Gå til innhold

Din seksuelle fantasi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av programmet trekant, spør jeg om hva din seksuelle fantasi er? Og syns du det er vanskelig å dele den med din partner?

Min egen fantasi er spontan sex, og at mannen min er hardhendt med meg. Ikke type SM, men at han tar meg med makt. 'Selv syns jeg det er vanskelig å få det frem og bruker lang tid før jeg kan fortelle min eventuelle partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min fantasi er å bli voldtatt. Helt seriøst.

Men, spontansex? åssen sexliv har du til vanlig da? oO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fantasi er å bli voldtatt. Helt seriøst.

Men, spontansex? åssen sexliv har du til vanlig da? oO

Hehe, min mann er av den typen som spør om vi kan ha sex først av ren respekt. Og har hatt en del av disse ''snille'' typene. Når jeg sier spontansex så mener jeg at når han vil ha meg, så tar han meg der og da. Jeg trenger ikke forspill :)

Ja, voldtekt er også en fantasi jeg har skjult. Kan tenke meg til at det er mange som fantaserer om det. Har du fått denne fantasien oppfyllt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldtekt skal ikke være bra!!! Det er en grunn til at det heter voldtekt! Hadde man selv ønsket voldtekt så kan man ikke kalle det voldtekt engang. For noen smartinger....

Endret av apekatt
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. aldri vært utafor en sånn mann som du har :P

Nei, har dessverre ikke det. MEn så er jeg så sær at jeg ikke vil arrangere det selv. Vil ikke vite at det er playrape, vil ha det så ekte som mulig. Så endten må jeg bare vente på at jeg kanskje jeg gang blir voldtatt på ordentlig eller så må noen ordne det for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min seksuelle fantasi er at jeg er en lærer som underviser i praktisk sex-ed....Guttene får ta meg, en etter en, komme i meg...ta på meg. Litt ydmykende, og samtidig kontrollerende........

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Voldtekt skal ikke være bra!!! Det er en grunn til at det heter voldtekt! Hadde man selv ønsket voldtekt så kan man ikke kalle det voldtekt engang. For noen smartinger....

Ingen har nevnt at voldtekt er bra. Jeg føler med de menneskene som er blitt utsatt for dette. Det å fantasere om voldtekt, er mer vanlig enn du tror. Vær så snill å respekter det som blir skrevet i denne tråden, uansett hvor tabu det skulle være.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har nevnt at voldtekt er bra. Jeg føler med de menneskene som er blitt utsatt for dette. Det å fantasere om voldtekt, er mer vanlig enn du tror. Vær så snill å respekter det som blir skrevet i denne tråden, uansett hvor tabu det skulle være.

Les innlegg nummer #5, det står helt klart at hun vil bli voldtatt på ordentlig. Det jeg skrev var innlegg #5 jeg baserte på. Hvor har jeg ikke respektert det som ble skrevet? Skulle bare si hvor patetisk det er å ønske å bli voldtatt, det er jo ikke voldtekt engang. Fantasering om voldtekt derimot har jeg ikke sagt noe om.

Skrivefeil..

Endret av apekatt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les innlegg nummer #5, det står helt klart at hun vil bli voldtatt på ordentlig. Det jeg skrev var innlegg #5 jeg baserte på. Hvor har jeg ikke respektert det som ble skrevet? Skulle bare si hvor patetisk det er å ønske å bli voldtatt, det er jo ikke voldtekt engang. Fantasering om voldtekt derimot har jeg ikke sagt noe om.

Skrivefeil..

Hvorfor er min fantasi patetisk?

Voldtekt er ikke bra nei, men likevel en fantasi jeg har.

Og noe jeg skulle ønske skjedde en gang, at det ble så realistisk som overhode mulig. Derfor jeg ikke vil planlegge noe playrape eller lignende selv. Er jeg virkelig så patetisk som fantaserer om ting som ikke alle andre fantaserer om? Hvorfor er du den rette til å kalle andres fantasier patetisk?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er min fantasi patetisk?

Voldtekt er ikke bra nei, men likevel en fantasi jeg har.

Og noe jeg skulle ønske skjedde en gang, at det ble så realistisk som overhode mulig. Derfor jeg ikke vil planlegge noe playrape eller lignende selv. Er jeg virkelig så patetisk som fantaserer om ting som ikke alle andre fantaserer om? Hvorfor er du den rette til å kalle andres fantasier patetisk?

