Gå til innhold

Damer begynner å gå hjulbeint når de ser på meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men det kunne vært meg, altså. For jeg ser omtrent sånn ut, og det der var det nærmeste jeg fant uten å utgi meg selv helt med privat bilde.

Skjønner dere litt mer nå?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så også ei jente som gikk hjulbeint når hun så meg. Men jeg konkluderte til slutt med at hun alltid gikk hjulbeint.

Om det skulle være min feil, skylder jeg henne dog en unnskyldning. Ingen, bortsett fra fruen, skal måtte gå hjulbeint grunnet meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, har du virkelig ikke noe bedre å gjøre på?

Du er vel den samme som laget tråden om at kvinner begynner å puste tungt når du ser dem i øynene.

:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, har du virkelig ikke noe bedre å gjøre på?

Du er vel den samme som laget tråden om at kvinner begynner å puste tungt når du ser dem i øynene.

:filer:

Nei, det var ikke meg, men det kunne vært det. Kvinner reagerer rart på meg, så det skulle ikke forundret meg om de begynte å puste tungt også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Men det kunne vært meg, altså. For jeg ser omtrent sånn ut, og det der var det nærmeste jeg fant uten å utgi meg selv helt med privat bilde.

Skjønner dere litt mer nå?

ts

Ja ok, men jeg har sett finere fyrer enn det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Jeg går ikke hjulbeint for det om jeg ser en pen mann, men kan godt bli varm i skrittet, og få skitne tanker :lur:

Tror ikke t.s er så pen som han skal ha det til, men pent pent bilde hadde han funnet i hvert fall. Det skal han ha.

Forresten. Hva står t.s for?

Endret av Grønnblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grønnblomst

Ja ok, men jeg har sett finere fyrer enn det der..

Det har jeg også, men bildet var jo ikke så verst heller ;)

Endret av Grønnblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Han der så ut som en muslim, fysj!

:skratte: Hahaha

er uanset ikke t.s det der. Den mannen ser ut som han er rundt 30

Endret av Grønnblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Man kan ikke begynne å gå hjulbeint plutselig. Det er noe man gjør hele tiden, eller aldri.

Ja. Enten eller. om man er hjulbeint eller ikke kommer an på anatomien. Selv er jeg hverken hjulbeint eller kalvbeint. Skulle jeg gått hjulbeint måtte jeg virkelig ha gjort det med vilje :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS:Hvis dette du natyder var tilfellet, så ville vel heller damene begynt å gni lårene sammen, og ikke gå hjulbeint.

Du har visst ennå mye å lære om kåthet og sex.

...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor det, tro?

Jeg så på ei dame her i dag, og sekundet etterpå begynte hun å bevege seg, og da var hun plutselig hjulbeint. Det samme skjedde i går. Og dagen før der. Og i forrige uke.

Jeg har nettopp blitt 18, og føler at jeg er blitt en mann. Har det noe med det å gjøre?

Lurer på hva det betyr.

Det er jo helt åpenbart at de går slik pga de har blitt så våt mellom bena.

Som er pga du er bare så utrolig mann i deres øyne. Rart at de ikke hoppa på deg der og da, og hadde crazy sex med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

TS:Hvis dette du natyder var tilfellet, så ville vel heller damene begynt å gni lårene sammen, og ikke gå hjulbeint.

Du har visst ennå mye å lære om kåthet og sex.

...

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå skjedde det igjen! Så dette er ikke noe jeg innbiller meg nei.

Var på butikken er i stad. Kikket på ei jente, og hu kikka igjen. Hadde sett på henne da hu gikk foran meg i ei butikkrad først, og da gikk hun normalt. Men da hu begynte å gå igjen etter at vi så på hverandre, så gikk hun også hjulbeint. Sånn som de andre som har sett på meg.

Hva skjer??

Kan ikke huske at jentene gjorde det før, det er noe de har begynt med i det siste.

Vær så snill å ikke gjør narr av meg nå da. Har lest om flere menn som også har opplevd ting med jenter på denne måten, så ta oss litt seriøst. Skjønner at dere ikke tenker over hva dere gjør jenter, men jeg tar ikke feil her.

Trur dere de jentene er tent på meg? Det er det jeg lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Jeg tror du må være dum.

Jeg er hjulbeint. Det er ikke noe jeg har valgt selv. Håper for all del at jeg ikke treffer på deg og gjør deg enda mer innbilsk. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Jeg tror du må være dum.

Jeg er hjulbeint. Det er ikke noe jeg har valgt selv. Håper for all del at jeg ikke treffer på deg og gjør deg enda mer innbilsk. :rolleyes:

Ja, jeg er pen og veltrent. Men ikke innbilsk forde altså!

Jeg kan jo ikke noe for hvordan damer går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...