Gå til innhold

Jeg maser på ham..for å få han til å være med meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært småbetatt av en mann i overkant av et år, og vi har flørtet hele tiden. Vi er kollegaer,så vi sees nesten hver dag.

En helg jeg hadde vært ute på byen, ringte jeg han for å høre om han ville kjøre meg hjem. Han hentet meg, og jeg inviterte på pizza. Jeg spurte om han ville sove hos meg, og det gjorde han, men han sa at vi ikke kunne ha sex. Vi kysset og koste hele natten, uten å ha sex.

Så noen dager etter var vi begge på lønningspils, og snakket bare vanlig sammen, men litt flørtete som alltid. Når vi skulle på byen sendte han mld om han kunne være med meg hjem. Vi lurte oss av sted til meg uten at noen såg det (det blir så mye styr på en arbeidsplass), og vi hadde sex. Fantastisk sex.

Så noen uker etter sendte jeg en mld om han ville komme bort til meg en kveld, og han kom. Samme dagen etter. Heftig og god sex begge kveldene, og mye kosing, fine ord og kyssing..

Dette er nå to uker siden, og sist jeg sendte en mld til ham om vi kunne treffes, passet det ikke. Gangen etter svarte han ikke..

Vi har sendt endel mld frem og tilbake nå,men jeg føler jeg har mast så sinnsykt at jeg ikke tør foreslå noe igjen..

Det er ikke alltid han svarer på sms heller .

Poenget er at jeg føler jeg må spør dersom jeg vil være med han, for han er ikke typen som spør. Han har sagt han gjerne vil, men at jeg må spør. Nå har jeg sagt at han får spør nestegang, for jeg orker ikke å mase mer. Men hva om han ikke tør spør meg? Eller ikke får ut fingen? Jeg vil ikke mase, men jeg vil så gjerne være med ham..

kan noen snakke(skrive) litt vett inni hodet mitt? Og hjelpe meg litt? Jeg vil være med ham, men jeg vil ikke utsette meg selv for å mase så mye at jeg mister selvrespekten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fireflies

Jeg ville heller ikke mast mer på han. Enten var han vel bare ute etter sex, eller så er han vel usikker på hvor og hva han egentlig vil med dette. Ting blir jo alltid mer komplisert når man er kollegaer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller ikke mast mer på han. Enten var han vel bare ute etter sex, eller så er han vel usikker på hvor og hva han egentlig vil med dette. Ting blir jo alltid mer komplisert når man er kollegaer.

Ts her . Takk for svar.

Så da skal jeg bare la være å sende til ham, og se om han sender til meg? Og hvis han ikke gjør det skal jeg la det ligge? Hva om det er avgjørende at jeg tar kontakt for at det skal bli noe mellom oss, at han er usikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her . Takk for svar.

Så da skal jeg bare la være å sende til ham, og se om han sender til meg? Og hvis han ikke gjør det skal jeg la det ligge? Hva om det er avgjørende at jeg tar kontakt for at det skal bli noe mellom oss, at han er usikker?

Han har spurt deg før, noe som viser at han ikke er helt blottet for mot på den kanten, og siden du har gjort det klart at det er opp til ham å ta initiativ neste gang må du nesten bare ta det rolig og se om han faktisk vil det.

Det burde også være rimelig enkelt å få en indikasjon på hvor han står neste gang det er lønningspils eller lignende. Om han er mer tilbakeholden vil du nok merke det.

Er du forresten sikker på at han ikke er gift eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har spurt deg før, noe som viser at han ikke er helt blottet for mot på den kanten, og siden du har gjort det klart at det er opp til ham å ta initiativ neste gang må du nesten bare ta det rolig og se om han faktisk vil det.

Det burde også være rimelig enkelt å få en indikasjon på hvor han står neste gang det er lønningspils eller lignende. Om han er mer tilbakeholden vil du nok merke det.

Er du forresten sikker på at han ikke er gift eller lignende?

ja vi er begge single.

Han har sagt han skal ta kontakt, men han er egentlig ikke typen som kommer til å gjøre det, jeg tror han er redd for å bli avvist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

Han har spurt deg før, noe som viser at han ikke er helt blottet for mot på den kanten, og siden du har gjort det klart at det er opp til ham å ta initiativ neste gang må du nesten bare ta det rolig og se om han faktisk vil det.

Det burde også være rimelig enkelt å få en indikasjon på hvor han står neste gang det er lønningspils eller lignende. Om han er mer tilbakeholden vil du nok merke det.

Er du forresten sikker på at han ikke er gift eller lignende?

Enig! La det bli opp til han nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja vi er begge single.

Han har sagt han skal ta kontakt, men han er egentlig ikke typen som kommer til å gjøre det, jeg tror han er redd for å bli avvist..

