Gå til innhold

dårlig kjærste


Gjest prinsessepaien

Anbefalte innlegg

Gjest prinsessepaien

For noen måneder siden gjorde min kjære det slutt med meg. Han syntes ikke vi hadde det fint sammen siden jeg kjeftet mye og han syntes jeg var vrang. Jeg gikk inn I meg selv og fant ut at joda.... Jeg er en kjeftsmelle. Vi bestemte oss for å prøve videre I samråd med en terapeut. Det har gått veldig fint helt til for en liten stund siden. Han har begynt å beklage seg over ganske mange ting med meg... Han synes jeg er uselvstendig siden jeg deler mine problemer og tanker med han. Han synes jeg er kontrollerende siden jeg ikke ønsker at han fiser når han er sammen med vennene sine med meg tilstedet og at jeg ikke vil at han skal utlevere meg eller vårt forhold til alle vennene sine.

Men det verste av alt kom opp for noen dager siden... Han synes det er slitsomt å ha sex med meg...

Hva I alle dager skal jeg gjøre? Selvtilliten min har fått seg en alvorlig knekk og jeg kan ikke se for meg at jeg noensinne skal klare å slappe av nok til å ha sex med han igjen.... Det er utrolig vondt å få høre noe sånt.

Noen som har noen gode råd for hvordan jeg kan komme over det her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare en ting å si til deg, kjære ts: Det er ikke deg det er noe feil med, men han!

Når man er kjærester, deler man gjerne problemer med hverandre! Man trenger ikke å være uselvstendig for det?? Og at han syns det er slitsomt å ha sex med deg sier jo bare hvor dårlig dere passer sammen! Du fortjener bedre rett og slett.

Du fortjener en mann som liker deg og vil dele problemer med deg. Og som likr å ha sex med deg. Så det beste ville vært å avlsutte dette forholdet og heller finne deg noen bedre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen måneder siden gjorde min kjære det slutt med meg. Han syntes ikke vi hadde det fint sammen siden jeg kjeftet mye og han syntes jeg var vrang. Jeg gikk inn I meg selv og fant ut at joda.... Jeg er en kjeftsmelle. Vi bestemte oss for å prøve videre I samråd med en terapeut. Det har gått veldig fint helt til for en liten stund siden. Han har begynt å beklage seg over ganske mange ting med meg... Han synes jeg er uselvstendig siden jeg deler mine problemer og tanker med han. Han synes jeg er kontrollerende siden jeg ikke ønsker at han fiser når han er sammen med vennene sine med meg tilstedet og at jeg ikke vil at han skal utlevere meg eller vårt forhold til alle vennene sine.

Men det verste av alt kom opp for noen dager siden... Han synes det er slitsomt å ha sex med meg...

Hva I alle dager skal jeg gjøre? Selvtilliten min har fått seg en alvorlig knekk og jeg kan ikke se for meg at jeg noensinne skal klare å slappe av nok til å ha sex med han igjen.... Det er utrolig vondt å få høre noe sånt.

Noen som har noen gode råd for hvordan jeg kan komme over det her?

Snakker du aldri med dine venner om forholdet deres eller om kjæresten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen måneder siden gjorde min kjære det slutt med meg. Han syntes ikke vi hadde det fint sammen siden jeg kjeftet mye og han syntes jeg var vrang. Jeg gikk inn I meg selv og fant ut at joda.... Jeg er en kjeftsmelle. Vi bestemte oss for å prøve videre I samråd med en terapeut. Det har gått veldig fint helt til for en liten stund siden. Han har begynt å beklage seg over ganske mange ting med meg... Han synes jeg er uselvstendig siden jeg deler mine problemer og tanker med han. Han synes jeg er kontrollerende siden jeg ikke ønsker at han fiser når han er sammen med vennene sine med meg tilstedet og at jeg ikke vil at han skal utlevere meg eller vårt forhold til alle vennene sine.

Men det verste av alt kom opp for noen dager siden... Han synes det er slitsomt å ha sex med meg...

Hva I alle dager skal jeg gjøre? Selvtilliten min har fått seg en alvorlig knekk og jeg kan ikke se for meg at jeg noensinne skal klare å slappe av nok til å ha sex med han igjen.... Det er utrolig vondt å få høre noe sånt.

Noen som har noen gode råd for hvordan jeg kan komme over det her?

Tror du skal finne deg en ny en. Han her har ikke skjønt hvordan det er å være i forhold og kunne stole på hverandre.

Slitsomt å ha sex? Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prinsessepaien

Jeg snakker om forholdet vårt til en eller to venninner. Han har 8 kompiser som er hans "nærmeste"....

Slitsomt å ha sex siden jeg ikke får vaginal orgamse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han kan bare velge 1-2 kamerater han kan snakke med om forholdet deres? Syns det er litt teit jeg da. Og at du nekter ham å slippe en fjert når han er med venner er jo helt bak mål. Må man, så må man. Det er jo tross alt noe av det mest naturlige i verden. Ellers syns jeg det høres trist ut at han syns det er slitsomt å ha sex med deg. Og jeg støtter deg når det gjelder det å dele problemer med kjæresten. Kjæresten skal jo helst støtte deg og være der for deg om man vil ha noen å snakke med.

Endret av Antheia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er slitsomt for han seksuelt er hans prestasjonskrav. Dere må bare glemme det med orgasme.

Gi litt blafffen i senga, og kos dere. La sex være kos, ikke prestering.

