Gå til innhold

spørsmål om elektrisk huske


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en kolikkbaby som er 1 mnd gammel som skriker i minst 3 timer om natten.

Det lurer på er om jeg kan bruke elektrisk huske når han er så liten?

Jeg har en sånn elektrisk huske fra FisherPrice men siden er den er kjøpt brukt så mangler den puten som skal brukes til nyfødte :S

Kan jeg likevel bruke den i små doser? Eller skal den ikke brukes i det hele tatt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det ser ut som barnet sitter greit i den syns jeg du skal bruke den i små doser. Selvom det kanskje ikke er anbefalt er det viktig for deg med noen minutters pause innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å dra til manuellterapeut, evt. kiropraktor med babyen, for de kan faktisk være til veldig stor hjelp for barnet ditt og deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problem med nr.2 her. 4 behandlinger hos kiropraktor, og natta var vårs igjen :) Og ikke minst lillegutt sin :) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å dra til manuellterapeut, evt. kiropraktor med babyen, for de kan faktisk være til veldig stor hjelp for barnet ditt og deg.

Har prøvd begge deler å det hjalp dessverre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd begge deler å det hjalp dessverre ikke.

Sier de at de ikke kan hjelpe? Det tok noen behandlinger før vi merket forskjell her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også. Merket ingenting de 2 første turene. Men hadde is i magen og ga oss ikke. Kiropraktorer KAN hjelpe barn/babyer med kolikk!! Du må bare finne en som har det som sitt område. Ellers kan du vel gi litt sukkervann når bebisen har som værst? Parasett stikkpille seint på kvelden. Bebisen trenger jo også en god natts søvn. Og det gjør dere også. Bæretøy?? Det brukte vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det kan hjelpe deg, så synes jeg absolutt du kan bruke den i små doser. Det handler om å overleve også mens du venter på at kolikken blir bedre. Men er det umulig å få tak i spedbarnsinnlegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...