Gå til innhold

Sjelden sex i forholdet


Gjest Maria

Anbefalte innlegg

Fra april og til slutten av sommeren / begynnelsen av høsten hadde jeg og kjæresten sex minst annenhver dag. Jeg flyttet inn i august og nå har vi ikke hatt sex på snart 3 uker. Kjæresten har mye å tenke på , men samtidig vil jeg at han har litt overskudd og tid til meg. Hvis jeg nevner at vi aldri har sex får jeg som svar "Joda," og han blir oppgitt eller" men jeg har jo tenkt til det"

NÅr vi møttes var han flink til å si pene ting osv, det er han ikke flink til lengre. Han gir meg kyss , holder rundt meg når vi skal sove osv. Men jeg skulle ønske han gjorde litt mer.

Nå føler jeg at jeg må ha bekreftelser hele tiden på sånne ting som om han har følelser for meg, om han vil være sammen med mg osv.

Han sier han ikke klarer å være den kjæresten jeg vil, sånn han var fordi det er ikke han. Og jeg vet han har masse

Å tenke på med familie, osv.

Men jeg føler forholdet vil gå i vasken om ikke noe skjer. Han blir også drittlei at jeg må ha bekreftelser hele tiden. Han sa en gang for noen uker siden at han var usikker, så spør jeg han nå, da sier han at han ikke er det men han orker ikke å måtte gi bekreftelser og krangle og det skjønner jeg.

Hva kan jeg gjøre med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan gi ham rom. Han har mye å tenke på, han er sliten - vil du at han i tillegg skal ha konstant dårlig samvittighet ovenfor deg?

Du kan jo prøve å forføre ham og se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nesten love deg at han verken får mer lyst eller overskudd om du skal gnåle på ham på denne måten.

Gi ham litt space, la han på kjenne på følelsene sine uten at du skal hale alt ut av ham. Du høres litt.. slitsom ut.

No offence! :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjelpsom

Jeg hadde også sjeldent sex i mitt forrige forhold, løsningen var at jeg begynte å ta medisiner for å dempe sexlysten min. Det skylder du partneren din. Du kan ikke være en viril duracellkanin, dersom du skal holde et normalt anstendig liv. Dessuten hjelper det å be.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette forbauser meg til stadighet på KG, kvinner og deres forhold til forhold. Kjæresten er ikke ett individ med ett liv utenfor forholdet, han er ett dop som kvinner støtt må ha bekreftelse fra ellers så er det meningsløst å være sammen.

Kutt ut å dope deg på kjæresten din og vær menneske, slapp av og la ham slappe av så holder nok forholdet. Fortsett å dope deg på ham og kreve dose på dose så går det nok i dass...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi ham litt rom, tre uker uten sex er ikke noen krise.

Alternativt kan du jo gjøre noe hyggelig for ham uten å forvente sex. Kjøp massasjeolje og tilby ham full kroppsmassasje om kvelden for å stresse ned... Kanskje han vil massere deg også etterpå? Da får han slappet av, og dere får tatt på hverandre uten nødvendigvis å forvente mer.

Erfaringsmessig får man mer lyst på sex dersom man tar på hverandre/koser til vanlig også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt i din manns sted nå, bortsett fra at jeg er kvinne.

Er ikke helt fokusert på sex og ting er ikke helt på topp der, det kan ta noen uker mellom hver gang vi har sex dessverre, og jeg har stadig dårlig samvittighet for det.

Hva min kjære gjør? Han tviler ikke på at jeg er glad i ham og vil være med ham resten av livet ihvertfall. ;)

Han kunne godt gitt meg litt mer rom, kost uten at det var seksuellt akkurat nå som ting er som de er. Hadde han gjort som en nevnte over, kjøpt massasjeolje (på egenhånd!!! wow) og spurt om jeg ville ha en full kroppsmassasje, uten at det måtte være sex han var ute etter, så hadde jeg blitt skit-yr! og superglad.

Det har ingenting med at jeg ikke tenner på HAM, men at jeg ikke tenner om dagen. Dessverre. Mas endrer ikke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...