Gå til innhold

Hvor ofte "bør" man ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk flest pleier å være på jobb på dagen ;)

Eh... Som oftest ikke hele dagen. Alle jeg kjenner jobber mellom 8-16 eller 17-21. Det er vel ikke fullt så vanlig å være på jobb fra 7-23 (som jeg mener er DAG). Det er vel derfor de har skiftjobber på kiwi f. eks, sånn at man kan ha sex om dagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som har sex flere ganger om dagen, når rekker dere det? Eller tenker dere på flere ganger etter hverandre?

Samboer kommer hjem fra jobb kl 1600 så vi har jo all tid i verden mellom 16 og 00 til å pule som gale kaniner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv stusser vi litt på hvorfor vi ikke har mer sex enn det vi har, men har tenkt litt på at det er fordi kroppen er "vant" til å ha sex 1-2 ganger i uken, og derfor ikke "trenger" mer. Hva tror dere? Hvor ofte har dere samboere sex?

Jeg må ha 2-3 ganger i uken ellers går det bare galt :fnise:

Typen "trenger" mindre enn meg, tror jeg. Om dette kommer av mer alenekos når jeg er vekk, vet jeg ikke. Jeg gjør jo aldri noe alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... Som oftest ikke hele dagen. Alle jeg kjenner jobber mellom 8-16 eller 17-21. Det er vel ikke fullt så vanlig å være på jobb fra 7-23 (som jeg mener er DAG). Det er vel derfor de har skiftjobber på kiwi f. eks, sånn at man kan ha sex om dagen :D

Nei men de fleste voksene har da barn som må ha middag osv, og når barna er i seng ca 19:30 så er det andre ting som må gjøres.

Men du hadde vel droppa middag for å få deg litt sex ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei men de fleste voksene har da barn som må ha middag osv, og når barna er i seng ca 19:30 så er det andre ting som må gjøres.

Men du hadde vel droppa middag for å få deg litt sex ;)

Neida, jeg klarer helt strålende fint å rekke 10 ganger så mye som alle andre hver dag OG spise middag OG ha sex :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg klarer helt strålende fint å rekke 10 ganger så mye som alle andre hver dag OG spise middag OG ha sex :)

Men så har du kun deg selv å tenke på også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at her er det helt opp til en selv hvor ofte som er riktig. Så sant frekvensen er i riktig leie for begge parter så er jo det det viktigste.

4/5 ganger i uken er riktig for meg mens min venninne og hennes mann er tilsynelatende fornøyde med kanskje ca 1 gang i uken, eventuelt annenhver uke.

Det er ingen mal her men så sant at begge er kompatible i forhold til frekvens og sexen selv så er jo alt bare bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Forrige samboer, 1-3 ganger dagen . Nåværende kjæreste opptil 5 ganger dagen men vi har vært sammen bare 2 mnd og bor ikke sammen. Har hatt samboer der vi hadde sex bare 1 gang i uka, og han brøt jeg med pga manglende sex! Klaret ikke å leve med så lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor ikke sammen med kjæresten min, men vi har ikke sex mer enn en gang i uka (da teller jeg med blowjobs og sånt). Det blir nedprioritert fremfor eksamenslesing og annen kos. Det er egentlig helt greit, jeg prioriterer fremtiden fremfor sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi var nyforelsket så kunne vi ha sex 2-3 ganger om dagen, de dagene vi var sammen. Så gikk det litt nedover etter vi hadde bodd sammen en liten stund, kanskje 3 ganger i uken.

Etter noen år ble det 1-2 ganger i uken.

Nå med to små barn og begge jobber skift/turnus er vi begge (ja begge, dette har vi nemlig snakket en del om) fornøyde med 1-2 ganger i mnd.

Vi er fornøyde, men begge synes det høres veldig lite ut. Men vi har ikke energi til mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest otrivin

Men så har du kun deg selv å tenke på også.