Han har jo gjort det før, og du har ikke vist noen som helst slags tegn på å ville avvise ham (tvert imot). Ha nå litt troa på at han er i stand til å tenke selv!

Vil han ha deg, så viser han det på en eller annen måte. Akkurat nå virker det ikke som han er veldig interessert, men du kommer langt ved å lodde stemninga neste gang det er naturlig (som feks lønningspilsen).

Du kommer ikke langt ved å mase mer. Det er på grensa til respektløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vist blitt en ny trend å være office-hoe nå. ligg unna kollegaer. tror du at du er blitt likestilt for å klå på kollegaer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han vært det minste interessert så hadde han vel svart på meldingene dine? Kan du ikke bare spørre han rett ut om det er noe vits i å prøve? Virker litt halvhjertet, dessverre :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var engang superforelsket i en gutt.. det ver han som først tok kontakt og jeg sa ja til å møte han, og ette å ha møtt han falt jeg bare pladask..

Men det var også jeg som alltid måtte ta kontakt og var ikke alltid han svarte på meldinger heller..

Vi møttes i rundt 8 mnd til jeg ikke orket mer.. jeg likte han virkelig og han var fantastisk å vere sammen med, men tok aldri initiativ osv.. fann til slutt ut at han bare var ute etter sex, og at han også hadde flere jenter rundt om..

Sier ikke at dette er tilfellet hos deg selfølgelig!

Har egentlig ikke et godt råd å komme med, desverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han vært det minste interessert så hadde han vel svart på meldingene dine? Kan du ikke bare spørre han rett ut om det er noe vits i å prøve? Virker litt halvhjertet, dessverre :/

Jeg har spurt om jeg skal slutte å sende mld, men han sier at det bare er koslig, og at han veldig gjerne vil være med meg når det passer, men at det er travelt nå..

Hadde vært lettere hvis han bare hadde sagt at han ikke ville, istedet for å si en ting og vise en annen ! Han har også sagt følelser skremmer han, siden han skal jobbe i en annen by i 4 mnd etter jul (han kommer tilbake) , og at han er redd for å falle for meg dersom vi sees for ofte..Pakker han bare inn en avvisning her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spurt om jeg skal slutte å sende mld, men han sier at det bare er koslig, og at han veldig gjerne vil være med meg når det passer, men at det er travelt nå..

Hadde vært lettere hvis han bare hadde sagt at han ikke ville, istedet for å si en ting og vise en annen ! Han har også sagt følelser skremmer han, siden han skal jobbe i en annen by i 4 mnd etter jul (han kommer tilbake) , og at han er redd for å falle for meg dersom vi sees for ofte..Pakker han bare inn en avvisning her?

Er sannsynligvis en avvisning, han sier jo at han ikke har lyst å falle for deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sannsynligvis en avvisning, han sier jo at han ikke har lyst å falle for deg...

Glemte å legge ved fordi vi er kollegaer.. ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her..

Sendte en mld til ham idag (ja FY meg :( ) om han ikke ville være med meg, og da sa han at det ville han, og at jeg måtte slutte tro han ikke ville! Så spør jeg da, om han vil komme bort en dag, men det kunne han ikke love.. :( Hva er greia?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

Ts her..

Sendte en mld til ham idag (ja FY meg :( ) om han ikke ville være med meg, og da sa han at det ville han, og at jeg måtte slutte tro han ikke ville! Så spør jeg da, om han vil komme bort en dag, men det kunne han ikke love.. :( Hva er greia?!

Høres jo helt merkelig ut :klo:

Selv om han har lyst, så kan det jo være at han holder litt tilbake nettopp fordi dere er kollegaer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her..

Sendte en mld til ham idag (ja FY meg :( ) om han ikke ville være med meg, og da sa han at det ville han, og at jeg måtte slutte tro han ikke ville! Så spør jeg da, om han vil komme bort en dag, men det kunne han ikke love.. :( Hva er greia?!

tror du din sjef setter prist på at du tukler med hans andre ansatte og eventuelt stater stort drama der nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres jo helt merkelig ut :klo:

Selv om han har lyst, så kan det jo være at han holder litt tilbake nettopp fordi dere er kollegaer da?

Ja det gjør det,er derfor jeg er så forvirret og masete også :( ! Vil bare ha et klart svar.

Han sa han ville være med meg,men at han ikke ville "stresse" med det nå, og at hvis jeg tok det rolig så fiksa det seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det du beskriver, syns jeg han virker usikker/ikke like interessert som deg. Syns ikke du burde bruke mer energi på dette nå, la det ligge og bruk tiden til noe annet. Hadde han vært sikker, så hadde han svart deg på sms. Dersom du er interessert og han ikke er interessert i noe mer, så risikerer du jo bare å ende opp såret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slitsomt. Kanskje han prøver å være hard to get. Ikke kontakt han på en stund, se om han kontakter deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...