Gå til innhold

Twilight - breaking dawn 1


Oriental

Anbefalte innlegg

Er det noen som allerede har rukket å se filmen, og som vil fortelle om de oppfattet den som bra, middels eller dårlig? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så den igår ja=)

ikke like bra som den 1. og 2. og 3. filmen. her var det lite action og mye kjærlighet og krusedull... jeg som egentlig ikke liker action,synes effektene av filmene 1.2.3 var så utrolig bra.

noen som vet når part2 kommer?er de liksom tette,siden de heter part1 og part2, eller er det like langt som på hver film (1år+...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den:) Men var litt transportetappe-aktig...litt sånn som Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1. Satser på mer spenning i neste film:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg ble skuffet! Alle de andre filmene har vært veldig ok, men denne var faktisk veldig spennende og jeg ble revet med. Satt litt på kanten av stolen på slutten der fordi det skjedde så mye :ler:

Jeg har ikke lest noen av bøkene og er i grunn ikke en stor fan - men nå vurderer jeg å få lest bøkene :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Den første delen av boka er jo mørk som kokesjokolade med 80% kakao, så selvfølgelig er filmen også sånn :gjeiper: Har ikke sett den. Tror jeg gjør det når de verste fjortisene har sett seg lei. Akutt fnising gir meg mord i blikket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 2 og 3 var veldig kjedelige, så denne overrasket meg positivt. Litt mer action her! Lurer på hvor mange kg hun gikk ned for deler av filmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den :)

Har sliti litt med de andre filmene for er så gla i bøkene.. Men de har gjort det bedre iforhold til bøkene denne gang syntes jeg..

Bare synd det er ett år til neste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den ikke. Nå liker jeg ikke Twilight generelt da (men likevel har jeg lest bøkene og sett filmene :fnise: ) så filmen med ei venninne som er fan. Not my cup of tea!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 2 og 3 var veldig kjedelige, så denne overrasket meg positivt. Litt mer action her! Lurer på hvor mange kg hun gikk ned for deler av filmen..

Hun ble jo bare redigert, hun gikk ikke ned så mange kg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EmmaMaria: Siden du avslører en såpass viktig handling, bør du bruke en spoiler-advarsel. Sånn som dette;

Likte den!! var mange sexscener, men ble litt kort.. :)

får se bella som vampyr i et sekund før filmen slutter.

Er forøvrig ingen stor Twilight-fan, men likte denne mye bedre enn 2. og 3.ern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger den! Mye bedre enn de andre. Gleder meg utrolig mye til neste år. Synd det er så lang tid mellom dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den var elendig og dødskjedelig. Ingen handling i det hele tatt :(

Ingen handling? Den var jo ganske lik boka og der er det jo nok handling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllup, gravid, hun dør. That's it.

Det er jo det som er handlingen :) Syns det er nok jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...