Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en kjekkas?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

så jeg tok feil da?

så denne fyren var egentlig skikkelig kjekk?

tipper det på mange måter at han så bedre ut enn ekkel. Kvinner har det bare med å overdrive veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tipper det på mange måter at han så bedre ut enn ekkel. Kvinner har det bare med å overdrive veldig.

hahahahahaha! Tro meg, jeg syntes ikke han var pen i begynnelsen.

Jeg syntes heller ikke han var direkte 'pen/kjekk' etterpå heller. Men det var vel mer at jeg ikke brydde meg noe om det... Og han har hatt få kjærester eller one night stands også.

Jeg tror nok det er du som overdriver og generaliserer her.

Jeg syntes absolutt ikke det er viktig med utseende. Gutta kan være upermodellkjekke, eller se rare ut, sålenge personligheten er fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahahaha! Tro meg, jeg syntes ikke han var pen i begynnelsen.

Jeg syntes heller ikke han var direkte 'pen/kjekk' etterpå heller. Men det var vel mer at jeg ikke brydde meg noe om det... Og han har hatt få kjærester eller one night stands også.

Jeg tror nok det er du som overdriver og generaliserer her.

Jeg syntes absolutt ikke det er viktig med utseende. Gutta kan være upermodellkjekke, eller se rare ut, sålenge personligheten er fantastisk!

Hvis du nekter å være ærlig så er det din sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du nekter å være ærlig så er det din sak.

oh my god xD er du virkelig seriøs?

Du sitter virkelig helt fast inn i din egen lille verden.

Du tror virkelig IKKE at jenter kan bli forelska i 'stygge' gutter.

Er det MULIG!

Stakkars deg!

ler meg ihjel.... ahahahaaa :skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh my god xD er du virkelig seriøs?

Du sitter virkelig helt fast inn i din egen lille verden.

Du tror virkelig IKKE at jenter kan bli forelska i 'stygge' gutter.

Er det MULIG!

Stakkars deg!

ler meg ihjel.... ahahahaaa :skratte::skratte:

My point exactly, kvinner har det med å overdrive veldig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My point exactly, kvinner har det med å overdrive veldig :P

det er nå du som overdriver som sitter her og forteller meg hvordan jeg er når det absolutt ikke er sånn. og jeg ler meg faktisk litt ihjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er nå du som overdriver som sitter her og forteller meg hvordan jeg er når det absolutt ikke er sånn. og jeg ler meg faktisk litt ihjel.

Jeg har nok erfaring med kvinner til å vite hvordan de fungerer. Og nå vil vel rødstrømpene snakke om individualitet og bla bla bla, men faktummet er at alle mennesker er født med grunnleggende innstinkter og behov. you're no different.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor vanlig er det t du faktisk ikke klarer å se på ansiktet til visse mennesker? Har aldri møtt et menneske jeg ikke klarte å se i ansiktet, så tror du trenger noen holdningsendringer om du mener alvor.

Jeg sier hvis det er SÅ ille at jeg ikke kan se på ansiktet hans, så funker det ikke. Jeg sa ikke at det er flere jeg ikke klarer å se ansiktet på fordi de er så stygge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok erfaring med kvinner til å vite hvordan de fungerer. Og nå vil vel rødstrømpene snakke om individualitet og bla bla bla, men faktummet er at alle mennesker er født med grunnleggende innstinkter og behov. you're no different.

Jeg er da for svarte en jente selv. Jeg har da vel mer erfaring enn deg siden jeg er det. Og alle jenter er like i dine øyne.

Hva slags biologiske instinkter som ligger inni oss har da vel lite med kjærligheten å gjøre.

Sier du også at pene jenter ikke kan være bestevenner med 'stygge' jenter? Det har da noe med kjærlighet å gjøre det også.

Det finns da folk som tenner på smellfeite mennesker. Tror du ikke på at de finns eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går ikke inn i et forhold om du ikke tenner seksuelt på partneren. Jeg går ikke inn i et forhold med jeg ikke tenner på, sex er veldig mye av et forhold. Men ikke alt. Blir rett og slett ikke sammen med noen jeg blir å skjemmes over utseendet av. I tillegg så må man ta seg tid til å bli kjent med hverandre. Veldig mange kjekkaser med en strålende personlighet, ikke alle er douchbags om jeg får si det. En person er ikke stygg på innsiden, bare pga at utseendet er fint. Man skal ikke dømme etter omslaget. Tror heller ikke partneren hadde likt det så godt om du bare ble sammen med h*n bare pga av personligheten. Tvilsomt. Da tror jeg partneren hadde blitt kraftig fornærmet og dumpet deg på stedet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Alle vet at menn ser på utseende (slank/tynn kropp, lange bein, vakre ansiktstrekk og fitness/helse) når de skal vurdere om en jente er sexy eller ikke. Kvinner foretrekker derimot som regel litt småstygge og dvaske menn med masse personlighet. Klassiske vakre menn er turn off for mange. Men kunne du vært sammen med en vakker som faktisk har en personlighet?

ja :D mer enn gjerne. synes mange jeg har vært sammen med er utrolig pene.. mens andre stygge i ettertid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da for svarte en jente selv. Jeg har da vel mer erfaring enn deg siden jeg er det. Og alle jenter er like i dine øyne.

