Gå til innhold

Dagbøker


murmeldyret

Anbefalte innlegg

Først og fremst vil jeg oppfordre alle prøvere til å skrive dagbøker. Vi er mange i samme situasjon, og det er spennende å følge med hvordan det går :D

Så vil jeg oppfordre de som skriver dagbøker til å avslutte innleggene sine med hvilken dag i syklusen de er i. Da blir det så mye enklere å følge med på de som nærmer seg IKM. Det er alltid spennende når man vet noen som snart skal teste :D

Lykke til til alle!

Så satser vi på ei blå Jul, evt blått nyttår :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skriver dagbok jeg, dersom du ikke allerede har sett den :wink:

Og jeg synes også forslaget om å skrive hvilken syklusdag en er på også er et greit forslag. Det tror jeg jammen jeg skal gjøre når jeg "vanker" her inne.... (men kanskje du murmeldyret burde "gå forran" som et godt eksempel (for du "glemte" det selv i innlegget ditt :ler: ) - jeg skal følge deg jeg)

CD6 :wink:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dagbok jeg også,men jeg tror ikke jeg orker å skrive slike datoer for da er jeg redd jeg blir jeg overfokusert på det. Men dere andre må vel skrive det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillen, Dag 20 (søndag)

:hoho:

Så vil jeg oppfordre de som skriver dagbøker til å avslutte innleggene sine med hvilken dag i syklusen de er i. Da blir det så mye enklere å følge med på de som nærmer seg IKM. Det er alltid spennende når man vet noen som snart skal teste

Som jeg skulle sagt det selv! :Nikke:

Synes det er veldig praktisk!

Men forstår de som ikke har lyst, pga overfokusering.

Jeg kan bare ikke la være... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, jeg mente jo i dagboka da  :ler:  

Der har jeg i dag skrevet innlegg, og avsluttet med dag 7  :wink:

:ler::ler::ler:

Jaja, jeg trodde du mente i innleggene her på forumet jeg :P (for det synes jeg også er en god idée da, egentlig)

Men ellers så har jeg ALLTID med hvilken dag jeg er på i dagboken min, ja :wink:

Klarer liksom ikke å la være. Blir jo litt for å holde oversikten selv også :wink:

Vel, skriver CD 7 her også jeg da :wink:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si meg enig med Tilde. Jeg vet ikke til enhver tid hvilken dag jeg er på. Gjorde det når vi begynte prøvingen, men nå har det gått såpass lang tid at jeg prøver å roe ned litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt glad, jeg, når jeg oppdager at det er noen som holder enda bedre styr på syklene enn jeg gjør :wink:

(føler meg litt hysterisk til tider,ja :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvah? Antydes det her at jeg og flere er desperate?? :sjokkert:

:ler:

Skulle ihvertfall ønske jeg kunne slutte å skrive nummer på dag, hvis jeg ville!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv da vi holdt på sist i 2 år klarte jeg ikke la være å vite hvor i syklusen jeg var :ler:

Og det på tross av at jeg hadde en veldig stressende jobb, det var alvorlig sykdom i nærmeste familie, samt at jeg holdt på å planlegge bryllupet vårt :roll:

Ikke håp for meg nei :ler:

Jeg har full forståelse for de som ikke ønsker å tenke på det hele tida. Ikke minst blir jeg litt misunnelig for at de klarer la være :wink:

Takk til alle de som vil dele dagene sine med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder selvfølgelig tellinga på et vis jeg og; jeg vet jo ut ifra siste mens hvilke dager det er størst sjanse og når ikm er...

Dessuten hender det jeg spretter en el-test "bare for sikkerhetsskyld..."

Synes det har vært litt avslappende med alt julestresset forresten; andre klager, men jeg syns det er deilig å ha andre ting å tenke på :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups.....skal ile inn på dagbok siden min å legge til hvilken CD det er.......Nå som jeg endelig vet det....thi hi

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...