pusilus Skrevet 25. juli 2012 #861 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg hadde ikke modningstegn (tror jeg) og jeg fikk to dager før ul-temin (dagen etter ivf-termin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. juli 2012 #862 Del Skrevet 25. juli 2012 Hadde masse modning med vesla, hun kom akkurat på termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 25. juli 2012 #863 Del Skrevet 25. juli 2012 Syns ikke å huske jeg hadde så mye modning med førstemann. Noen maseriser og litt menssmerter. Han kom 2.5 uke før tida, så ble ganske tatt på senga da han kom. Nå har jeg kommet like langt i svangerskapet, syns jeg har mange modningstegn - mer enn sist - men jeg har har kanskje kjent mer etter denne gangen... Foreløbig ikke noe fødsel på gang her nei... Prøver å bytte ut utålmodigheten med å lage litt avtaler og hyggelige ting å gjøre fremover for å hale ut tida litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 25. juli 2012 Forfatter #864 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Vært hos JM i dag. Ble litt røsking og tøying (riktig så ubehagelig ) og 1 cm konstantert. Har murret godt siden. Håper på at det blir action nå, hvis ikke blir det pga div igangsatt i morgen. Hjælp! Det er fantastisk spennende og skummelt på samme tid. Kjenner at hodet er litt i unntakstilstand, vi bare ligger på sofaen og fordøyer at det snart er slutt på det gamle, og starten på det nye livet begynner NÅ Håper det er fint med alle, særlig de vi ikke har hørt noe fra Endret 25. juli 2012 av rhubarb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 25. juli 2012 #865 Del Skrevet 25. juli 2012 Den nydelige lille jenta vår kom mandag 23 juli kl. 06.58! Vi lå på barsel bare til i morges, så dro vi hjem, og det er helt fantastisk å være hjemme med henne! Jeg er så forelsket!! :D Oppdaterer med fødehistorie litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 25. juli 2012 #866 Del Skrevet 25. juli 2012 Gratulerer så mye, Nienna!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 25. juli 2012 Forfatter #867 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Snartmor, så deilig med permisjon! Håper du får slappet godt av og gjort hyggelige ting Gratulerer så mye Nienna Gleder meg til fødselshistorie Noen som vet noe om LOGAN? Jeg er skikkelig nysgjerrig for tida, sitter bare i sofaen og prøver å få tiden til å gå... Endret 25. juli 2012 av rhubarb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 25. juli 2012 #868 Del Skrevet 25. juli 2012 Gratulerer så masse, Nienna Og lykke til med evnt igangsetting og fødsel, rhubarb!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. juli 2012 #869 Del Skrevet 25. juli 2012 Nienna, imponert over at dere dro hjem etter et døgn Det var absolutt ikke jeg ikke i stand til... Gratulerer forresten kos dere. Jeg har en nybadet skatt sovende på magen min I dag har vi hatt besøk av tremenningen til Lita og datteren hennes på 5 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 25. juli 2012 #870 Del Skrevet 25. juli 2012 Gratulerer så mye, Nienna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmor Skrevet 26. juli 2012 #871 Del Skrevet 26. juli 2012 Gratulerer Nienna Og masse lykke til Ruhbarb... spennende Høres ut som du koser deg pusilus, gleder meg til det er min tur og ha en baby på brystet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. juli 2012 #872 Del Skrevet 26. juli 2012 Ååååå, sovende baby i armene, beste følelsen i verden Gratulerer Nienna Jeg sov til elleve idag deilig var det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 26. juli 2012 #873 Del Skrevet 26. juli 2012 Åhh, sove til 11 *drømme* Har jeg vel ikke gjort på over 3 år :gjeiper: Hvor gamle er dine to, Angelou?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. juli 2012 #874 Del Skrevet 26. juli 2012 Mannen var snill og vekte meg ikke, men stort sett våkner jeg jo av meg sjøl ganske mye tidligere K blir fem i november og M blir to i begynnelsen av september Nå er det husarbeid som står for tur her, men når jeg bare orker et kvarter om gangen så blir det en del KG- pauser også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 26. juli 2012 #875 Del Skrevet 26. juli 2012 Overtidskontroll i dag, alt så fint ut. Ble strippet og jordmor kjente at det var 3 cm åpning, hurra! Blir igangsetting på mandag hvis det ikke skjer noe i løpet av helgen, men det trodde ikke jordmor at jeg trengte. Håper hun har rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. juli 2012 #876 Del Skrevet 26. juli 2012 Hurra, å så spennende dette er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 26. juli 2012 #877 Del Skrevet 26. juli 2012 Så bra, Blåmor - heier på deg og satser på du slipper å bli igangsatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LOGAN Skrevet 26. juli 2012 #878 Del Skrevet 26. juli 2012 Hei jenter!! I natt kom lille snuppa vår, endelig! 12 dager på overtid. Hun var 4 kg og 50 cm! Er sååå nydelig:) Oppdaterer senere jeg med mer info rundt det hele. Er sånn passe sliten - hun var ute kl ett i natt så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 26. juli 2012 #879 Del Skrevet 26. juli 2012 Gratulerer så masse LOGAN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. juli 2012 #880 Del Skrevet 26. juli 2012 Gratulerer så mye LOGAN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå