Gå til innhold

Din seksuelle fantasi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fantasien min, bortsett fra å ha sex med ei jente, må være at forloveden min skal ta meg! sånn som mange av dere andre skriver lenger oppe:) at han viser at han har skikkelig lyst på meg når jeg minst venter det, og virkelig bare tar det han vil ha :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min seksuelle fantasi er å oppleve å ha kjærste engang som jeg kan ha bra sex med!

Aldri hatt sikkelig kjæreste, så min fantasi blir vell kanskje litt kjedelig i forhold til mange andres

..og jo, en fantasi til; å pule en sikkelig digg kjerring i rompa, til hun får sprut orgasme! Ja, jeg vet at jeg er en gris :gjeiper:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av programmet trekant, spør jeg om hva din seksuelle fantasi er? Og syns du det er vanskelig å dele den med din partner?

Min egen fantasi er spontan sex, og at mannen min er hardhendt med meg. Ikke type SM, men at han tar meg med makt. 'Selv syns jeg det er vanskelig å få det frem og bruker lang tid før jeg kan fortelle min eventuelle partner.

Det vil jeg også, men han vil jeg skal ta ham på den måten. skikkelig turnoff for meg. Sukk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fantasi er å bli voldtatt. Helt seriøst.

Det har jeg også lyst til, men må være av en som er fysisk attraktiv. Skikkelig svin av en mann. hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min fantasi er å bli voldtatt .. ja det høres litt sykt ut, synes det selv. men heldigvis ser det ut som det er "normalt", er hvertfall ikke alene om det :sjenert:

det er vel det eneste! ..ellers så elsker jeg gutter i uniform,så hadde ikke gjort noe om en gutt eller to i uniform hadde tatt meg litt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer ofte om sex på jobben, med noen av mannfolka som er å trener her. Med ulåst dør inne på kontoret, også bli tatt på fersken av sjefen.

Sex i bøttekottet på skolen med gymlæreren. Og bli ferska av hun gamle kontaktlæreren min.

Jeg hadde også en fantasi i fjor vinter om å ha sex i snøen, men fristet ikke så masse når jeg kom ut i kulden. :sjenert:

FYI: Det er ikke så kaldt når en kommer i gang (og beholder mest mulig klær på), men det er over middels vanskelig å få noen gode stillinger, liggende i hvert fall.

On topic, så er vel per tid den største fantasien å få en god fellatio av kjæresten. Man ønsker hva man ikke kan få, er det ikke så? :P

Endret av Hankjønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvor skal vi begynne... hehe :fnise:

Jeg er egentlig veldig inspirert av alt som har med dominans å gjøre (at jeg, som kvinne, dominerer). Ikke helt sikker på om jeg bør dele sa mye om akkurat de tankene her, en vi kan jo ta noen av de andre som er litt mer standard!

At jeg er en Egyptisk dronning som blir erotisk massert av en gjeng kvinnelige slaver. Masse olje og mange hender.

At jeg står i en overfylt bar/nattklubb og forsøker å bestille en drink. Min fantasi er at en mann kommer opp og "tar seg friheter" bakifra uten at det er noen som legger merke til det eller at det er noen ting jeg kan gjøre med saken.

At jeg er en mann som blir tilfredstilt av en kvinne.

At jeg får levert en ung og jomfruelig mann på døra og, sammen med ei venninne, får ri ham inn.

Og den verste av de alle.... hva som helst med faren til min bror sin kone!! Haha!! Godt at dette forumet er anonymt, ikke sant? :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

min fantasi er så enkel som å tørre å ta initiativ..... :sjenert:

sex i snøen naken er forresten deilig, hvis jeg får ligge underst :lur: heldigvis ingen partnere som har sagt nei til det. (litt rart kansje likevel for jeg går å tar på meg skibukse hvis gradestokken kommer under 25 grader i stua.... :klo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange, men en tilbakevendende en, er å bli kilt (har kilefetisj) i en medisinsk setting:

Fantaserer f. eks. om at jeg skal prep'es ved å barberes nedentil, noe jeg er alt for kilen til (det er forøvrig høyst reellt.). Løsningen blir da å spenne meg fast i en gynekologstol, og utføre barberingen der, mens jeg blir helt vill av kilingen.

Pleierne blir da så fascinert av at jeg er så kilen, at de bestemmer seg for å finne ut om jeg er like sensitiv andre steder på kroppen.

Ja, jeg er en syk mann... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig veldig inspirert av alt som har med dominans å gjøre (at jeg, som kvinne, dominerer). Ikke helt sikker på om jeg bør dele sa mye om akkurat de tankene her, en vi kan jo ta noen av de andre som er litt mer standard!

Hvorfor vil du ikke dele så mye om akkurat de tankene? Tråden er full av kvinner som vil domineres på de mest fornedrende måter og vi trenger en motvekt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det vanlig at folk har en spesiell sexfantasi som de bruker om og omigjen?

Min sexfantasi er at jeg har sex med en eller annen jente jeg har blitt kåt av.

Edit: Jeg adopterte akkurat den flotte sexfantasien til nobilian!

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ikke dele så mye om akkurat de tankene? Tråden er full av kvinner som vil domineres på de mest fornedrende måter og vi trenger en motvekt!

Hehe - takk for det! Jeg er forresten egentlig enig, men ser at det er nokså mange her inne som er litt mer delikate i preferansene sine så det er vel kanskje best å ikke rokke båten for mye. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fantasi er å bli voldtatt. Helt seriøst.

Men, spontansex? åssen sexliv har du til vanlig da? oO

Jeg har også lyst til å bli voldtatt. vil bli tatt av en stor sterk mann så jeg ikke kan gjøre noe. kjenne på følelsen. Men ikke en stygg en da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også lyst til å bli voldtatt. vil bli tatt av en stor sterk mann så jeg ikke kan gjøre noe. kjenne på følelsen. Men ikke en stygg en da :sjenert:

blir du glad om du er ute en natt, også kommer det plutselig en kjekk mann voldtar deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle ABene som virkelig vil voldtas på ordentlig er garantert samme person. Ikke faen at det er en utbredt fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle ABene som virkelig vil voldtas på ordentlig er garantert samme person. Ikke faen at det er en utbredt fantasi.

Det er faktisk ikke så uvanlig som man skulle tro, men jeg har aldri hørt om noen som tror de ville likt det, om det faktisk skjedde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle ABene som virkelig vil voldtas på ordentlig er garantert samme person. Ikke faen at det er en utbredt fantasi.

Jeg skjønner ikke hvordan folk blir kåte av sånne tanker. blir skremt av sånt jeg. han VOLD TAR deg, tar deg med vold ..lol jaja

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...