Lært deg å lese? På siste setning så står det at jeg ikke sier noe om folk som kun fantaserer om det. Det er ikke patetisk å fantasere om voldtekt, men det er patetisk å kalle det voldtekt når det er noe man ønsker selv skal skje i virkeligheten, for det eneste som kommer til å skje hvis du virkelig blir voldtatt er at du skulle ønske du kunne komme deg løs. DET er voldtekt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lært deg å lese? På siste setning så står det at jeg ikke sier noe om folk som kun fantaserer om det. Det er ikke patetisk å fantasere om voldtekt, men det er patetisk å kalle det voldtekt når det er noe man ønsker selv skal skje i virkeligheten, for det eneste som kommer til å skje hvis du virkelig blir voldtatt er at du skulle ønske du kunne komme deg løs. DET er voldtekt.

Nå skriver denne AB at h*n ønsker det skal være så realistisk som mulig, det er fremdeles en fantasi h*n ønsker å få oppfylt. Det kan være h*n tenner på det å ikke ha makt. En løsning på det problemet er å avtale playrape men ikke vite når det skjer, i så fall vil det være en slags "voldtekt" samtidig som det faktisk skjer innenfor kontrollerte former. Har hørt om flere som gjør det sånn.

Sånn sett så er det en voldtekt men samtidig ikke, la nå AB få ha sin fantasi i fred.

EDIT: Må bare legge til jeg støtter ikke voldtekt på noen som helst måte, men aksepterer at det er en fantasi andre har.

Endret av Anuket
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en fremmed, som jeg ikke ser ansiktet på, skal ta meg i en stor folkemengde uten at noen oppdager det. Hadde nok blitt gaaanske freaka om det skjedde / var på vei til å skje da.. :P

Ellers er det trekant med gutt og jente (jeg er jente)

At kjæresten bare skal ta meg når han vil uten å spørre eller hinte frempå

Eller gangbang med masse fremmede mennesker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skriver denne AB at h*n ønsker det skal være så realistisk som mulig, det er fremdeles en fantasi h*n ønsker å få oppfylt. Det kan være h*n tenner på det å ikke ha makt. En løsning på det problemet er å avtale playrape men ikke vite når det skjer, i så fall vil det være en slags "voldtekt" samtidig som det faktisk skjer innenfor kontrollerte former. Har hørt om flere som gjør det sånn.

Sånn sett så er det en voldtekt men samtidig ikke, la nå AB få ha sin fantasi i fred.

EDIT: Må bare legge til jeg støtter ikke voldtekt på noen som helst måte, men aksepterer at det er en fantasi andre har.

"Så endten må jeg bare vente på at jeg kanskje jeg gang blir voldtatt på ordentlig eller så må noen ordne det for meg :P "

Det kan hende du har rett, men er det rart jeg reagerer da? Les setningen selv, "venter på å bli voldtatt på ordentlig". Den delen er faktisk ganske enkel å misforstå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Så endten må jeg bare vente på at jeg kanskje jeg gang blir voldtatt på ordentlig eller så må noen ordne det for meg :P "

Det kan hende du har rett, men er det rart jeg reagerer da? Les setningen selv, "venter på å bli voldtatt på ordentlig". Den delen er faktisk ganske enkel å misforstå.

Nei altså for meg er "voldtekt" utelukket, og det er lett å misforstå - men nå har jeg fått høre denne her mange ganger av venninner og bekjente og fått det skikkelig forklart (spesielt siden jeg bare måpte av forskrekkelse første gangen jeg hørte det :fnise: ), så nå er jeg litt mer rolig på den :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blodsex ;>

Sorry, men det er første gang jeg har hørt denne. :fnise: Vil du utdype? :sjenert:

Min fantasi er teit nok å gjøre det på en strand! Jeg har fått en del fantasier gjennomført, men dette med stranden har jeg bare så lyst å gjøre, selv om alle sier det er ubehagelig fordi du får sand over alt :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men det er første gang jeg har hørt denne. :fnise: Vil du utdype? :sjenert:

Haha, det er mange muligheter der :) Jeg ville at jeg og personen skulle skjært i hverandre, sånn at vi blødde på hverandre. Også "leker" vi med blodet, slikker det og sånn. Det er det vakreste jeg vet om

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er mange muligheter der :) Jeg ville at jeg og personen skulle skjært i hverandre, sånn at vi blødde på hverandre. Også "leker" vi med blodet, slikker det og sånn. Det er det vakreste jeg vet om

Ååå oki! Takk for oppklaringen :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jente. Fantaserer om å bli dominert av to uniformerte menn (politi, brannmenn, militær etc) :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...