Gå til innhold

Spiller han med meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har holdt på med en fyr i noen uker nå. Vi har sett film, kost og sovet hos hverandre. Vi har ikke bundet oss til hverandre, vi har sendt mld når det har passet, om den andre vil komme bort. Det har vært noen dager mellom hver gang vi har kontakt, noe som er greit for meg, da jeg liker litt avstand.

Nå sendte jeg sms til ham og spurte om jeg kunne kommer over (bor sammen med ei venninne). Han sa at han ikke var ledig ikveld. så spurte jeg om det passet en annen dag, og da sa han vi får se..

Blir liksom litt såret, for det virker som han ikke vil være med meg, men når jeg spør sier han at det vil han,men det passer ikke nå.

Så sier jeg at jeg ikke gidder mer, og da sier han at det vil han. Så sier han at grunnen til han sier nei, er fordi han ikke alltid vil si ja til meg,for da får jeg det alltid som jeg vil ha..

Hva er greia her?!

jeg sa jeg ville bare ha han mer når han sa nei, og da sa han at trikset hans funket og at det var bra. Og at jeg var digg..

Så nå får jeg bare vente da, til det passer han å være med meg?!

Må nevnes at jeg blir fort lei av folk, og at han vet dette..så kansje han prøver å holde interessen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

hva med å slutte å " mase" på han , og heller la han ta insiativet?

jeg synes det er litt sånn at om jeg spør om noen jeg kjenner vil møtes og de svarer bare at det ikke passer- da er de ikke interesert i å møte meg. gutter og jenter!

men om de svarer at det ikke passer, men foreslår selv å møtes i morgen eller så snart som begge kan, da er de intereserte!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her.. men hva om jeg ikke tar kontakt og han ikke tar kontakt? jeg vet han avogtil kan gjør ting for å være vanskelig. som feks å ikke ta kontakt fordi han vil at jeg skal gjøre det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ts her.. men hva om jeg ikke tar kontakt og han ikke tar kontakt? jeg vet han avogtil kan gjør ting for å være vanskelig. som feks å ikke ta kontakt fordi han vil at jeg skal gjøre det..

Han der virker veldig rar :S ... Ville holdt meg unna han hvis jeg var deg. Er nok en player. Hvis han ikke tar kontakt på en stund,så tviler jeg på at han er interessert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på døra hans i bare undertøyet under kåpa, så skal du se interessen vokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på døra hans i bare undertøyet under kåpa, så skal du se interessen vokser.

vi har jo hatt sex, vil ikke at han skal bruke meg heller..ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en sånn en for snart to år siden og det førte bare til stoooooor irritasjon, og han var ikke noe å spare på. Følte meg brukt og dum når jeg avsluttet etter 4 mnd med mest insiativ fra min side, og da ble han såååå lei seg og bla bla, og når vi skulle møtes for å snakke ut etter jeg måtte avslutte hele greia på tlf så hadde han seff ikke tid da heller, og igjen satt jeg der å følte meg dum. Men 100 sms er om hvor lei seg han var for at det ble sånn, det hadde han tid til. Det hele gjorde meg usikker, nervøs og fikk dårlig selvbilde fordi jeg følte at jeg måtte bevise hvor bra jeg var de gangene han hadde tid til å møtes. Så mitt råd, prøv å snakk med ham om det først, blir det ikke bedre så si at du ikke gidder sånn fjortiss player opplegg og drit i ham.. Er bare til irritasjon og sårer deg mer en nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg datet en sånn en for snart to år siden og det førte bare til stoooooor irritasjon, og han var ikke noe å spare på. Følte meg brukt og dum når jeg avsluttet etter 4 mnd med mest insiativ fra min side, og da ble han såååå lei seg og bla bla, og når vi skulle møtes for å snakke ut etter jeg måtte avslutte hele greia på tlf så hadde han seff ikke tid da heller, og igjen satt jeg der å følte meg dum. Men 100 sms er om hvor lei seg han var for at det ble sånn, det hadde han tid til. Det hele gjorde meg usikker, nervøs og fikk dårlig selvbilde fordi jeg følte at jeg måtte bevise hvor bra jeg var de gangene han hadde tid til å møtes. Så mitt råd, prøv å snakk med ham om det først, blir det ikke bedre så si at du ikke gidder sånn fjortiss player opplegg og drit i ham.. Er bare til irritasjon og sårer deg mer en nødvendig.

Takk for svar.

