Gå til innhold

Spørsmål om undertøy fra Change


Gjest Ekstase

Anbefalte innlegg

Var innom Change-butikken på Oslo City for en tid tilbake og kjøpte meg en utrolig god bh. De målte meg, og jeg kjøpte en helt vanlig bh som passer akkurat.

Nå tenkte jeg å bestille meg en push-up bh fra der, men vet ikke om jeg skal bestille samme størrelse som den jeg har? Eller bør jeg ta en cup-størrelse større? Den jeg har nå passer som sagt akkurat, så jeg er redd for at jeg får dobbel-pupp med push-up bh med samme størrelse (med tanke på innleggene som er i bh-en).

Noen som vet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest helenehøi

Jeg syns de varierer veldig. Har tre bh'er fra Change, i forskjellige størrelser.. Men jeg ville heller tatt en cup-størrelse større, det ser bedre ut og er mer behagelig enn om den skulle være snau :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det innlegg i dem pleier jeg også å gå opp en cup:) Det skader som helenehøi skriver, ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker samme størrelse uavhengig av størrelsen på innleggene. Innbiller meg at cupen er like stor innvendig, hvis du skjønner... Når jeg holder opp en av mine heftigste push-uper ved siden av en "vanlig" bh ser push-upen mye større ut, men de er samme størrelse.

Edit: Og jeg har en god del undertøy fra Change, skulle jeg si. :)

Endret av Virvel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...