Gå til innhold

Fotballfrue tråden

Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Jeg bor ikke i Norge så jeg hadde ikke helt fått med meg Fotballfrue. Men så viste KG meg lyset:-)

Klikka meg inn på bloggen hennes for å se hva dette var for noe, og konkluderte med at jeg ikke var fan.

Så kommer denne tråden, og jeg merker at jeg gradvis blir mer positivt innstilt til jenta.

Ikke at jeg vil skrive nesegruse beundringskommentarer på bloggen hennes, starte med lavkarbo og kopiere henne - men seriøst damer... Stille kritiske kommentarer er en ting, men å mobbe på denne måten er for lavt.

selv om man er kjent gir ikke det frikort til at "folk flest" skal sitte og spy ut edder og galle bak anonyme nicks..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Hun ber jo om det"

- Ja, det er akkurat samme agumentasjon de bruker de som mobber på ungdomsskolen!

Og ja, Fotballfrue har hatt en del uttalelser som er ganske hårreisende hun og, det er like ille. Gir det dere rett til å plukke livet hennes fra hverandre for å analysere og gjøre narr av hver eneste lille bit? Nei. Two wrongs don't make a right.

Og jeg synes absolutt ikke det er "lite å gjøre" å sette fokus på mobbing og usakligheter. Det burde flere folk være opptatt av.

Endret av HedvigR
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har allerede vært flere oppryddninger i tråden. Jeg er ikke for at tråden nødvendigvis skal slettes, men at folk skal holde seg på et saklig nivå.

Og gjentar det jeg sa:

Og jeg synes absolutt ikke det er "lite å gjøre" å sette fokus på mobbing og usakligheter. Det burde flere folk være opptatt av.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke noe særlig om Fotballfrue før KG jeg heller, men jeg må ærlig innrømme at jeg reagerer litt på det dere sier om at livet hennes framstår litt påklistret og falskt perfekt. På det siste innlegget hennes, for eksempel, har familien satt seg for å spise rundt bordet på langsiden og kortsidene, ikke på hver sin side av bordet. Det er sånn de gjorde på "Helene og gutta" når kameraet skulle fange opp alle, liksom :fnise:

Hvorfor ikke senke skuldrene litt og vise også andre sider av seg selv? Da hadde nok brått større deler av leserne blitt vennligere stemt. Vi fascineres nok, men stusser likevel, over en slik glansbildeframstilling.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste ikke noe særlig om Fotballfrue før KG jeg heller, men jeg må ærlig innrømme at jeg reagerer litt på det dere sier om at livet hennes framstår litt påklistret og falskt perfekt. På det siste innlegget hennes, for eksempel, har familien satt seg for å spise rundt bordet på langsiden og kortsidene, ikke på hver sin side av bordet. Det er sånn de gjorde på "Helene og gutta" når kameraet skulle fange opp alle, liksom :fnise:

Hvorfor ikke senke skuldrene litt og vise også andre sider av seg selv? Da hadde nok brått større deler av leserne blitt vennligere stemt. Vi fascineres nok, men stusser likevel, over en slik glansbildeframstilling.

Hæ? Er det plutselig feil hvordan hun/de sitter rundt bordet?

Det får da være måte på pirking.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun mener at det er temmelig oppstilt og det er knapt noe synlig mat på bordet. Hele huset virker temmelig sterilt og pregløst ennå, alt er i hvitt. Veldig kjedelig. Men alle tuter om hvot NYYYYelig det er (negative komm. sensurerer hun bort.) Og morgen hennes flyr også rundt med de samme 20 cm høye hælene.

Nei, creepy dame og creepy folk generelt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke feil, det er bare veldig uvanlig.

Jeg tenkte også umiddelbart på Helene og Gutta da jeg så bildet, da det ikke er så vanlig å sitte rundt bordet på den måten, men det er vel dekket på for at alle skal bli fanget opp av kameraet eller noe...?

Må da være lov til å nevne det uten at du skal overreagere.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun mener at det er temmelig oppstilt og det er knapt noe synlig mat på bordet. Hele huset virker temmelig sterilt og pregløst ennå, alt er i hvitt. Veldig kjedelig. Men alle tuter om hvot NYYYYelig det er (negative komm. sensurerer hun bort.) Og morgen hennes flyr også rundt med de samme 20 cm høye hælene.

Det har nettopp flyttet inn!

Lite mat på bordet? Det er da ikke alle som liker å stille opp all maten på bordet, greiere å bare forsyne seg fra kasseroller og diverse. Mindre styr!

Jeg er overhodet ikke fan av fotballfruen pga. holdningene hennes, men å kritisere noen fordi de ikke stiller opp maten på spisebordet blir for dumt!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og moren hennes flyr også rundt med de samme 20 cm høye hælene.

Ufresh hårsveis på en 50-åring...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite mat på bordet? Det er da ikke alle som liker å stille opp all maten på bordet, greiere å bare forsyne seg fra kasseroller og diverse. Mindre styr!

Her beviser du at du ikke leser bloggen til Caroline.

Jeg skal love deg at Fotballfrue ikke serverer gjestene sine fra kasseroller på komfyren når hun har førjulsselskap.

Hvem er det egentlig som gjør det når man har gjester uansett??

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke feil, det er bare veldig uvanlig.

Jeg tenkte også umiddelbart på Helene og Gutta da jeg så bildet, da det ikke er så vanlig å sitte rundt bordet på den måten, men det er vel dekket på for at alle skal bli fanget opp av kameraet eller noe...?

Må da være lov til å nevne det uten at du skal overreagere.

Vil vel ikke helt si at det er jeg som overreagerer her.

Det er kanskje uvanlig, men ingen grunn til å kritisere andre for.

Jeg er samtidig enig i at hun fremstiller et falskt glansbilde, men det eksempelet ble litt drøyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her beviser du at du ikke leser bloggen til Caroline.

Jeg skal love deg at Fotballfrue ikke serverer gjestene sine fra kasseroller på komfyren når hun har førjulsselskap.

Hvem er det egentlig som gjør det når man har gjester uansett??

Javel? Hvordan serverer hun gjestene sine, da?

For alt vi vet forsyner de seg fra benken. Spisebordet så ikke akkurat ut som det var veldig stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel? Hvordan serverer hun gjestene sine, da?

For alt vi vet forsyner de seg fra benken. Spisebordet så ikke akkurat ut som det var veldig stort.

Spisebordet så vel mer enn stort nok ut for fire personer.

Hun har et komplett middagsservice som hun fikk i bryllupsgave, jeg vil anta at hun i likhet med folk flest serverer potet fra potetskåler og fisken fra anrettningsfat når hun har gjester.

Ser du godt etter så ser du også to skåler med mat på bordet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spisebordet så vel mer enn stort nok ut for fire personer.

Hun har et komplett middagsservice som hun fikk i bryllupsgave, jeg vil anta at hun i likhet med folk flest serverer potet fra potetskåler og fisken fra anrettningsfat når hun har gjester.

Ser du godt etter så ser du også to skåler med mat på bordet. :)

Ja, jeg ser det nå. Men jeg mener fortsatt at det er drøyt å kritisere noen for noe så banalt som hvordan de sitter rundt bordet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns også det ser ut som om de mangler to personer på bildet hvor de sitter rundt bordet.

Generelt sett er jeg glad for at jeg ikke lever livet til Fotballfrue. Men det er vel kanskje derfor jeg leser bloggen hennes også, for å fasineres over at noen tar motsatte valg av det jeg gjør selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går alle andre rundt med sko på inne, eller er det bare jeg som synes det er merkelig? (Jeg sier ikke dette i en negativ tone, men reagerte på at dette virker spesielt? Eller er det bare jeg som er rar?)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går alle andre rundt med sko på inne, eller er det bare jeg som synes det er merkelig? (Jeg sier ikke dette i en negativ tone, men reagerte på at dette virker spesielt? Eller er det bare jeg som er rar?)

Jeg går kun med sko om jeg er i/ har selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars LK som er dratt inn i dette staffasje-sirkuset har sovnet, med en potetgullpose i fanget med hodet på en rosa velour-pute. Han drømmer sikkert om den enkle gutteleiligheten han kunne ha hatt rett ved stadion, istedet for å bo i et bløtkakeslott langt inne i skogen, bare fordi fotballfrua skal poste fancy interiørbilder på nett.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...