Gå til innhold

Hvordan spørre om åpent forhold


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen! :)

Kjæresten og jeg har vært sammen i et halvt år. Jeg er hans første kjæreste og han min. Vi har god kontakt, er avslappa og veldig glad i hverandre. Etter jul reiser han til New York for å ta master.

Jeg er litt usikker på det. Jeg tenkte å foreslå å ha et åpent forhold. Er det dumt? Hvordan skal jeg jeg legge det fram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik spør du: "Kan du tenke deg å ha et åpent forhold de årene du bor i New York?"

Skjønner forøvrig ikke at du gidder å holde sammen med han om dere likevel skal pule på andre... Men good luck!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er lei.. åpent eller poly forhold er noe som bør tas opp før en blir sammen, ikke rett etter. At det kan endre seg etter mange år kan jeg forstå, men jeg hadde reagert om det som i utgangspunktet var et monogamt forhold skulle plutselig endres på etter så kort tid. Og jeg regner meg i utgangspunktet som polyamorøs.

Men vet du hvor han står generelt sett? Om han mener det er moralsk forkastelig så er det neppe liv laget på lengre sikt uansett, så det er kanskje like greit å gjøre det slutt. Men om du ikke vet, så prøv å fisk litt hva han mener. Snakk om ulike artikler du "tilfeldiggvis" har lest, blogger fra par i åpne langdistanseforhold osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...