Gå til innhold

På tide å ende forholdet?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg prøver meg på nett, da alt annet føles nytteløst.

Jeg har vært sammen med min kjæreste i litt over et år, og vi er begge 18 år i år. Vi har alltid fungert utmerket godt sammen, kommunikasjonen er som om vi har vært bestevenner alltid. Jeg er ufattelig forelsket i det ytre og det indre, men selvfølgelig må det være noen stoppere.

Han har vært gjennom mye de siste 5-6 årene mtp sykdom, familieproblemer osv. Han har kommet seg veldig godt utav det, men jeg synes han virker følelsesløs. Han har sagt at han ikke elsker meg, og at han aldri kommer til å elske noen kvinne. Vennene sine setter han ikke opp mot hverandre, han er i bunn og grunn glad i alle akkurat like mye. Han bryr seg generelt veldig lite om det meste. Han hevder han er glad i meg, men er det nok?

Skal jeg se det hele utenfra virker det nytteløst å forbli i et forhold hvor jeg elsker, men kun får moderate følelser tilbake. Jeg er sikker på at han mener det når han sier at han er glad i meg, men det virker på en annen side som om følelsene blusser opp når vi møtes, men at han sjelden tenker på meg ellers. Ting ble forverret tidligere i høst da han hadde et "fylleuhell" med en jente, som ikke var verre enn litt klåing, men det gjorde vondt når han la det frem som "skryt" dagen etterpå.

Er det idioti av meg og bli i et forhold jeg forguder nesten hele tiden, men det av og til kommer en stikkende smerte av stemmer som forteller at han ikke elsker meg, og at han aldri kommer til å gjøre det?

Surrete innlegg, håper noen tar seg tid til å svare. Det hadde gjort godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nok som kjæresten din, har vanskelig for å binde meg og elske, men jeg går ikke og er utro og klår på andre.

Når du føler at du gir mye mer enn du får tilbake, er det kanskje på tide å ende det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det er bare du som kan svare på om det er verdt det.. men sjansen er jo stor for at det vil bli utilfredsstillende for deg i lengden. Det fins jo noen der ute, som sikkert vil elske deg, og som du kan elske tilbake. Det kan hende dette forholdet vil få negativ innvirkning på selvtilliten din etterhvert. Kanskje trenger typen din hjelp etter det han har opplavd, kanskje er han umoden, eller kanskje er han bare ikke nok følelsesmessig engasjert i forholdet. Ønsker deg lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...