Gå til innhold

klisje men fant kyssemerke på t-skjorta til sambo


Gjest lise

Anbefalte innlegg

...og det er ikke fra meg. jeg eier en leppestift jeg har brukt en gang og det er LENGE siden. Han har absolutt hatt muligheten da han har vært på kurs i en naboby mer eller mindre hver helg i 5 mnd. Han virket helt sjokket når jeg ringte og sa at dette måtte han se med egne øyne for det kunne ikke stemme. Han har aldri vært fysosk utro før, men for 3 år siden hadde han en greie med noen jenter bak min rygg. etter dette gikk vi videre og har nå en baby som ligger å sover oppe men jeg sitter helt forvirra i stua og bretter klær.. Hva skal jeg tro? Hadde dere trodd mannen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93

Et kyssemerke sier mer enn 1000ord for min del. Hadde IKKE trodd han. MEN er det oppe ved halsen eller et annet sted på t-skjorta ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å ta ting for gitt, men i denne situasjonen kan jeg ikke tenke meg at han kan forklare seg bort. Et kyssemerke på skjorten kan ikke komme av så veldig mye, så at han reagerte med vantro istedenfor å ha forklaringen klar, betyr vel at det ikke finnes noen forklaring. Du får gi ham en sjanse til å forklare, men husk at du ved å ringe ham, ga ham noen timer til å finne på en god løgn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

herregud jeg vet ikke.

hadde sagt det face to face for å se reaksjonen hans, hadde ikke ringt og sagt det iallefall. nå har han jo tid på seg til å pønske ut en falsk historie til deg, hvis han virkelig har vært med en annen.

jeg hadde reagert ihvertfall! Men så er jeg litt sjalu av meg også.

men ikke mindre av den grunn at han har vært med flere jenter bak din rygg tidligere i forholdet med deg.

Endret av Muff.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

på kurs hver helg i 5 mnd?

synes ikke du det hørtes ut som ekstremt mye kurs?

håper det er en type kurs som går over helger da, og at han ikke bare har sagt han skal på kurs.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konfronter ham, face to face, til han innrømmer det. Partnere som er i sånne situasjoner VIL helst ikke tro det er sant - men vi bare lurer oss sjøl. Som oftest er det SANT. Dessverre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg vet hundre prosent sikkert at han er på kurs der, men de er ute på lørdager.. det var bake øverst på ryggen på ei t-skjorte. Nå får jeg mld "Jeg tror du tuller hehe!" Fy faen altså. Dette trengte jeg ikke..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres jo ut som han tror du spøker da:) så tenk hvis han er uskyldig:) ta et mms bilde å send til ham:) evt legg ut her:)

kan jo være en slags missforståelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Hvorfor skulle dama kyssa han på ryggen UTPÅ skjorta egentlig?

Fordi menn liker å bli kyssa i nakken også har vel kvinnemennesket bomma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Sendte mms nå..vet ikkw, vil ikke være naiv.

Og det er en fin linje mellom naiv og overdramatisk. Men jeg forstår hvorfor du er nervøs med hensyn til historikken hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan i helvete skal jeg vite det SURVIVAL??!! Det er noe jeg virkelig ikke gidder spekulere i. Uansett hvordan en annen kvinnes trutmunn merke havnet baki nakken på skjorta til typen min er det ikke rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Hvordan i helvete skal jeg vite det SURVIVAL??!! Det er noe jeg virkelig ikke gidder spekulere i. Uansett hvordan en annen kvinnes trutmunn merke havnet baki nakken på skjorta til typen min er det ikke rett!

Herregud, ikke opprett en tråd her på forumet om du ikke tåler å høre svarene. Ærlig talt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke rett, men han er uskyldig til det motsatte er bevist. Buy the way, jeg vet hvor vondt det gjør å bli bedratt - det går rett i solar plexus, og det smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åkei beklager beklager Survival..jeg mistolket det dithen at du mente jeg var et troll. Unskyld. Jeg har angst her nå det skal ikke gå utover deg jeg beklager Survival. Selfølgelig skal jeg tåle de svarene jeg får, det var jo egentlig derfpr jeg skrev her. Jeg kjenner alt sinne og angsten fra utro episodene komme opp. Jeg skjønner bare ikke hvilken misforståelse dette kan være... Herregud, vi har akkurat kjøpt hus sammen. Fy faen nå sitter jeg langt ned i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er nok bevis? Jeg kan jo ikke ferske han en ferge og 2 biltimer unna..

Hvis jeg ikke får svar vil jrg alltid gå å lure på hva som har skjedd på disse kurs helgene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle dama kyssa han på ryggen UTPÅ skjorta egentlig?

Hvis hun satt bak ham og holdt rundt ham, kan hun jo ha kysset ham i nakken/på ryggen. Hvis de satt i en sånn her type posisjon. Det er ikke det mest naturlige stedet å finne et kyssemerke, nei, men jeg må si at det er enda mer usannsynlig at dette er et "vennskaplig kyss". Man lager da ikke kyssemerker på folk man ikke er involvert med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...