Gå til innhold

Hjelp med å forstå hva jeg skal gjøre...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

:sjenert: Jeg har fått et avsnitt av en skuespill. Jeg skal skrive en stil hvor jeg skal kommentere språk, tema, og:

(iii) any issues to do with the emergence or development of distinct literary forms that seem to you to be latent in the passage (here you may, if you wish, make brief references to other texts).

Jeg forstår ikke hva det betyr. Jeg studerer jo i England, så jeg kan engelsk, men kan noen bare forklare meg veldig enkelt hva det står at jeg skal gjøre? Jeg føler meg så utrolig dum akkurat nå. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen? Da må jeg svelge noen kameler og spørre læreren min neste gang vi møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal finne andre litterære tekster som du skal sammenligne likheter innenfor tekstform og utvikling. Altså, noe som er typisk for tiden eller forfatteren innenfor denne typen tekst, i hvordan historien eller teksten blir utviklet videre. Og så nevne eksempler.

Slik jeg oppfattet det da..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte en engelsk kamerat på telefonen nå, og han forklarte det litt nærmere, og skal komme å hjelpe meg i morgen

Takk for svar meesah. Det var ikke helt det det betydde, men godt forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: TS her. Dette er flaut, men meesah hadde rett. :klaske:

Jeg spurte vennen min som faktisk er engelsk, og som faktisk hevder å være veldig smart, men han tok feil.

Nå har jeg spurt læreren min og hun sa at jeg skulle gjøre det du sa. :flau:

Eller hun sa jeg kan finne andre literære tekster og nevne dem hvis jeg, men det er først og frem "the passage" som er viktig. Jeg skal sammenligne den med hva som var typisk for den tidsepoken.

Sorry... :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...