Gå til innhold

Hvorfor blir jeg ikke sjekket opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet jeg ikke er stygg. Jeg er slank og får stadig høre at jeg er en søt jente. Både fra venner og menn på byen.

Jeg vet jeg ikke er bitchy, slem eller kjedelig. Jeg er som oftest festens midtpunkt, livlig, sprudlende og smilende.

Så hvorfor blir jeg nesten aldri sjekket opp?? Det er bare blitt et slikt utrolig stort irritasjonsmoment for meg og jeg skjønner det bare ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lol du får ofte høre at du er en søt jente av menn på byen jo :)

Sleng inn et bilde av deg så kan vi evaluere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de fleste gutter tror at du leter etter en høyrere standard enn det de er? :)

Ser jeg en kjempekjekk gutt så tør jeg ikke å gå å kjekke han opp for jeg tenker at han sikkert er ute etter bedre jenter enn det jeg er.. Men skjekker slike menn meg opp så tar jeg gledelig i mot det..

Ta heller steget du :) Skjekk opp de du synes er interessante og ikke bare vent på at noen skal skjekke opp deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får høre fra menn på byen at du er en søt jente. Kanskje de prøvde å hinte til noe?

Kan ikke du heller ta initiativ, å sjekke om mannfolka da? De er sikkert bare sjenerte, og er jo ingen selvfølge at det er de som skal sjekke opp deg.

Men om du kiker litt bort på en du har sett deg ut, og smiler litt osv, så vil han kanskje komme bort? Viktig å tenke på hvordan de som evt. skal sjekke deg opp oppfatter deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrlighet så pinlig. Jeg greide å skrive skjekke flere ganger.. Selvfølgelig heter det sjekke..

Hurra for at jeg er anonym ellers hadde jeg rødmet noe grundig nå. haha :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg ikke er stygg. Jeg er slank og får stadig høre at jeg er en søt jente. Både fra venner og menn på byen.

Jeg vet jeg ikke er bitchy, slem eller kjedelig. Jeg er som oftest festens midtpunkt, livlig, sprudlende og smilende.

Så hvorfor blir jeg nesten aldri sjekket opp?? Det er bare blitt et slikt utrolig stort irritasjonsmoment for meg og jeg skjønner det bare ikke!

Kanskje du ikke tar signalene. Når du er midtpunkt, så griper du kanskje ikke interessen, og kanskje du ikke følger opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utstråling mest sannsynlig. Selv om du er blid og livlig, utstråler du kanskje ikke at du er tilgjengelig?

Jeg (synes selv da) at jeg har ganske draget ute. Ofte smiler jeg og sender imøtekommende blikk. Hvis noen kommer bort for å sjekke meg opp, har jeg ofte noen flere beilere som oppserverer dette, og det har en veldig god effekt. Jeg avviser ingen tvert, men er derimot hyggelig og imøtekommende uansett hvordan de måtte se ut. Jo fler som kommer bort til meg jo fler blir intressert (utrolig hvor primitivt det faktisk funker). Til slutt kan du plukke ut den beste, og da er ofte valgmuligheten mange;-) Eller du kan dra hjem, og være fornøyd med oppmerksomheten du fikk.

Jeg er som regel ikke den peneste i lokalet, men jeg har vel det man kaller et pent ytre. Vet hvertfall at det finnes mange som er mye penere enn meg. Dessuten har jeg merket at det ikke alltid er de peneste i vennegjengen som får mest oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det du forestiller deg at andre blir sjekket opp på byen? At menn forteller en at en er søt/pen er jo starten på sjekkinga. Men de fleste menn vil jo stoppe der, dersom du ikke gir noen positiv respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Poenget er at menn aldri kommer bort til meg først, men når jeg går bort å snakker med en fyr, så får jeg høre at jeg er søt og interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrlighet så pinlig. Jeg greide å skrive skjekke flere ganger.. Selvfølgelig heter det sjekke..

Hurra for at jeg er anonym ellers hadde jeg rødmet noe grundig nå. haha :sjenert:

Haha.. Du klarte derimot å skrive kjempekjekk og ikke kjempesjekk! Gratulerer! ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...