Gå til innhold

Ali og Roberto fra Ungkarskvinnen har gjort det slutt :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes dette er kjempe trist jeg :trist: Ali er min favoritt av alle ungkarskvinnene som har vært. Jeg synes hun og Roberto passet så bra sammen. Synd at de brøyt forlovelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synd. De virket alltid så lykkelige når jeg så de sammen osv.

Hvem er det som er sammen idag forresten utenom Trista og Ryan? Føler alle slår opp.

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Skjønner ikke at Bachelor/Bachelorette holder på enda jeg, for det er jo ingen som holder sammen etterpå uansett.

Etter den 100ede sesongen så blir det bare for dumt når alle sier de er der for å finne "den rette".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De holder vel fremdeles på fordi det er prosessen som er det interessante, ikke resultatet. Alt dramaet, sjalusien, kranglene, intrigene. "The most romantic proposal ever", "the most dramatic episode yet", "the most sexy bachelor of all times". De latterlig romantiske datene, roseblader, hundrevis av stearinlys, masse vin, boblebad, boblebad, boblebad, dyre smykker, dyre kjoler, private konserter. Når det ufattelig romantiske og tåredryppende frieriet endelig er over, da er det ikke så interessant mer.

For mange deltakere er det vel også det å få eksponert seg på TV som er det viktigste, ikke det å finne en å gifte seg med.

Varige forhold? Jason er jo gift med en av ungkarskvinnene (men ikke den han opprinnelig valgte), og Ashley og hennes utvalgte har kanskje ikke rukket å gjøre det slutt ennå? Ellers tror jeg det er smått med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...