Gå til innhold

Hvordan er det å være sammen med en som slanker seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes slankerne virker som om de bare tenker på kaloritelling og mat og jeg tenker at det må være slitsomt å være sammen med en som er sånn? Noen erfaringer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs hvilken "slanker" du møter på det :) Jeg slanker meg litt, men leser ikke bakpå pakkene til alt jeg spiser av den grunn, jeg spiser bare sunt(dropper snop og div. junkfood) og trener, spiser ikke akkurat salat til hvert eneste måltid. Så nei, samboeren min vet ikke at jeg slanker meg engang, hehe :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes slankerne virker som om de bare tenker på kaloritelling og mat og jeg tenker at det må være slitsomt å være sammen med en som er sånn? Noen erfaringer?

Det er som å bo med en med pms.. :P Så bare pass deg he he

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som å bo med en med pms.. :P Så bare pass deg he he

Hjelp! Som om ikke en uke med pms i måneden er nok. :sur:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre personen er fanatisk og ikke lytter til kroppen, så er det ingen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs hvilken "slanker" du møter på det :) Jeg slanker meg litt, men leser ikke bakpå pakkene til alt jeg spiser av den grunn, jeg spiser bare sunt(dropper snop og div. junkfood) og trener, spiser ikke akkurat salat til hvert eneste måltid. Så nei, samboeren min vet ikke at jeg slanker meg engang, hehe :)

Dvs at du er oppmerksom på mat hele tiden, og skjuler det for omverdenen. Ikke et bra tegn. Får opp røde flagg i min bok iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dvs at du er oppmerksom på mat hele tiden, og skjuler det for omverdenen. Ikke et bra tegn. Får opp røde flagg i min bok iallefall.

For noe tull! Det er jo helt greit å kutte ut snop og ellers moderere seg litt uten å gjøre noe stort nummer at av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest***

Dvs at du er oppmerksom på mat hele tiden, og skjuler det for omverdenen. Ikke et bra tegn. Får opp røde flagg i min bok iallefall.

Så det å kutte ut junk og snop er en indikasjon på hysteri?

Guri som denne hysterien lever i beste velgående i den andre siden av skalen også.. huff..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ann på 'slanker'n;) og hvilken tortur metode vedkommede bruker for og gå ned i vekt;P

Men man kan ikke tvinge andre til og bli med på slankern! og nekte dem godis ovs, og den og den maten. for dem selv er på slankern:).....

det er viktig syns nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg teller hver eneste kalori jeg spiser og har full oversikt, men det er det ingen som merker noe til :) Jeg spiser nemlig normale ting og kan fint unne meg feks godteri, pizza osv. Jeg har bare veldig god oversikt over hvor mange kalorier det er i forskjellig mat, slik at jeg alltid vet hvor mye jeg kan unne meg! Så jeg tror ikke jeg ville vært en "slitsom" slanker.

Det JEG derimot aldri kunne levd med er en lavkarber... Jeg går nærmest på veggen bare av å tilbringe fredagskvelden med venninner som går på det. GUD så mange begrensninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange damer som periodevis eller kontinuerlig er opptatt av slanking og vekt så det faller inn under vanlig dameoppførsel. Det er noe som bare følger med når man er sammen med en dame. Slik er de og slik må de få være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...