Gå til innhold

Vinterdeprisjon


Gjest Enhjørning

Anbefalte innlegg

Gjest Enhjørning

er en ung jenter på 19 år som sliter veldig med vinterdeprisjon, jeg takler virkelig ikke kulden, føler alt raser i mot meg! singel er jeg også og alt er håpløst det er som om jeg har stoppet og leve og bare venter til sommeren, er ikke inntersert i og gå ut og shoppe engang når jeg ser været som er!

Er der flere som føler slik? eller burde jeg bare droppe alt i livet og bestille meg en flybilett til den varmeste strøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nok ikke den eneste nei :/ Har hørt at det skal finnes noen spesielle uv-lamper eller no, som gir et lys som ligner mer på det naturlige sollyset vi får mer av om sommeren, noe som forebygger disse vinterdepresjonene :) Ellers pleier jeg å satse på være ekstra obs på å være mye med venner, og fortsette å trene, så jeg får overskudd :) Og om ikke det hjelper, pleier det å hjelpe å rett og slett snakke med noen du stoler på om hvordan du har det. Kanskje har de det :) Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en spesiell lampe for vinterdepresjon. Den koster rundt 2500 kr. Vel verdt for de som sliter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en ung jenter på 19 år som sliter veldig med vinterdeprisjon, jeg takler virkelig ikke kulden, føler alt raser i mot meg! singel er jeg også og alt er håpløst det er som om jeg har stoppet og leve og bare venter til sommeren, er ikke inntersert i og gå ut og shoppe engang når jeg ser været som er!

Er der flere som føler slik? eller burde jeg bare droppe alt i livet og bestille meg en flybilett til den varmeste strøk?

Jeg liker den noe melankolske stemningen som høsten og vinteren noen ganger byr på. Livet trenger nedturer for at det skal være oppturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis d-vitaminer, 2-4 stk hver dag fra aug til mai, gjerne hele året (men kanskje bare 2 i sommerhalvåret). Det hjelper, har slitt med det samme i mange år selv - og ble så mye bedre etter at jeg startet med d-vitaminer.Og jeg er ikke den enseste som merker bedring av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...