Gå til innhold

Klapping på kino

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selv om jeg er over målgruppa i alder, går jeg gjerne på ungdomsfilmer som Harry Potter og Twilight. Men pga negative erfaringer med folk som skravler høyt midt i filmen, ler krampeaktig når det skal være triste scener, og så videre, venter jeg nå et par uker før jeg går, slik at det ikke kommer så mange folk, og nyhetens interesse har dalt litt.

Det er som om det er tøft å bli "hørt" og lage litt bråk, slenge ut kommentarer el.l. når man er på kino.

Helt OK når man ser film med venner hjemme i sin egen stue, men jeg liker å prøve å leve meg inn i filmene, og konsentrere meg om dem. Hehe, høres virkelig ut som en sur, gammel dame nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg har lagt merke til dette fenomenet når det gjelder kinoforestillinger med mye ungdom. De første ukene etter en premiere er det nesten umulig å se filmer som Harry Potter og Twilight uten at det er masse klapping, hyling og hvining i salen. Dette er, slik jeg ser det, utrolig irriterende. Når jeg skal se en film, liker jeg å gjøre det uten forstyrrende elementer...

ÅÅå guud så utrolig irriterende. Folks skal holde kjeft på kino slik at folk får med seg filmen syns jeg. De kan klappe og juble etter filmen er ferdig mener jeg. Det er bare film så det er ingen vits i å gå helt bananas bare fordi det er premiere. Utrolig nerd å være så til de grader fan at man jubler og hyler pga en film.

Gjest Herr Drue
Skrevet

Jeg var på premieren til Rocky Balboa for noen år siden, og da lyset slokket og det ble helt stille i salen, var det en fra bakerste rad som brølte "AAAADRIAAAAN!!".

HAHA. Alle brøyt ut i latter.

Skrevet

Hvis noen klager på publium pleier jeg å ta flere runder inn i salen for å sjekke i løpet av filmen, og sier til de som klaget at de kan komme til meg etterpå sånn at jeg kan ordne fribilletter til dem.

Vi er raske til å gi ut fribilletter dersom noen klager eller er misfornøyd...men å oppdra et helt kinopublikum er helt umulig. Det vil jo alltid være noen (ofte fjortiser) som fniser og støyer mer enn nødvendig. Hva vi som kinopersonale kan gjøre mottar jeg gjerne tips om!! :)

Dette skal jeg teste neste gang jeg får filmen ødelagt av fjortiser. Trenger neppe vente lenge. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...