Gå til innhold

Din seksuelle fantasi?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg fantaserte om voldtekt jeg også. helt til jeg ble voldtatt. du kan heller si du ønsker å bli behandlet røft av en du kjenner

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk nesten drømmen min oppfylt, men så feiget jeg ut.. sto to veldig pene mannfolk å koste, kysset osv på meg. angrer litt. de var så vakre begge to

Skrevet

jeg fikk nesten drømmen min oppfylt, men så feiget jeg ut.. sto to veldig pene mannfolk å koste, kysset osv på meg. angrer litt. de var så vakre begge to

var ingen tvil om at de ville ha trekant med meg.. jeg begynner nesten å svette av tanken oooh

Skrevet

Har alle seksuelle fantasier?!? Jeg har aldri hatt noen...

• Liker 2
Skrevet

jeg fantaserte om voldtekt jeg også. helt til jeg ble voldtatt. du kan heller si du ønsker å bli behandlet røft av en du kjenner

Ikke misforstå meg, jeg skjønner at det fort kan bli veldig kjipt. Og skjønner godt at du har det vondt med det.

Men for meg blir det ikke det samme om noen bare behandler meg røft.

Jeg er underdanig og har blitt behandlet ganske hardt og røft av noen som kjenner meg godt, men for meg er det to vidt forkjellige ting.

Jeg personlig vil heller angre på at jeg ville bli voldtatt, enn å ikke ane noe om det i det hele tatt.

Jeg fantaserer om en så realistisk som mulig voldtekt, utenom det er jeg veldig glad i mitt sexliv som underdanig og teste hvor langt smertemessig man kan gå med meg der.

Som sagt så skjønner jeg godt at det du opplevde ikke var noe greit, og mener ikke å være respektløs ovenfor deg bare så det er sagt.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

SportyShorty, mod

• Liker 1
Skrevet

I ungdomstiden fantaserte jeg om å bli forført av en "moden" voksen dame i 30 til 40 års alderen, invitert inn i leiligheten hennes og "lært opp"....

(I dag er jeg 35 og voksen selv. Men en fin fantasi å plukke frem av og til...)

Skrevet

Jeg er gift og elsker mannen min, men fantaserer av og til om å bli tatt av vår felles kompis som jeg har kjent siden barneskolen. Kommer aldri til å skje, men er en pirrende tanke. Spesielt siden jeg vet at han har lyst på meg :lur:

• Liker 2
Skrevet

lol kommer aldri til å skje...

men at jeg haiker med en fremmed, som da må ha nogenlunde greit utseende selvfølgelig. også at jeg forfører han på turen så han tilslutt må stoppe og vi har sex :fnise:

• Liker 2
Skrevet

også fantaserer jeg litt om å ha sex med en yngre gutt som er jomfru. Så jeg kan 'lære' han opp litt. høhø

Skrevet

Fantaserer ofte om sex på jobben, med noen av mannfolka som er å trener her. Med ulåst dør inne på kontoret, også bli tatt på fersken av sjefen.

Sex i bøttekottet på skolen med gymlæreren. Og bli ferska av hun gamle kontaktlæreren min.

Jeg hadde også en fantasi i fjor vinter om å ha sex i snøen, men fristet ikke så masse når jeg kom ut i kulden. :sjenert:

Skrevet

Gruppesex, og at kjæresten min skal være hardhendt og ta makta ;)

Skrevet

Alle mine fantasier blir oppfylt. ;)

Eneste som ikke blir oppfylt er gangbang/bukkake. Men det liker jeg best som det det er, en fantasi. :)

Skrevet

Et slags "stockholmssyndrom", hvor jeg blir kidnappet av en gjeng barske, sexy menn, og får en slags connection med en av dem, samtidig som jeg blir holdt inne på et kaldt metallrom iført kun en skitten, hvit singlet.

Havner i en ulykke som gjør at jeg må ligge på sykehus over lengre tid, har en utrolig deilig mannlig sykepleier/lege som tar hånd om meg på alle mulige måter, heh.

Bli medlem i 10000 meterklubben.

Osv.. lista er uendelig

Skrevet

Skremmende å lese hvor mange av kvinnene her som fantaserer om å bli brukt av menn.

• Liker 3
Skrevet

Haha, det er mange muligheter der :) Jeg ville at jeg og personen skulle skjært i hverandre, sånn at vi blødde på hverandre. Også "leker" vi med blodet, slikker det og sånn. Det er det vakreste jeg vet om

Nesten litt som slutten av Repo Men.

Alle mine fantasier blir oppfylt. ;)

Eneste som ikke blir oppfylt er gangbang/bukkake. Men det liker jeg best som det det er, en fantasi. :)

Du glemte meg.

Skrevet

Skremmende å lese hvor mange av kvinnene her som fantaserer om å bli brukt av menn.

Welcome to real life.

Skrevet

hahahha! akkurat nå fantaserer jeg om han jeg er forelska i.. ikke crazy fantasier da, litt for tidlig :rodmer: han er en sexy høy politimann ... jesus.. jeg gleder meg til å treffe han på fredag =)))

• Liker 2
Skrevet

hahahha! akkurat nå fantaserer jeg om han jeg er forelska i.. ikke crazy fantasier da, litt for tidlig :rodmer: han er en sexy høy politimann ... jesus.. jeg gleder meg til å treffe han på fredag =)))

lucky guy;)

Skrevet

Du glemte meg.

Er det ikke litt slitsomt å skulle fremheve seg selv hele tiden? :fnise:

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...