Gå til innhold

Fotballfrue tråden

Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Går alle andre rundt med sko på inne, eller er det bare jeg som synes det er merkelig? (Jeg sier ikke dette i en negativ tone, men reagerte på at dette virker spesielt? Eller er det bare jeg som er rar?)

Ved spesielle anledninger, der vi pynter oss, lager god mat osv, så kommer gjerne finskoene på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars LK som er dratt inn i dette staffasje-sirkuset har sovnet, med en potetgullpose i fanget med hodet på en rosa velour-pute. Han drømmer sikkert om den enkle gutteleiligheten han kunne ha hatt rett ved stadion, istedet for å bo i et bløtkakeslott langt inne i skogen, bare fordi fotballfrua skal poste fancy interiørbilder på nett.

:skratte:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går alle andre rundt med sko på inne, eller er det bare jeg som synes det er merkelig? (Jeg sier ikke dette i en negativ tone, men reagerte på at dette virker spesielt? Eller er det bare jeg som er rar?)

Når jeg har middagsselskap bruker både vi og gjestene sko inne.

Reagerer mer på denne tråden der man "leter etter feil" hos et annet menneske, enn de som bruker sko inne når det passer dem. Merkelig...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er stilen hun har i huset driiitkjedelig, er ikke shabby chic litt "over". Personlg har jeg aldri likt stilen og venter bare på at det skal bli skikkelig ut.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er stilen hun har i huset driiitkjedelig, er ikke shabby chic litt "over". Personlg har jeg aldri likt stilen og venter bare på at det skal bli skikkelig ut.

Hadde lyst til å gi deg en pluss her, men siden vi har kranglet i en annen tråd hvor du var skikkelig teit, står jeg over. Bare sånn til info. :takke:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk skal få lov til å bo som de vil, men jeg synes det var dønn kjedelig på de bildene hun har delt ja. Liker litt mer personlighet og farger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier selv at det ikke er shabby chic, men det ligner veldig på shabby chic slik jeg kjenner det.

Ikke min smak heller,blir altfor upersonlig, og litt for interiørbutikkpreg over det.

Endret av Sol79
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det var helt interiørbutikk heller, da de gjerne er litt varme og velkomne uansett stil. Men regner med det vil gå seg til etterhvert. Ikke alle som har den perfekte interiørplanen få dager etter de har flyttet inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det var helt interiørbutikk heller, da de gjerne er litt varme og velkomne uansett stil. Men regner med det vil gå seg til etterhvert. Ikke alle som har den perfekte interiørplanen få dager etter de har flyttet inn.

Etter denne tråden å dømme er vel ikke Caroline helt som alle andre, men.. Men jeg syns også det ble litt i kjedeligste laget... Var ikke mye farger å skimte, heller ikke på juletreet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun klarer jo ikke å ha en gjennomført hvit stil en gang... Er jo mer hjemmekoselig på et likhus! tragisk dame...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hun på førsteplass på blogglisten igjen (var på 3.plass nylig), mistenker at alle disse trådene om henne fører til at mange går inn på bloggen hennes. Så da får hun jo flere lesere og er sikkert strålende fornøyd med det.. :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er meget unødvendig å skulle rakke ned på moren til Caroline. Hun blogger ikke og er ikke en "offentlig person" som noen av dere så fint sier. Det er en ting å skulle diskutere en som utleverer deler av livet sitt på nett (selv om jeg synes denne diskusjonen har gått for langt), men å plutselig skulle rakke ned på venner og familien til FF, er å gå for langt!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var aldri innom bloggen før jeg kom over diskusjoner om henne inne på forumet her. Så hun har nok fått minst en ny leser. (Om jeg ler med henne eller av henne er en annen sak.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er meget unødvendig å skulle rakke ned på moren til Caroline. Hun blogger ikke og er ikke en "offentlig person" som noen av dere så fint sier. Det er en ting å skulle diskutere en som utleverer deler av livet sitt på nett (selv om jeg synes denne diskusjonen har gått for langt), men å plutselig skulle rakke ned på venner og familien til FF, er å gå for langt!

Ja, enig!

Og hva var det for noe galt med håret hennes liksom??? :overrasket:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, enig!

Og hva var det for noe galt med håret hennes liksom??? :overrasket:

Si det. Nå måtte jeg jo innom bloggen hennes igjen for å se, og hun har jo ganske likt hår som mamma, bortsett fra fargen :fnise:

Men ja, mange som har brukt den "hun har jo valgt å være en offentlig person" som unnskyldning for å slenge dritt.. Men hva vil dere si forsvarer å diskutere moren hennes da?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lyst til å gi deg en pluss her, men siden vi har kranglet i en annen tråd hvor du var skikkelig teit, står jeg over. Bare sånn til info. :takke:

Like I care... :filer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier selv at det ikke er shabby chic, men det ligner veldig på shabby chic slik jeg kjenner det.

Ikke min smak heller,blir altfor upersonlig, og litt for interiørbutikkpreg over det.

Er ikke DET shabby chic? Hva er shabby chic da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...