Blåmor Skrevet 26. juli 2012 #881 Del Skrevet 26. juli 2012 Gratulerer, LOGAN! Satser på å følge etter i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 26. juli 2012 #882 Del Skrevet 26. juli 2012 Hurra LOGAN, gratulerer så mye! Lykke til Blåmor, krysser fingrene . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 27. juli 2012 #883 Del Skrevet 27. juli 2012 Noe action, Blåmor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 27. juli 2012 #884 Del Skrevet 27. juli 2012 Still here. Oppdaterer i dagboka mi underveis, mulig linken i signaturen min er borte, men den heter Lykkeland i alle fall, hvis noen vil inn å lese. Hatt kynnere i natt, våknet hver time. Slimproppen har gått, nå er det rier med 8-12 min mellomrom i halvannen time, men ikke spesielt vonde, derfor tør jeg heller ikke håpe på action i dag. Eller jo, jeg håper, men tør ikke tro enda. Er så klar for fødsel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 27. juli 2012 #885 Del Skrevet 27. juli 2012 Men da er det jo litt på gang iallefall Masse lykke til hvis det plutselig skulle skje noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. juli 2012 #886 Del Skrevet 27. juli 2012 Lykke til, håper det ikke gir seg, at det bare tar seg opp, da skal du se du er mamma i løpet av dagen Blir nesten fødeklar her jeg sitter av alle de gode nyhetene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 27. juli 2012 #887 Del Skrevet 27. juli 2012 Nå streiker jeg. Alt stoppet opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 27. juli 2012 #888 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg trodde babyen skulle poppe ut i bilen i går!!! Vi tok oss en lang kjøretur til venner, og på tilbakeveien så kjentes det ut som babyen lå å PRESSET ned på bekkenet. Måtte holde meg oppe fra setet fordi det gjorde så vondt! Noen andre som har hatt det sånn? Grautlerer Logan!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 27. juli 2012 #889 Del Skrevet 27. juli 2012 Var på overtidskontroll idag. Ble trappet. Au. Håper det fører til litt action. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 27. juli 2012 #890 Del Skrevet 27. juli 2012 Strippet mener jeg. Autocorrect.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 27. juli 2012 #891 Del Skrevet 27. juli 2012 Krysser fingrene for at strippingen hjelper, MiniMjau!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 28. juli 2012 #892 Del Skrevet 28. juli 2012 Melder meg herved ut av fødekøen, er visst ikke meningen at jeg skal føde denne gangen. Godt jeg har dere å følge med på i stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 28. juli 2012 #893 Del Skrevet 28. juli 2012 Huff da, Blåmor, kjedelig å gå slik på overtid - men jeg kan vel berolige deg med at ungen SKAL ut på ett eller annet vis, og det om ikke så lenge Hold ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #894 Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg sitter på sykhuset med verdens fineste sønn på brystet. Vannet gikk ca 01.30 torsdag 26, kl23 kom han hjulpet av keisersnitt. På tross av ks var det en god opplevelse. Må dog bli her noen fager for oppfølging. Kommer tilbake når vi kommer hjem gratulerer til nienna og logan. Lyke til dere andre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 28. juli 2012 #895 Del Skrevet 28. juli 2012 Gratulerer så mye, rhubarb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 28. juli 2012 #896 Del Skrevet 28. juli 2012 Hurra! Gratulerer rhubarb.. Har dere noen modningstegn? De siste dagene har jeg hatt menssmerter ned benet, smerter i bekken, og i sted skikkelig stikkning i bekken og underliv. Normalt? Er det vanlig å ha det sånn i mange uker i forveien av termin? Kjenner mye nedpress også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alicante Skrevet 28. juli 2012 #897 Del Skrevet 28. juli 2012 Hei dere! Ventetiden er over! Jeg ble mamma til en skjønn liten gutt onsdag morgen (25.juli), 3 dager over termin Det hele begynte med kynnere på tirsdag, og utpå ettermiddagen la jeg merke til at de var regelmessige (ca 10 min mellom). Jeg klarte ikke helt å tro på det, og utover kvelden ble de mer sjeldne. Jeg var derimot veldig løs i magen, og var ofte på do.. Jeg la meg i 23-tida, og sov kanskje en halvtime, før jeg måtte på do igjen. Riene kom tilbake, og kl 02 hadde det vært 10 minutter mellom en times tid, og de var mer smertefulle. Jeg ringte føden, og siden vi bor 3 min med bil unna sjukehuset, sa jordmor at jeg kunne ringe igjen når det var 5 min mellom. Jeg tok tida videre, og etterhvert måtte jeg puste meg gjennom riene, de ble stadig heftigere. Plutselig var det kun 2-3 min mellom, og jeg forta meg å vekke sambo før jeg ringte føden igjen. Vi fikk beskjed om at vi kunne komme med en gang, og jeg kom meg ikke fort nok ut døra.. Det var ganske vonde rier, og kjøreturen føltes lang. Sambo måtte stoppe når jeg hadde ri, for alle bevegelser var vonde. Vel, vi var fremme på sjukehuset litt før kl 05, og jeg hadde 4 cm åpning. Jeg fikk fort tilbud om lystgass, og siden jeg hadde "glede av" den sist, benytta jeg meg av den. Jeg hadde nesten ikke pauser mellom riene den neste timen, og det var helt forferdelig smertefullt. Jeg husker virkelig ikke at det var så ille i forrige fødsel.. Etter en drøy time på sjukehuset begynte jeg å kjenne trang til å trykke, og siden jeg ikke hadde trykketrang under første fødsel ville jordmor sjekke åpning. Den var på 9 cm, og jordmor fikk det travelt med å gjøre klar div utstyr. Jeg var såpass i ørska av lystgass og smerter, at jeg ikke fikk med meg alt, men husker at jeg prata endel på at jeg var redd for å revne. (det har vært min eneste frykt gjennom svangerskapet, jeg gleda meg til fødselen for øvrig..) Vel, jeg måtte trykke, og da jordmor skjønte at jeg trakk meg unna i frykt fortalte hun meg at det bare gjorde vondt verre, og at jeg bare utsatte det for meg selv. Ok, tenkte jeg, da er det bare å la det stå til. Etter kort tid fikk jeg beskjed om at han ville være ute på neste ri, og 2 timer etter at vi ankom sjukehuset lå lilleprinsen på magen min. Herlighet for en fantastisk følelse!!! Det er utrolig at man kan gå fra et slikt smertehelvete (beklager ordbruken..) til det totale himmelrik på så kort tid! Når det gjelder revning, så måtte jordmor sy 2 sting, men det var ikke plagsomt i det hele tatt, og vil antakelig ikke plage meg noe heller. Vi var på barsel i to dager, men jeg syntes det virket fristende å komme hjem til vante omgivelser i går. Det er behagelig å være hjemme, og sambo er god og hjelpsom. Melkespreng har jeg til tusen, men jeg regner med det går seg til etter hvert. Det er noe av det som er så deilig med å ha vært gjennom dette før, man blir mye tryggere på slike ting. Vel, dette var min historie. Jeg gratulerer dere som har født, og ønsker dere andre lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 28. juli 2012 #898 Del Skrevet 28. juli 2012 Gratulerer, alicante! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. juli 2012 #899 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Snufs, å, som jeg gleder meg til min tur gratulerer så mye Alicante Endret 28. juli 2012 av angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 28. juli 2012 #900 Del Skrevet 28. juli 2012 Gratulerer Alicante og Rhubarb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå