Gå til innhold

Til de som mener menn bør omskjære seg


Gjest Katten.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel forskjell på å omskjære små barn, og at en voksen velger å ta et kosmetisk inngrep på seg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som mener at menn bør omskjære seg, altså?

Det lurer jeg også på! :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som mener at menn bør omskjære seg, altså?

Er ikke særlig utbredt i Norge, men reiser du derimot til statene vil du merke at holdingen til omskjæring er en helt annen. Der er det mest jentene som styrer showet, de fleste syns omskjæring gjør penis estetisk penere, det prates også om lukt og hygiene (ikke at dette er noe problem om mammen har god intimhygiene). Flere menn omskjærer seg i voksen alder fordi damer syns det er ekkelt med en naturlig penis.

Husker spesielt godt fra da jeg bodde der borte, fikk lettere sjokk da en kompis brukte "go suck a uncircumcised penis" som en alternativ versjon til "go fuck yourself". Viser jo litt av holdningene som er vanlig der borte ;)

Du får høre litt om dette i youtubevideoen jeg la ut over (må trykke på linken for å se del to). Merk det er først etter 8 min de begynner å legge ut om hvorfor omskjæring bare er tull.

Heldigvis foregår det lite omskæring av guttebarn i Norge i forhold til mange andre steder i verden, og bra er det! om noen blir omskjært er det vel stort sett pga religion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har opplevd alt for mange her som har uttalt seg positivt rettet mot omskjæring...

Eller har "de" uttalt seg positivt om allerede omskåret peniser?

(Og, du, Pialill - jeg velger å tro at Katten. henvendte seg til den jevne KG-leser, og det var utfra de jeg svarte. Hadde ikke trodd jeg måtte forklare det, gitt :ler: )

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Og, du, Pialill - jeg velger å tro at Katten. henvendte seg til den jevne KG-leser, og det var utfra de jeg svarte. Hadde ikke trodd jeg måtte forklare det, gitt :ler: )

"Er det noen her som mener at menn bør omskjære seg, altså"

Jeg overså det lille ordet "her". Så svarte jeg bare generelt bare hva JEG har opplevd i forhold til holdninger rundt omskjæring ;) Men det går vel ann å diskutere hva folk i verden som ikke er på fantastiske KG har å si om emnet også ;)

Endret av Pialill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvordan dette fremdeles kan være lovelig, foreldre som omskjærer gutten for ikke medisinske behov burde være fengslet og fratatt barnet. Hvis de mener det er estetisk penere, burde det vel være bryst implantat av små jentebarn også? (ikke ment som et seriøst forslag)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fatte at noe syns det er penere med kosmetiske inngrep av noe slag, heller ikke på en penis. Takkar tissefanten...:troest:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen her som mener at menn bør omskjære seg, altså?

Ja. Det er mange tråder som går på "hva er best...."

Og forstemmende mange kvinner får seg til å si at de foretrekker at menn er omskåret, og det av helt egoistiske grunner som at det er penere, at han ikke får orgasme så lett, o.s.v. Virkelig prakteksemplar av kvinnekjønnet dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvordan dette fremdeles kan være lovelig, foreldre som omskjærer gutten for ikke medisinske behov burde være fengslet og fratatt barnet. Hvis de mener det er estetisk penere, burde det vel være bryst implantat av små jentebarn også? (ikke ment som et seriøst forslag)

Jøder gjør det jo som en del av religionen sin og de bør vel ha lovtil å praktisere sin religion?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jøder gjør det jo som en del av religionen sin og de bør vel ha lovtil å praktisere sin religion?

Hvis min religion tilsier at jeg må skjære av mine barns øreflipper og lillefingre, bør jeg få lov til det?

Det er uansett ikke snakk om å tiltale foreldre for å holde på med uskikken her, men om staten faktisk skal utføre uskikken for dem. Det er ett skritt lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

Jøder gjør det jo som en del av religionen sin og de bør vel ha lovtil å praktisere sin religion?

Absolutt, i Church of Mike Waters praktiserer vi analsex på hamstere, beskyttet av religionsfrihetsparagrafen selvsagt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår mindre blyge kultur, som er veldig paganistisk, så er hygenie veldig viktig.

Lørdag betyr faktisk vaskedagen.

Er ikke særlig utbredt i Norge, men reiser du derimot til statene vil du merke at holdingen til omskjæring er en helt annen. Der er det mest jentene som styrer showet, de fleste syns omskjæring gjør penis estetisk penere, det prates også om lukt og hygiene (ikke at dette er noe problem om mammen har god intimhygiene).

Omskjæring i statene blir vel som med silikon og kollagen.

Endret av Norna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del er glad det finnes en del jenter som foretrekker omskåret siden jeg har måttet gjøre det av medisinske årsaker. Det hadde faktisk vært en smule kjipt hvis absolutt alle jenter hadde sverget til au naturale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...