Gå til innhold

ta med baby på fest!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

han sov ikke, han var med på festen. lå der på armen i all støyet!

jeg ville ihvertfall aldri tatt med ungen min på fest og latt han være i støyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

han sov ikke, han var med på festen. lå der på armen i all støyet!

Slutt å kupp ts' tråd, start din egen slik at du slutter forvirre folk!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tatt med spedbarn på familieselskap, feks bryllup ol. Er det party med høy musikk og fylla, så tror jeg ikke jeg hadde orket, hvis jeg ikke fikk barnevakt. Vi har tatt med babyer som er større, og skal sove på et annet rom, i middagselskap, med få folk og rolig opplegg. Ellers har vi ordnet barnevakt. Jeg kunne vel stukket innom et par timer i starten av en fest med spedbarn, men det fristet ikke heller.

Endret av Caramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ikke med baby på fyllafest. Vet aldri når noen blir dritings og finner på usmarte ting. Og jeg hadde selvfølgelig ikke drukket selv. Men en litt mer rolig fest kunne gått fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det pleier bli skikkelig fyllafest så syns jeg det er en dum ting å gjøre. Men et normalt selskap med 15 personer som oppfører seg gjør ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ordet "fest" nevnes på Kvinneguiden, så er det alltid noen som automatisk tror det er en skikkelig fyllefest og rotbløyte.

For folk flest er det ikke dette som skjer når man kommer sammen for å spise, drikke og ha det hyggelig.

Så ja- jeg hadde glatt tatt med mini på fest.

Endret av missLynch
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når ordet "fest" nevnes på Kvinneguiden, så er det alltid noen som automatisk tror det er en skikkelig fyllefest og rotbløyte.

For folk flest er det ikke dette som skjer når man kommer sammen for å spise, drikke og ha det hyggelig.

Så ja- jeg hadde glatt tatt med mini på fest.

Jeg er 32 år, for meg kan fest like gjerne være fyllefest som middag med mat og drikke. Jeg har alle slags venner og trives med litt av hvert. Fordi om fest for deg er middag, så gjelder ikke det nødvendigvis for folk flest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år, for meg kan fest like gjerne være fyllefest som middag med mat og drikke. Jeg har alle slags venner og trives med litt av hvert. Fordi om fest for deg er middag, så gjelder ikke det nødvendigvis for folk flest.

Jeg er 24, for meg kan fest være alkohol og venner og musikk, eller det kan være middag og selskap, men flatfyll-fester har jeg ingen interesse av å gå på uansett, med eller uten baby. Men poenget er jo at fest ikke trenger være flatfyll, og man kan ikke si at det nødvendigvis er galt å ha med baby på fest, selv om det selvfølgelig finnes sosiale sammenkomster der det ikke passer seg.

På festene som er i min omgangskrets hadde jeg ikke hatt NOE problem å ha med baby, selvfølgelig vært helt edru selv, fulgt med på hvordan den lille reagerte på lyd, lys og inntrykk, og gått hvis babyen viste tegn til ubehag eller hvis jeg selv syntes støynivå eller alkoholnivå ble for høyt. Om babyen da sitter på armen eller ligger og sover har vel ikke så mye å si, så lenge den har det greit og foreldrene følger med på den hele tiden. Og så synes jeg det er en selvfølge å avklare det med vertene på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år, for meg kan fest like gjerne være fyllefest som middag med mat og drikke. Jeg har alle slags venner og trives med litt av hvert. Fordi om fest for deg er middag, så gjelder ikke det nødvendigvis for folk flest.

Du om det.

Når noen skal ha med en baby på fest- som denne tråden handler om- så regner jeg med det ikke er fyllefest det da dreier seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...