Gå til innhold

Åhhhhhhh..........


Gjest MrsL

Anbefalte innlegg

:evil: :evil: Skulle kjøpe mobiltelefon til sambo i dag i julegave og på butikken sa de at de ikke kunne selge meg en telefon med abbonement i hans navn. De måtte ha en skriftlig godkjenning fra han først :evil: :evil:

Åhhhhhhhh, de ødela alt..........nå må han jo få vite hva han skal få og da er hele greia ødelagt :evil:

:evil: Dumme butikk - dumme regler :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi gavekort da, med bilde av telefonen f.eks. Du kan lage gavekortet selv. Så kan han være med etterpå eller gi deg skriftlig tillatelse så kan abboet ordnes etter jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme "problemet" har jeg. Men løser det med gavekort. Abonnement er en juridisk bindende avtale som du ikke kan tegne for andre.

(Det er bare IQ-tele som ikke er så nøye på det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil:  :evil: Skulle kjøpe mobiltelefon til sambo i dag i julegave og på butikken sa de at de ikke kunne selge meg en telefon med abbonement i hans navn. De måtte ha en skriftlig godkjenning fra han først :evil:  :evil:  

Åhhhhhhhh, de ødela alt..........nå må han jo få vite hva han skal få og da er hele greia ødelagt :evil:  

:evil: Dumme butikk - dumme regler :evil:  :evil:

Skjønner at du er sint, men er faktisk glad for at det er slike regler. Jeg ville gått for gavekort, som Middia og Tusen foreslår :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet om det nå og kommer til å gi meg skriftlig tillatelse så får jeg kjøpt før jul. Han ble veldig glad for det da :)

Han vet jo ikke hvilken det blir........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv en annen butikk.

Min mann hadde samme problem i fjor da han kjøpte ny mobil til meg.

Han ga seg ikke, men gikk et annet sted. Der lo de og sa de forsto problemet, og fikk kjøpt mobilen.

Lykke til Hilsen Miriam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare skrive det i ditt navn med han som bruker og fakturamottaker da.

Og evt overføre til han som juridisk ansvarlig senere :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp det med deg som eier og han som bruker. Det har jeg gjort både til mamma, pappa og min ex.....

Godt forslag! Jeg gjorde det samme til samboeren min.

Hihi, da han åpnet pakka, sa han at han visste hva det var (noe han ikke gjorde, for han trodde det var parfyme.) Han ble rimelig lang i maska da mobilen åpenbarte seg. Det var gøy!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dersom han har et abonnement fra før av, så kan du kjøpe tlf til ham. Det gjorde jeg til min mann. Trenger ikke å signere på noe da :)

Går ikke ann å være så vanskelig i denne førjulstida, dessuten så kredittvurderer tlf-selskapet han også! Altså burde det ikke være noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ett abbonement som skulle videreføres, men det nyttet ikke.

Uansett er telefonen nå kjøpt og med skriftlig godkjenning fra han. Og som han sa: "jeg blir veldig glad for gaven altså" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...