Ja ihvertfall meg selv, samboer, to hunder (en valp), hjertesyk far, kreftsyk mor, bestevennine som er her hver dag og det der... Ikke så mye å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nei vi knuller ca 1 gang i timen :sengekos:

Neida joda...har bodd sammen i en 3-4 år, det blir vel litt under en gang i uka, mer når vi har fri. Kunne av og til tenkt meg mer men er ikke interessert i å sette av hverken tid eller energi... Når vi først har oss bruker vi ofte god tid da, lite kjappiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja ihvertfall meg selv, samboer, to hunder (en valp), hjertesyk far, kreftsyk mor, bestevennine som er her hver dag og det der... Ikke så mye å tenke på.

Jeg har minst et barn med meg hele tiden, tilogmed om natta i senga mi. Så med mindre du må enten skifte bleie på, bysse og stimulere hundene dine (for jeg antar det bare er de som er hos deg 24/7) så har du helt sikkert mer fritid enn meg. Og siden ditt døgn helt sikkert inneholder like mange timer som mitt MÅ du ha mer fritid/alenetid enn meg, for her er det fysisk umulig å rekke 3 ganger på et døgn. Men du har ikke barn heller så du vet faktisk ikke hva du prater om ;)

Og jeg går utifra at samboeren din og venninna di er voksene nok og i stand til å ta vare på seg selv.

Men det er uansett ikke vits å diskutere dette, for i mitt hode (og de fleste andres) er ikke det viktigste å knulle 3 ganger om dagen, for de aller fleste har flere andre gleder i hverdagen.

Men forventer ikke at du skal forstå hva jeg mener.

Endret av Nuppa_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Jeg har minst et barn med meg hele tiden, tilogmed om natta i senga mi. Så med mindre du må enten skifte bleie på, bysse og stimulere hundene dine (for jeg antar det bare er de som er hos deg 24/7) så har du helt sikkert mer fritid enn meg. Og siden ditt døgn helt sikkert inneholder like mange timer som mitt MÅ du ha mer fritid/alenetid enn meg, for her er det fysisk umulig å rekke 3 ganger på et døgn. Men du har ikke barn heller så du vet faktisk ikke hva du prater om ;)

Og jeg går utifra at samboeren din og venninna di er voksene nok og i stand til å ta vare på seg selv.

Men det er uansett ikke vits å diskutere dette, for i mitt hode (og de fleste andres) er ikke det viktigste å knulle 3 ganger om dagen, for de aller fleste har flere andre gleder i hverdagen.

Men forventer ikke at du skal forstå hva jeg mener.

Hmm jeg har da tre barn, og alle har da vært småbarn engang. Hadde alltid tid til å knulle, da ungene sov eller hadde dagluren sin. Skyndte oss bare inn på badet og knullet vilt på vaskemaskinen :) Man får til om bare lysten er der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm jeg har da tre barn, og alle har da vært småbarn engang. Hadde alltid tid til å knulle, da ungene sov eller hadde dagluren sin. Skyndte oss bare inn på badet og knullet vilt på vaskemaskinen :) Man får til om bare lysten er der ;)

Kommer jo litt an på prioriteringer. Her er sex nedprioritert pga krevende studier, eksamener i hytt og pine, vasking av hus, barn, og innimellom ser jeg heller en tv-serie jeg har lastet ned framfor å ha sex. Jeg er som regel så sliten når kvelden kommer at sex ikke er ønsket. Ikke onani engang.

Men ja, folk er forskjellige. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm jeg har da tre barn, og alle har da vært småbarn engang. Hadde alltid tid til å knulle, da ungene sov eller hadde dagluren sin. Skyndte oss bare inn på badet og knullet vilt på vaskemaskinen :) Man får til om bare lysten er der ;)

Mannen er somregel ikke hjemme før 4-5 på ettermiddagen, og da legger største seg kl halv 8. Minste kan være oppe til mellom 8-10. Når begge sover er det litt annet så må ordnes. Så da er det ikke så mange timer igjen, vi kan rekke 1 gang hver dag hvis vi hadde hatt lyst. Men ikke tre.

Endret av Nuppa_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...