Jeg snakket faktisk med ham igår, etter at han ikke hadde svart på en sms der jeg spurte om jeg kunne komme til ham. Vi møttes på butikken, der sto han med telefonen sin,så jeg så at han hadde sett mld for lenge siden. Så spurte jeg rett ut hvorfor han ikke svarte meg og at jeg ble lei meg. Så sa han at han skulle hjem til foreldrene i helga, derfor passet det ikke med besøk. Så sa jeg at han fikk gi beskjed hvis han ville treffes, for nå orker jeg ikke spør mer! Så sa han at det skulle han gjøre, og at jeg var søt.. Så spurte jeg hvorfor han er så vanskelig, hvorfor jeg må spør hele tiden..Så sa han at han var redd for å få følelser for meg hvis vi møttes for ofte..

Jeg spurte rett ut hvor vi "var", og da sa han at vi var veldig gode venner som kunne ha sex når det passet.. Så da legger han ikke noe mer i det da? Jeg håpte det kunne bli noe mer,men det kan det vel ikke hvis han ser på det sånn,eller hva tror dere?

Kjenner jeg er irritert og lei meg, og nå skal jeg jammen greie gi faen helt til han kontakter meg. Hvis han ikke gjør det har jeg nok allerede kommet litt over han,for jeg ska iallefall ikke sitte vente !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han viser så tydelig at han ikke vil ha følelser for deg, mens du er interessert i forhold, burde du jo bare trekke deg unna med en gang. Men du skrev at du ble lei av folk fort. Dette gir et veldig negativt inntrykk. Som om du ikke kan involvere deg. Bruk og kast. Jeg ville holdt meg unna en slik person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han viser så tydelig at han ikke vil ha følelser for deg, mens du er interessert i forhold, burde du jo bare trekke deg unna med en gang. Men du skrev at du ble lei av folk fort. Dette gir et veldig negativt inntrykk. Som om du ikke kan involvere deg. Bruk og kast. Jeg ville holdt meg unna en slik person.

jeg kan involvere meg, men har blitt veldig mye såret, så jeg holder litt avstand.

Men hvis han sier han er redd for å få følelser,da kan det vel være noe er,eller?ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for svar.

Jeg snakket faktisk med ham igår, etter at han ikke hadde svart på en sms der jeg spurte om jeg kunne komme til ham. Vi møttes på butikken, der sto han med telefonen sin,så jeg så at han hadde sett mld for lenge siden. Så spurte jeg rett ut hvorfor han ikke svarte meg og at jeg ble lei meg. Så sa han at han skulle hjem til foreldrene i helga, derfor passet det ikke med besøk. Så sa jeg at han fikk gi beskjed hvis han ville treffes, for nå orker jeg ikke spør mer! Så sa han at det skulle han gjøre, og at jeg var søt.. Så spurte jeg hvorfor han er så vanskelig, hvorfor jeg må spør hele tiden..Så sa han at han var redd for å få følelser for meg hvis vi møttes for ofte..

Jeg spurte rett ut hvor vi "var", og da sa han at vi var veldig gode venner som kunne ha sex når det passet.. Så da legger han ikke noe mer i det da? Jeg håpte det kunne bli noe mer,men det kan det vel ikke hvis han ser på det sånn,eller hva tror dere?

Kjenner jeg er irritert og lei meg, og nå skal jeg jammen greie gi faen helt til han kontakter meg. Hvis han ikke gjør det har jeg nok allerede kommet litt over han,for jeg ska iallefall ikke sitte vente !!

Jeg tror du skal presentere noen regler for han,og si at hvis han ikke er med på disse , så bør dere avslutte.

1. Spill og kødding med hverandre er forbudt.

2. Hvis man ikke svarer på telefon, så skal man ringe tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du skal presentere noen regler for han,og si at hvis han ikke er med på disse , så bør dere avslutte.

1. Spill og kødding med hverandre er forbudt.

2. Hvis man ikke svarer på telefon, så skal man ringe tilbake.

Jeg har gitt beskjed om det, og han sier han ikke mener å spille med meg, og at vi kan treffes når det passer, og at det må være greit om det ikke passer også. den siste skjønte jeg ikke dog..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt beskjed om det, og han sier han ikke mener å spille med meg, og at vi kan treffes når det passer, og at det må være greit om det ikke passer også. den siste skjønte jeg ikke dog..

Det passer jo dårlig når han skal hjem til mor og far. Problemet var jo at du fikk inntrykk av at han ikke var så veldig interessert, mens realiteten var rett og slett at han skulle hjem da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer jo dårlig når han skal hjem til mor og far. Problemet var jo at du fikk inntrykk av at han ikke var så veldig interessert, mens realiteten var rett og slett at han skulle hjem da.

men du som mann, hva tenker du om denne mannen? Hvis du hadde oppført deg som han, hadde du vært interessert eller er det bare et tidsfordriv og grei tilgang til sex en gang i blant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...