Gå til innhold

Smerter nederst i magen, hva er det ?


Gjest christina

Anbefalte innlegg

Gjest christina

Hei, jeg er ei jente på snart 16 år.

jeg har begyndt å ha smerter nederst i magen siste, men har aldri hatt mensensmerter før, mensen gikk over igår, men smertene kommer enda, smertene kommer som regel etter jeg har spist.

jeg gikk på p-pillen yasminelle i 2 måneder men bytta til Mercilon pga. jeg hadde mensen hele tida, nå har jeg gått på Mercilon i 2 måneder og har hat brun utfold siden jeg starta på de.

hva kan smertene være ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det kan være så mye....

det kan være en reaksjon på noe du har spist, det kan være reaksjoner på ny ppille, det kan være at du har fått en infeksjon i underlivet + sikkert en haug med andre muligheter..

Ta deg en tur til legen hvis det ikke går over i løpet av et par dager, eller gå til legen tidligere hvis smertene blir uutholdlige..

god bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være så masse, kanskje du skulle tatt deg en tur til legen om smertene medvarer. Nei du er nok ikke gravid.

Hadde selv noen fryktlige magekramper på lørdag, og smerter helt opp til ryggen. Kjentes ut som mensensmerter, men jeg har ikke mensen før om en uke. Går selv på p-piller. Sto på bikbok og trodde det var tett før jeg skulle spy ut hele butikken. Men det er over nå da. Kroppen vår er rar, eller hva?

Endret av solch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...