har tid :) TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan da få følelser for noen uten å ville ta det videre, f.eks om man vet at man ikke passer sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man få følelser for noen man ikke passer med? Mener ekte og dypere følelser.

Selvfølgelig kan man det, det er en grunn til at det er så mange skilsmisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan man det, det er en grunn til at det er så mange skilsmisser.

Ja det er klart :) Men om man giftet seg så var det jo følelser der en gang!

Om man treffer et menneske man har god kjemi med og likevel ikke ønsker forhold, men liker personen er det jo noe annet. Men går vel på at man ikke liker personen nok til å gi opp friheten sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er klart :) Men om man giftet seg så var det jo følelser der en gang!

Om man treffer et menneske man har god kjemi med og likevel ikke ønsker forhold, men liker personen er det jo noe annet. Men går vel på at man ikke liker personen nok til å gi opp friheten sin...

Ja men selvom man har følser for hverandre betyr det ikke at man passer sammen når forelskelsen har lagt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja men selvom man har følser for hverandre betyr det ikke at man passer sammen når forelskelsen har lagt seg.

Nei ingenting som varer evig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda hvis man passer sammen kan det vare evig ;)

Hehe, skulle ønske jeg klarte å tro på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo mange som lever sammen til de dør.

Ja - halvparten av alle ekteskap! 50% skilsmisse betyr også 50% som varer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...