Hva slags biologiske instinkter som ligger inni oss har da vel lite med kjærligheten å gjøre.

Sier du også at pene jenter ikke kan være bestevenner med 'stygge' jenter? Det har da noe med kjærlighet å gjøre det også.

Det finns da folk som tenner på smellfeite mennesker. Tror du ikke på at de finns eller?

Det er en grunn til at menn ikke spør kvinner om råd om kvinner. Hva du sier har ingenting med hva du reagerer emosjonelt på, overhode. Hva en jente sier er stort sett 90% svada og tull og har ingenting med virkeligheten å gjøre, selv når hun snakker om seg selv. Jeg tror faktisk en mann med masse erfaring med kvinner har mer peiling på kvinner enn en kvinne har om seg selv. Du må gjerne fortsette å kverulere, men jeg er klar over at det ikke har noe med virkeligheten å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en grunn til at menn ikke spør kvinner om råd om kvinner. Hva du sier har ingenting med hva du reagerer emosjonelt på, overhode. Hva en jente sier er stort sett 90% svada og tull og har ingenting med virkeligheten å gjøre, selv når hun snakker om seg selv. Jeg tror faktisk en mann med masse erfaring med kvinner har mer peiling på kvinner enn en kvinne har om seg selv. Du må gjerne fortsette å kverulere, men jeg er klar over at det ikke har noe med virkeligheten å gjøre.

O du hellige enfold!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O du hellige enfold!!!!!

Jeg kunne fornærmet deg nå, for så å bygge deg opp. Jeg kunne viet alle mine svar til deg og ignorert alle andre. Jeg kunne virkelig bygget en kjemi med deg fra dette punktet og ut, og gjort deg veldig nysgjerrig på hvem jeg er. jeg gidder naturligvis ikke, men så enkle er kvinner. Det handler om å trykke på de rette knappene, og umiddelbart har man kjemi og magisk tiltrekningskraft. Derfor kjenner jeg kvinner bedre enn kvinner kjenner seg selv, for jeg vet hvordan de reagerer, og til deres overraskelse er det aldri slik de tror de ille gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at menn ikke spør kvinner om råd om kvinner. Hva du sier har ingenting med hva du reagerer emosjonelt på, overhode. Hva en jente sier er stort sett 90% svada og tull og har ingenting med virkeligheten å gjøre, selv når hun snakker om seg selv. Jeg tror faktisk en mann med masse erfaring med kvinner har mer peiling på kvinner enn en kvinne har om seg selv. Du må gjerne fortsette å kverulere, men jeg er klar over at det ikke har noe med virkeligheten å gjøre.

du er virkelig enn mannsjåvinist.

Helt utrolig. Du må hate kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kunne fornærmet deg nå, for så å bygge deg opp. Jeg kunne viet alle mine svar til deg og ignorert alle andre. Jeg kunne virkelig bygget en kjemi med deg fra dette punktet og ut, og gjort deg veldig nysgjerrig på hvem jeg er. jeg gidder naturligvis ikke, men så enkle er kvinner. Det handler om å trykke på de rette knappene, og umiddelbart har man kjemi og magisk tiltrekningskraft. Derfor kjenner jeg kvinner bedre enn kvinner kjenner seg selv, for jeg vet hvordan de reagerer, og til deres overraskelse er det aldri slik de tror de ille gjort.

å herregud xD du er virkelig tåpelig........ skaff deg psykolog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er virkelig enn mannsjåvinist.

Helt utrolig. Du må hate kvinner.

Hate kvinner? Jeg elsker dere, er avhengig av dere, som alle andre menn er. Jeg er glad i kvinner, men det betyr likevel ikke at jeg tørr å si sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men alle har jo ikke dette synet på hva som er vakkert. Jeg synes ikke Brad Pitt er kjekk og vakker, selv om han tydeligvis regnes som det for mange kvinner. Jeg er sammen med den mannen jeg synes er en skikkelig kjekkas, det betyr dog ikke at andre har like preferanser som meg. Hva som er vakkert og flott er subjektivt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Nei, det er faktisk bevist at dette er høyst objektivt. I tester enes de aller fleste om hva som er vakkert og hva som ikke er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller aldri skjønt dette med Pitt og Beckham. Altså de er ikke stygge, men rent tiltrekningsmessig gir de meg ingenting. Det er som å se på en gresk statue, de er anatomisk korrekt liksom. Sikkert ålreite fyrer men....Depp kan jeg like, litt mere personlghet ihverfall, men gir meg ikke akkurat "skjelven".

Hva folk synes er tiltrekkende varierer en del må jeg si. Jeg har stått med tindrende øyne foran venninder og deklarert hvor usannsynlig vakker jeg synes det mennesket jeg på den tiden var forelsket i var, hvorpå svaret (med litt undring i øynene) er at de helt ærlig ikke synes personen var noen direkte skjønnhet. Smaken kan være som baken iblant ja.

Derfor er det litt vanskelig å si om en kunne vært med en såkalt kjekkas eller ikke, for det er ikke alltid dette betyr det samme for alle. Men hadde han en super personlighet, og kjemien stemte fantastisk, og han var tiltrukket av meg tilbake, så ja det hadde vel gått an.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...