Gå til innhold

Gave fra mors nye mann.


Gjest gloria

Anbefalte innlegg

Mors nye mann (som jeg ENDA ikke har møtt, de har vært sammen i godt og vel 2-3 mnd) har kjøpt en julegave til meg for 600 kr. Er det bare meg, eller var det i det drøyeste laget? Skjønner ikke en person som jeg aldri har møtt skal kjøpe for så mye. Jeg kjøper ingenting til han.... eller burde jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer vel veldig an på om dere skal feire jul ilag. Kjøp en eske sjokolade eller noe annet neutralt.

Hvordan vet du om gaven? Jeg tenker på om mammaen har fortalt det for at du skal synes om ham og kjøpe en gave til ham?

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Kjøp en liten ting til han, og ikke tenk noe mer på at den gaven du får kostet så mye. Er vel ikke helt normalt å fortelle andre hva gavene koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mor som fortalte meg at han hadde kjøpt gave, så spurte jeg bare for moroskyld hvor mye han hadde kjøpt for. Vi skal ikke feire jul sammen, men jeg tror han prøver å smiske litt, ja. I så fall smisker han med glans :ler:

Har ikke åpna gaven enda.. men gleder meg til å se om han har klart å smiske seg innpå meg når julaften kommer :hoho:

Kanskje jeg skal kjøpe sjokolade til han ja... vise at det er tanken som teller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...