AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #1 Del Skrevet 28. november 2011 Dere vet på ungdomsskolen/videregående når man lærer tysk/fransk/spansk/italiensk, og har bøker i disse fagene med verb, setningsoppbygging, generelle ord o.l.? Altså det grunnleggende? Jeg ser etter dette i NEDERLANDSK, men vet ikke hvor jeg skal finne det, da nederlandsk ikke er det språket som er mest utbredt. Har dere noen tips? for NOE må det jo være? Hvis ikke kan jeg sikkert ta det på engelsk, men helst norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 28. november 2011 #2 Del Skrevet 28. november 2011 Hehe, skal du ut og kapre en av disse kjekke nederlenderne det snakkes så mye om nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #3 Del Skrevet 28. november 2011 Så "den islamske fare" blir den nederlandske fare nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #4 Del Skrevet 28. november 2011 Hehe, skal du ut og kapre en av disse kjekke nederlenderne det snakkes så mye om nå? Ja Så "den islamske fare" blir den nederlandske fare nå? Hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #5 Del Skrevet 30. november 2011 Såvidt jeg vet er det eneste som finnes på norsk en bitteliten bok som heter noe sånt som Nederlandsk grammatikk av Geir Farner, som underviser i nederlandsk på UiO. Det er ikke en lærebok, da. Mer et oppslagsverk på 50 sider. Ellers får du tak i ting på engelsk på f.eks. Amazon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå