Gå til innhold

Gave til kjæresten


Gjest Elisabeth

Anbefalte innlegg

Gjest Elisabeth

Hei

Jeg håper dere kan hjelpe meg med dette:

Jeg hadde tenkt å kjøpe et smykke til kjæresten i julegave (et sånt lignende "militærsmykke"), det skulle jeg da inngravere med "elsker deg", og datoen vi ble sammen. Ettersom dette ble en ganske dyr gave, hadde jeg tenkt å dele den opp.. Å gi kjedet til jubileet vårt nå i november, og si at resten kommer senere.. Men nå har kjæresten bestemt seg for å heller feire kameraten sin akkurat den dagen vi har jubileum.. Jeg har vurdert å kutte ut denne gaven, iom at vi ikke får feiret, og kjøpe noe annet... Hva burde jeg gjøre...?

Litt patetisk å spørre om noe slikt..

TUSEN TAKK FOR SVAR..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man trenger jo ikke å ha en feiring for å overlevere en gave.

Man trenger vel heller ikke å feire akkurat på datoen...

Ellers synes jeg det høres kjempefint ut med en slik gave :)

Red: Skrivefeil

Endret av spinnwild
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en litt vel klissete gave etter min smak, men hvis du synes at det er en riktig gave å gi - gjør det selv om han droppet jubileumet deres.

Dere kan jo feire dagen før eller noe lignende?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

min kjære og jeg har årsdag den 20. Desember, og da kommer det naturlig nok ganske tett innpå julefeiringen. I og med at han er i militæret i nord-norge på årsdagen, tar vi begge deler når han kommer hjem til julefeiring :) Kanskje dere kunne gjort noe lignende og "møttes halvveis" liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror det er en gave han kommer til å like syns jeg du skal gi den :)

Men jeg personlig syns det høres ut som en "klissete" gave som vi jenter setter mer pris på en gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elisabeth

Ja, Har vurdert å bare gi kjedet.. Kutte ut "klisset" på det :) men det som er er at vi har holdt av den datoen lenge.. Men så ble det ikke sånn da.. :P så da får vi se :) det er mest bare for å gjøre noe spesielt den dagen i og med at vi ikke gjør det ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår første jul sammen fikk han en dogtag (militærsmykke) av meg, på den minste tagen er datoen vi traff hverandre gravert inn, på den største navnet hans.

Smykket har vært rundt halsen hans siden :)

Jeg kjøpte dette på bjørklund, og det var ikke dyrt i det hele tatt. Kostet nesten 400 kr, pluss 50 kr for gravering, sånn ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal alle feire disse årsdagene? Feirer mann vennskap for eksempel? Hvorfor i pokker skal man feire at man har vært sammen så og så lenge? Husker ikke en gang den datoen jeg og dama ble sammen men var vel en gang før påske eller noe. har ingen planer om å feire det, blir for dumt. skjønner ikke hvorfor dere har sånn behov for å lage klein og klissete stemning, får oss mer lyst til å løpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal alle feire disse årsdagene? Feirer mann vennskap for eksempel? Hvorfor i pokker skal man feire at man har vært sammen så og så lenge? Husker ikke en gang den datoen jeg og dama ble sammen men var vel en gang før påske eller noe. har ingen planer om å feire det, blir for dumt. skjønner ikke hvorfor dere har sånn behov for å lage klein og klissete stemning, får oss mer lyst til å løpe.

Det har vel ikke noe med saken å gjøre?

Du får lage din egen tråd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal alle feire disse årsdagene? Feirer mann vennskap for eksempel? Hvorfor i pokker skal man feire at man har vært sammen så og så lenge? Husker ikke en gang den datoen jeg og dama ble sammen men var vel en gang før påske eller noe. har ingen planer om å feire det, blir for dumt. skjønner ikke hvorfor dere har sånn behov for å lage klein og klissete stemning, får oss mer lyst til å løpe.

Hahaha, i mitt tilfelle var det HAN som startet å nevne det, ikke jeg! Så den "gir oss lyst til å løpe"-greia gjelder nok ikke alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...