Gå til innhold

Har super sex med en god kamerat


Gjest Jenny

Anbefalte innlegg

Fordi sex er godt, og jeg vil heller ha sex med en jeg stoler på enn å være med mange tilfeldige.ts

Ja, men da er det jo ikke noe behov for å spørre om det kan bli noe mer. Da er det jo bare å ha seg, og ikke spørre om mer når han drar til Afrika? Sånn som det er har jo dere begge fått tilfredsstilt de fysiske behov, uten å ønske noe mer enn det.

Hva er poenget med denne tråden egentlig?

Endret av Illiya
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi sex er godt, og jeg vil heller ha sex med en jeg stoler på enn å være med mange tilfeldige.ts

Å jasså ja, så sex er godt ja??? Akkurat som at sjokolade er godt? Naturligvis tar man jo ta bare og peiser på med en kompis, like ufølsomt som å putte i seg en troika.

Du fremstiller knullinga di som om at sex er noe du MÅ og SKAL ha, uten tanke på selvrespekt og moral, og derfor forsvarer det med at det da er bedre å knulle en kompis enn flere tilfeldige.

Hva med å gi faen i hele knullinga, og bruke hånda eller en dildo til du treffer en du innleder et ekte forhold til??

Neida, knulles skal det! Så da hopper man på kompisene sine.

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jasså ja, så sex er godt ja???

Absolutt!

Akkurat som at sjokolade er godt?

Nei, det er ikke godt helt på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jasså ja, så sex er godt ja??? Akkurat som at sjokolade er godt? Naturligvis tar man jo ta bare og peiser på med en kompis, like ufølsomt som å putte i seg en troika.

Du fremstiller knullinga di som om at sex er noe du MÅ og SKAL ha, uten tanke på selvrespekt og moral, og derfor forsvarer det med at det da er bedre å knulle en kompis enn flere tilfeldige.

Hva med å gi faen i hele knullinga, og bruke hånda eller en dildo til du treffer en du innleder et ekte forhold til??

Neida, knulles skal det! Så da hopper man på kompisene sine.

herregud! frøken prippen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men da er det jo ikke noe behov for å spørre om det kan bli noe mer. Da er det jo bare å ha seg, og ikke spørre om mer når han drar til Afrika? Sånn som det er har jo dere begge fått tilfredsstilt de fysiske behov, uten å ønske noe mer enn det.

Hva er poenget med denne tråden egentlig?

Poenget er at om det kan bli noe mer så vil jeg gjerne det. og jeg lurte på om jeg burde si noe til ham, spør ham. eller la være. Og jeg lurte på om jeg skulle slutte å ta kontakt for å ha sex,for å se om han kansje finner ut om han vil noe mer.

forresten, skikkelig dømmende noen av dere er. noen er bare helt forjævlig trangsynte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du lurer på om det kan bli noe mer, og du gjerne vil at det skal det om han er åpen for det, ja da sier jeg kjør på! Spør han. Måten han svarte deg på når du sa at dere er dumme som holder på sånn, så virker det jo som at han heller litt mot det han også.

Poenget er at om du skal finne ut av dette, så er den eneste løsningen å snakke med han om det. Vil du heller la han dra til Afrika uten å ha sagt noe? Hva om han finner noen andre i mellomtida? Hadde du angret da? Hvis ja, så ja da har du svaret ditt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud! frøken prippen.

Takk takk, heller "prippen" enn et jævla kynisk vesen som hopper på vennene sine like lett som å trøkke i seg en marsipangris :tunge1:

Forresten, hørt ordet moral? Ikke det nei, kunne tenke meg det ja :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at om det kan bli noe mer så vil jeg gjerne det. og jeg lurte på om jeg burde si noe til ham, spør ham. eller la være. Og jeg lurte på om jeg skulle slutte å ta kontakt for å ha sex,for å se om han kansje finner ut om han vil noe mer.

forresten, skikkelig dømmende noen av dere er. noen er bare helt forjævlig trangsynte.

Vil du det? Det sier du jo ikke noe om i startinnlegget. Kanskje du hadde fått andre svar da, enn når du la det fram som at sex er godt, og trygt med en du kjenner fra før, men kun for det.

Du sa jo selv at du ikke hadde følelser for han, så da svarte jo alle ut fra at du bare hadde tilfeldig sex- og som han, var fornøyd med det.

Nå skal jo han til Afrika i 6 mnd, så jeg tviler sterkt på at han vil binde seg til en han har tilfeldig sex med. Så jeg tror du bare skal gå videre, og la han ha sitt livs utflukt uten deg som "brems".

Hadde han villet noe mer med deg, hadde han nok sagt det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten, skikkelig dømmende noen av dere er. noen er bare helt forjævlig trangsynte.

Ikke dømmende, ikke forjævlig trangsynte.

Bare utstyrt med litt sunn moral og selvrespekt, og evnen til å se litt lenger enn sitt eget kjønnsorgan. Og med forjævlig mye hat mot alle som prøver med alle midler å normalisere en sextrend der det bare er om å gjøre å få tilfredsstilt seg selv for enhver pris, og gjerne bruke kamerater som sexleketøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget er at om det kan bli noe mer så vil jeg gjerne det. og jeg lurte på om jeg burde si noe til ham, spør ham. eller la være. Og jeg lurte på om jeg skulle slutte å ta kontakt for å ha sex,for å se om han kansje finner ut om han vil noe mer.

forresten, skikkelig dømmende noen av dere er. noen er bare helt forjævlig trangsynte.

Hvis dere har super sex som han også ikke klarer å holde seg unna ville jeg heller bygd på det. Hvordan kommer an på dere. Hva han vil og tenker må du jo bare finne ut. Det er jo ikke sikkert han heller synes dette faktisk er det dummeste han har gjort. At han skal vekk i et halvt år gir meeeer enn nok avstand, du vil ha han avhengig før det :) Det betyr jo ikke at du må kunne hver gang eller alltid ta kontakt selv. Jada, litt utydelig råd dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dømmende, ikke forjævlig trangsynte.

Bare utstyrt med litt sunn moral og selvrespekt, og evnen til å se litt lenger enn sitt eget kjønnsorgan. Og med forjævlig mye hat mot alle som prøver med alle midler å normalisere en sextrend der det bare er om å gjøre å få tilfredsstilt seg selv for enhver pris, og gjerne bruke kamerater som sexleketøy!

Ts sier det går begge veier! og hva har det med moral å gjøre å ligge med en kamerat? synes det er mye bedre enn sex med ukjente mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts sier det går begge veier! og hva har det med moral å gjøre å ligge med en kamerat? synes det er mye bedre enn sex med ukjente mennesker.

Det du her indirekte sier er altså at sex er noe man MÅ ha, med et annet menneske. Så når du fremtrer som "nesten" med litt moral innabords og mener hun er fornuftig som utelater sex med ukjente, kliner du til med at da MÅ hun jo naturligvis heller gå til en kompis, haha...

Hvor og når ble det avleggs og helt utilfredsstillende å ta seg en runki dette forpulte (bokstavelig) samfunnet????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det du her indirekte sier er altså at sex er noe man MÅ ha, med et annet menneske. Så når du fremtrer som "nesten" med litt moral innabords og mener hun er fornuftig som utelater sex med ukjente, kliner du til med at da MÅ hun jo naturligvis heller gå til en kompis, haha...

Hvor og når ble det avleggs og helt utilfredsstillende å ta seg en runki dette forpulte (bokstavelig) samfunnet????????????

skjønner ikke problemet ditt..vær snill og ikke kapre tråden min.ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...