Chiyo Skrevet 21. november 2011 Forfatter #21 Del Skrevet 21. november 2011 Syns det var kjempemorsomt jeg! Skjønte ikke helt hva Chiyo mente med at utlendinger ikke liker han. Jeg har noen utenlandske venner, og alle ringte hverandre etterpå og bare "haha, Så du Northug eller?! SÅååå fett!!" Jeg antar at som i Norge, har resten av verden også splittet mening om denne saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 21. november 2011 #22 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg håper han blir en gammel fjert i langrenn sporten som prøver å holde seg gående, og så kommer en yngre mann akkurat som han var og gjør det samme mot han. Og eg håper at ein SVENSKE bankar han gong på gong den her sesongen, og tek verdscuptrofeet. :ond: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 21. november 2011 Forfatter #23 Del Skrevet 21. november 2011 Og eg håper at ein SVENSKE bankar han gong på gong den her sesongen, og tek verdscuptrofeet. :ond: Jeg har ikke noe i mot om Sverige vinner, hvis de setter Northug på plass. Det lærer han nok ydmykhet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #24 Del Skrevet 21. november 2011 Skal jeg si at jeg skammer meg over svensker som ikke tåler at Northug har det litt gøy? Ærlig talt, dersom man skammer seg over Northug får man slå av tven. Hva hjelper å slå av tven på handlingene hans? Han kan fortsette å drite oss ut selv om tven er avslått skjønner du. Han er en patetisk fjott. Hadde han ikke gått fort på ski så hadde han knapt fått seg jobb som søppeltømmer med den oppførselen der. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatt Skrevet 21. november 2011 #25 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg håper han blir en gammel fjert i langrenn sporten som prøver å holde seg gående, og så kommer en yngre mann akkurat som han var og gjør det samme mot han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 21. november 2011 #26 Del Skrevet 21. november 2011 Han er en fjott, mildt sagt. Skjønner ikke at noen kan syntes han er morsom. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #27 Del Skrevet 21. november 2011 Det var gøy i vm, men nå blir det litt for mye av det gode, er ikke så morsomt lenger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilila Skrevet 21. november 2011 #28 Del Skrevet 21. november 2011 Har alle glemt Bjørn Dæhlie, som gikk baklengs over mål? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest presenilitet Skrevet 21. november 2011 #29 Del Skrevet 21. november 2011 Det er veldig underholdende når sofagrisene ikke husker hva som skjedde sist januar i Tour de Ski.. "demonstrates unsportsmanlike behaviour" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 21. november 2011 #30 Del Skrevet 21. november 2011 Har alle glemt Bjørn Dæhlie, som gikk baklengs over mål? Han var da i hvert fall morsom. Northug drar det altfor langt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 21. november 2011 Forfatter #31 Del Skrevet 21. november 2011 Har alle glemt Bjørn Dæhlie, som gikk baklengs over mål? Men han ventet ikke til de andre kom rett bak han. Han gjorde det på en smakfull måte. Northug greier ikke å skille mellom hva som er smakfullt og hva som er latterlig og slemt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 21. november 2011 #32 Del Skrevet 21. november 2011 Har alle glemt Bjørn Dæhlie, som gikk baklengs over mål? Å, det vart ikkje særleg godt teke imot det, heller. Han fekk mykje pepper for den målgongen. Og det sjølv om han tok tapa sine på eigen kappe, og ikkje skyldte på alle andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirali Skrevet 21. november 2011 #33 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg syns Northug er forfriskende og bringer liv til sporten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirali Skrevet 21. november 2011 #34 Del Skrevet 21. november 2011 Å, det vart ikkje særleg godt teke imot det, heller. Han fekk mykje pepper for den målgongen. Og det sjølv om han tok tapa sine på eigen kappe, og ikkje skyldte på alle andre. Her må jeg opplyses litt for jeg husker ikke helt: hvem har Petter skyldt på? (Dette er et oppriktig spørsmål altså) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #35 Del Skrevet 21. november 2011 Har alle glemt Bjørn Dæhlie, som gikk baklengs over mål? Han gjorde det på en helt annen måte. I motsetning til Northug så gjorde han det med sjarm og null arroganse. Northug er en klyse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 21. november 2011 #36 Del Skrevet 21. november 2011 Syns han virker ganske ufordragelig jeg. Og jeg tviler ikke på at folk hadde synstest akkurat det om det var en svenske som oppførte seg som han. Uansett, jeg bryr meg egentlig svært lite om Norge vinner medaljer eller ikke. Langrenn faller ikke i smak her uansett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #37 Del Skrevet 21. november 2011 Northug landed in trouble with the international skiing federation FIS, after failing to turn up on time for an awards ceremony following Saturday’s 30-kilometer race. Northug placed second, and not only kept his fellow skiers waiting but didn’t wear his obligatory start number showing FIS sponsors either. Northug’s two Russian competitors both managed to show up on time, and properly attired, and then had to wait for the young Norwegian whom even many Norwegians are now referring to as a “bortskjemt drittunge” (spoiled brat). He was widely viewed as a poor sport when he performed badly during last winter’s Olympics, and new lively online commentary followed NRK’s coverage of Saturday’s incident. The vast majority of skiing fans writing in suggested Northug is unprofessional and hurting the image of Norwegian athletes, allegedly because he’s used to getting his way and none of the skiing officials and staff around him dares to cross him. http://www.newsinenglish.no/2010/12/19/skiers-star-fades-over-bad-behavior/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 21. november 2011 #38 Del Skrevet 21. november 2011 Hvorfor må alle norske idrettsutøvere være så ydmyke og folkelige hele tiden da? Northug er god på ski, og han tør å vise at han vet det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #39 Del Skrevet 21. november 2011 Her må jeg opplyses litt for jeg husker ikke helt: hvem har Petter skyldt på? (Dette er et oppriktig spørsmål altså) Han har skylt på de som smører skiene hans og han har skylt på andre utøvere. Jeg tror han skylte på en svenske som vant en gang, fordi staven han kom borti Northug eller noe sånt. Altså, hver gang han taper finner han på en unnskyldning til hvorfor de ikke gikk hans vei, og det er selvfølelig aldri han egen feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2011 #40 Del Skrevet 21. november 2011 Sporten hadde vært drit kjedelig uten Northug, er stolt av han! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå