Gå til innhold

Hvordan vite om jenter kun vil ha kroppen min?


Gjest kroppen

Anbefalte innlegg

Jeg er rimelig bra trent og har i følge venninner "the body". Jeg er kjempeglad for det, men jeg er litt bekymret for at damer kun vil være sammen med meg pga. kroppen min. Hvordan kan jeg vite om ei jente faktisk vil ha meg, eller bare "the body"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er rimelig bra trent og har i følge venninner "the body". Jeg er kjempeglad for det, men jeg er litt bekymret for at damer kun vil være sammen med meg pga. kroppen min. Hvordan kan jeg vite om ei jente faktisk vil ha meg, eller bare "the body"?

Er du ellers snill og grei og seriøs selv . Tar de nok hele pakka.

Ingenting å bekymre seg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du? Hvilke jenter faller du for ?

Kjempebra at du har jobbet så hardt for en bra kropp!

Men de fleste jenter som har passert 26-27 , ser etter andre verdier også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er rimelig bra trent og har i følge venninner "the body". Jeg er kjempeglad for det, men jeg er litt bekymret for at damer kun vil være sammen med meg pga. kroppen min. Hvordan kan jeg vite om ei jente faktisk vil ha meg, eller bare "the body"?

Du må rett og slett være litt tung på tråden, og ikke hoppe til sengs direkte. Bruk tre, fire uker med dem først i forskjellige aktiviteter, så merker du om den dagligdagse kommunikasjonen i vanlige situasjoner er god. Dersom du føler at dere er på bølgelengde , og på samme lag, så er det bare å kjøre på. Da liker hun BÅDE kroppen og personligheten. Hvis dere har samme humor, så er det et godt tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du? Hvilke jenter faller du for ?

Kjempebra at du har jobbet så hardt for en bra kropp!

Men de fleste jenter som har passert 26-27 , ser etter andre verdier også ;)

er du morsom eller? hvorfor generaliserer du slik? "jenter som har passert 26-27" ser etter andre verdier også? Dersom du snakker av egen erfaring må du gjerne presisere det, vennligst ikke stigmatiser alle under 26 på den måten. Barnslig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Lisa

Jeg er rimelig bra trent og har i følge venninner "the body". Jeg er kjempeglad for det, men jeg er litt bekymret for at damer kun vil være sammen med meg pga. kroppen min. Hvordan kan jeg vite om ei jente faktisk vil ha meg, eller bare "the body"?

Det er sikkert ikke lett å vite. Er hun sleip nok så kan hun skjule det i det lengste dersom hun bare er ute etter kroppen.

Men jeg går ut ifra at en jente som bare er hypp på kroppen din vil være mye ivrigere etter å komme ned i buksene på deg og er utålmodig i så måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...