Gå til innhold

Nøyaktig hvor mye kontroll liker du at dama tar i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei jeg synes ikke det er stakkars meg, for jeg tror sannelig jeg traff spikeren midt på hodet. Hvis du driver og hypnotiserer for å gi orgasme, klarer du sikkert å hypnotisere damene til å takke pent etterpå også. Det kan jo være en fordel.

Kvalmende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker variasjon aller best. Har stort sett vært i forhold der det blir forventet at mannen er dominant, og skal levere orgasmer for dem. For meg blir dette kjedelig i lengden. Jeg setter stor pris på at kvinnen også kan innta en dominant rolle med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ei kvinne som vet hva hun vil og liker og kan kommunisere det til meg. For jeg vil at hun skal ha det bra og nyte sexen vi har. Samtidig så forventer jeg at hun er like aktiv som det jeg er og bryr seg om min nytelse også.

Noen ganger er det deilig å være den aktive ved samleie mens andre ganger er det deilig at hun rir meg. Noen ganger er det spennende å bestemme hva som skal skje, andre ganger er det spennende at hun er kreativ og bestemmer hva som skal skje.

Tror ikke dette er vanskelig i det hele tatt, jeg. Det viktigste er kommunikasjon og et ønske fra begges side om at den andre skal ha det bra. Begge to må være villige til å yte for at den andre skal ha det godt.

Så, jenter, gi av dere selv og vær villige til å "slite" like mye som mannen i senga. Drit i å ha teite og negative tanker om kroppene deres for det gir dere hemninger som oppfattes som at dere ikke gidder å gjøre noe og være aktive. Ha alltid lyset på så jeg kan nyte synet av deg og hva som skjer, vær aktiv og nyt så mye god sex som du og partneren klarer!! Sex er moro og godt!! NYT DET!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott innlegg AB #25! :)

Må forresten nevne at det er veldig moro å se at det finnes menn som ikke er redde for å la jentene slippe til styringen litt til tider også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...