Du er jo sexy og tiltrekkende nok. Det er prestasjonspresset i hans hode som er sexproblemet.

Jeg tror dere får det fint etterhvert. Men det tar litt tid. At du har klart å kutte ut kjefting er jo

kjempebra, og viser at dere er i utvikling.

Men la han fise. Den som fiser føler seg hjemme, og slapper av. Han trenger det.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo han som er kontrollerende, slik du framstiller det. Begge skal vel være fornøyd med tingenes tilstand?

Hvordan er han kontrollerende når det er hun som sier han ikke får lov til å fise? Skjønner godt at han ikke liker det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Dere må nok gi og ta litt her begge to. Dere er begge for opptatt av hvem som har skyld i hva..

Fisinga: det burde du bare bite i det. Man bør velge sine kamper med omhu, og ja, menn med fisekonkurranser er skikkelig teit, men det er ikke verdens undergang. Samme med at han snakker om forholdet deres til andre. Det gjør garantert du og.

At du deler dine problemer: her bør han være mer tolerant. Som kjærester skal man jo dele både gleder og sorger. Men hvis du driver og lasser alle problemene dine over på ham, skjønner jeg også at han blir sliten. Kanskje du kan prøve å snakke med venninner om mesteparten av tinga, og de viktigste med ham?

Sexen: IGrosny sa alt jeg ville si. Han er skikkelig ufin ved å si "det er slitsomt å ha sex fordi det tar lang tid før du får orgasme og jeg må bruke masse rare stillinger." men jeg antar han egentlig mener "jeg føler at jeg ikke er bra nok"

Men du kan hjelpe til her også, spesielt hvis det er han som bruker hendene samtidig som han jokker. Hvis det er tilfellet, synes jeg du skal ta saken i egne hender. Hvis du allerede bruker dine egne hender og gjør det du kan, bør dere vel bare fokusere mindre på orgasme og mer på sex, så kan du kanskje runke forran ham før dere har sex, og så kan dere pule vanlig etterpå? (womanwoman hadde sikkert hatt noen "gode råd" her kom jeg på..)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prinsessepaien

Ser at fising er ett hett tema I seg selv... Det er ikke sånn at jeg nekter han å fise hele tiden. Men det er ufint å fise når andre spiser og det er kjipt å måtte ha alle filmkvelder I en eim av tarmgass! Må man så må man... Men man klarer å holde seg også!

når det kommer til sex er jeg en person som er åpen om det og jeg har ikke noe problemer fram til nå med å kose meg og slappe av I senga.

Jeg mener ikke at han ikke skal snakke med vennene sine om ting som plager han ang oss eller meg. Men jeg synes godt han kan velge seg ett par som han kan prate med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at fising er ett hett tema I seg selv... Det er ikke sånn at jeg nekter han å fise hele tiden. Men det er ufint å fise når andre spiser og det er kjipt å måtte ha alle filmkvelder I en eim av tarmgass! Må man så må man... Men man klarer å holde seg også!

når det kommer til sex er jeg en person som er åpen om det og jeg har ikke noe problemer fram til nå med å kose meg og slappe av I senga.

Jeg mener ikke at han ikke skal snakke med vennene sine om ting som plager han ang oss eller meg. Men jeg synes godt han kan velge seg ett par som han kan prate med...

Det er ikke vits i. Hvis alle vennene er like gode venner med hverandre, får de vite om det før eller senere uansett. Dessuten er det ofte godt å få meninger fra forskjellige personer, og ikke bare de samme hele tiden. La ham få snakke med sine venner om det han vil, så kan du snakke med dine om det du vil. Syns ikke du skal legge deg bort i hva han snakker med vennene sine om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hvordan er han kontrollerende når det er hun som sier han ikke får lov til å fise? Skjønner godt at han ikke liker det.

Er det kjempeviktig for han å fise i andres påhør? Jaja, da skjønner jeg at folk har problemer i forholdet, når en har sånne ting å krangle om :gjeiper:

Jeg hengte meg mer opp i de litt større tingene de var uenig om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det kjempeviktig for han å fise i andres påhør? Jaja, da skjønner jeg at folk har problemer i forholdet, når en har sånne ting å krangle om :gjeiper:

Jeg hengte meg mer opp i de litt større tingene de var uenig om.

Vil ikke si det er viktig, men jeg syns heller ikke man skal nekte noen det. Da får man heller slippe en, for så å unnskylde seg etterpå.

Syns ikke han virker mye mer kontrollerende enn henne, hun vil jo tross alt kontrollere antall venner han skal få lov til å snakke med om forholdet, i tillegg til å kontrollere fisinga hans. At han ikke vil snakke med henne om hennes problemer, er ikke noe jeg syns noe om, men han er jo ikke kontrollerende her. Og at han har problemer med sexen er jo heller ikke kontrollerende, men noe han burde jobbe med (sammen med kjæresten).

Kan altså ikke se at han er kontrollerende, men sutrete kanskje. Men hun er da ikke bedre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker som han her er blitt en smule for høy i hatten :)

du gav ham hånden og han tar hele armen.

nei kanskje du skal finne deg en snill mann som er mer lik deg og som passer bedre sammen med deg:)

du har jo ikke akkurat latt være å prøve. både å forandre deg og terapi.

jeg vet det er lett å skrive det, og vanskelig å tenke det siden det er føleleser i bildet, men det høres jo ikke ut som du er så lykkelig akkurat nå? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...