Gå til innhold

er middagsglass greie å bruke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om noen av ingrediensene har vært frosne så kan maten allikevel fryses dersom den er kokt i mellomtiden. Og det er vel det meste av babymat?

Ja jeg har brukt frossen tint kylling ialelfall, som jeg har kokt og fryst igjen etterpå. Null problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min første var en skikkelig kresenpetter og spiste hverken hjemmelaget eller glass, så etter å ha kokkelert små måltider til ham en stund, som endte i søpla, ble det mest glass eller vår middag hvis vi spiste samtidig. Han spiste vel 2-6 skjeer uansett. På den tiden lagde vi ofte middag etter leggingen hans også, han vile jo ikke ha uansett hva vi gjorde så vi ga opp og sluttet å stresse med familiemiddagen.

Nr 2, tvillinger, har alltid vært glade i mat så da lagde jeg 80% selv, tenker jeg. Glass ble mest brukt hvis vi var på besøk eller tida ikke strakk til. Nå spiste vi middag på ettermidagen alltid, så de fikk og får det samme som oss. I starten var det ukrydret og rene varianter av vår mat.

Endret av Caramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ga jenta vår middagsglass stortsett hver dag fram til hun begynte å spise det samme som oss (da var hun vel rundt et år eller noe sånn). Fungerte bra. Da visste jeg at hun fikk i seg en fin miks av ulike matvarer og også en del grønnsaker. Nå når hun spiser samme mat som oss, plukker hun gjerne ut bare kjøttet, pastaen etc og får slettes ikke i seg så mye grønnsaker som jeg skulle ønske. Derfor gir jeg henne fortsatt middagsglass innimellom -og spesielt er det greit å gi hvis vi skal spise senere på kvelden ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...