Gå til innhold

Loven om tiltreking


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har i det siste praktisert loven om tiltrekning, dvs at jeg skal være takknemlig for det jeg ønsker meg, som om jeg allerede har det. Det har faktisk fungert på flere ting tidligere, og dersom økonomien er skral, tenker jeg hvor glad jeg er for at den er god, og har fått endel penger fra familie, arv osv.

Uansett. Jeg ønsket meg kjærlighet, og ut av det blå kjente jeg at jeg virkelig vil være med kameraten min. Vi hang sammen, før han plutselig kysset meg. Har vært sammen flere ganger etter dette, og jeg håper det kan bli noe. Har aldri sett på ham på denne måten, før jeg plutselig falt pladask for han :rodmer:

Tror dere det kan være noe her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Funker som bare det :) Det tok nøyaktig tre uker fra jeg begynte å lese utdrag fra the secret til jeg fant kjærligheten for første gang på maaaange år :) Dette er snart 4 år siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilfeldigheter.

V mennesker har evnen til å finne mønster selv der det ikke finnes mønster.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker som bare det :) Det tok nøyaktig tre uker fra jeg begynte å lese utdrag fra the secret til jeg fant kjærligheten for første gang på maaaange år :) Dette er snart 4 år siden :)

fortell :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Funker som bare det :) Det tok nøyaktig tre uker fra jeg begynte å lese utdrag fra the secret til jeg fant kjærligheten for første gang på maaaange år :) Dette er snart 4 år siden :)

Det har ikke hjulpet for meg ennå. Jeg blir så skuffet og lei meg hver gang jeg ikke får respons fra en gutt. Er vanskelig å beholde optimismen hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortell :D

Jeg begynte bare å interessere meg for tanken da en venninne leste boka, så fortalte hun meg hva jeg skulle tenke, og hvilke tanker jeg skulle skyve vekk. Jeg er fra en liten plass, og hadde saumfart bygda for gode mannfolk i flere år, da min nåværende dukket opp ut av det blå. Og det var kjærlighet ved første blikk. Jeg har dog ikke enda blitt millionær, men har en bra økonomi, og alt jeg kan ønske meg. Jeg skyver vekk negative tanker, og fokuserer på de positive tankene. Da ordner alt seg for snille jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror på loven om tiltrekning. Det kan bare av og til ta litt tid. Når jeg tenker meg om så har den funket en del på meg også. Men kanskje det har kommet i etterkant det jeg har ønsket meg.

Jeg og mannen snakker om det. Vi er begge åpne for positive tanker.

Og han er stort sett skeptisker til alt. Men etter at vi har lest boken så er han mer åpnen for lykke og positive ting og hendelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...