Gå til innhold

player - alltid player?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil en player alltid være player?

Har møtt en mann i midten av 20-årene. Utrolig kjekk, og er vant til mye oppmerksomhet fra jentene. Han får den han vil, tilbringer natten med henne, og finner seg en ny.

Vil han alltid være slik? Jeg har nemlig begynt å like han, men vil ikke involvere meg dersom det ikke er håp for oss.

Hva er deres erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil en player alltid være player?

Har møtt en mann i midten av 20-årene. Utrolig kjekk, og er vant til mye oppmerksomhet fra jentene. Han får den han vil, tilbringer natten med henne, og finner seg en ny.

Vil han alltid være slik? Jeg har nemlig begynt å like han, men vil ikke involvere meg dersom det ikke er håp for oss.

Hva er deres erfaringer?

Han kan forandre seg, dersom han liker deg nok. Har vært "player" selv, og hadde en kjæreste som var det. Vi holdt oss begge til hverandre når vi ble forelska

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvordan du kan like en slik player. Jeg har møtt pene jenter som har hatt en god det sexpartnere, men når jeg får greie på det, avviser jeg dem. Selv om du liker en person kan du ta til fornuft og stikke. Tenk på jenta som har hatt heftig sex, klint og kost med ham uten at det betyr noe for ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at mennesker kan endre seg. Men, først når de ønsker det selv, og i dette tilfellet; Han finner dama han har lyst til å være med videre.

Så ja, det kan sikkert skje. Men, jeg vil anta at det er en større risiko for å bli såret enn med andre dater, hvor begge er på utkikk etter et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at mennesker kan endre seg. Men, først når de ønsker det selv, og i dette tilfellet; Han finner dama han har lyst til å være med videre.

Så ja, det kan sikkert skje. Men, jeg vil anta at det er en større risiko for å bli såret enn med andre dater, hvor begge er på utkikk etter et forhold.

Den største myten av alle er at det liksom er dama som endrer dem. De fleste playere slutter når de blir eldre, mindre attraktive og innser at de ikke har mulighet til å holde på slik lenger. Dama som møter dem på det tidspunktet kan fort bli siste stoppested. Vi får ikke færre playere av naive damer som håper på at de skal endre seg for deres skyld, vært nok av jenter før dem som har tenkt slik og nettopp gitt dem playerstatusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei man kan forandre seg. Har vært "player" selv, men nå har jeg vært sammen med samme fyren veldig lenge.. Hadde jeg aldri trudd om meg selv for 3 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...