Gå til innhold

Julegavetips til 8 mnd baby?


myself30

Anbefalte innlegg

Babyer på 8mnd har vel ingen glede av gaver ennå - men de må jo få noe.

Er det noe de bør ha etterhvert Klær er ikke aktuelt - det er det nok av...

Noen spesielle leker dere anbefaler evt. Blir jo mer enn nok leker etter hvert også men...

Alle tips mottas med takk. Har selv tenkt på gyngehest, akebrett og lignende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kjøpt et aktivitetsbord til jenta vår som vil være 7 måneder i jula. Mulig vi kjøper en ulldress fra janus også, syns de er så deilige å bruke over body og strømpebukse på vinteren.

Storebror fikk gåbil den første jula, og det var en kjempesuksess! Ikke gåstol, men en sånn bil som han kunne gå bak, sitte på, putte ting oppi osv. Den er faktisk fremdeles populær, 2 år senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gi et hjerte fra Karen Blixens jul til jenta vår, hun er 8 mnd til jul. Hun har/får ellers alt hun trenger, og både leker og klær regner jeg med at hun får av andre. Derfor gir vi noe varig som hun ikke har glede av nå, men som vil være mer stas etterhvert. Jeg har selv gode barndomsminner fra "min" julepynt, som jeg har hengt på treet hvert år, så det er en tradisjon jeg har lyst til å føre videre til mine egne barn :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gi et hjerte fra Karen Blixens jul til jenta vår, hun er 8 mnd til jul. Hun har/får ellers alt hun trenger, og både leker og klær regner jeg med at hun får av andre. Derfor gir vi noe varig som hun ikke har glede av nå, men som vil være mer stas etterhvert. Jeg har selv gode barndomsminner fra "min" julepynt, som jeg har hengt på treet hvert år, så det er en tradisjon jeg har lyst til å føre videre til mine egne barn :)

må bare si att det synes jeg hørtes koselig ut. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gi et hjerte fra Karen Blixens jul til jenta vår, hun er 8 mnd til jul. Hun har/får ellers alt hun trenger, og både leker og klær regner jeg med at hun får av andre. Derfor gir vi noe varig som hun ikke har glede av nå, men som vil være mer stas etterhvert. Jeg har selv gode barndomsminner fra "min" julepynt, som jeg har hengt på treet hvert år, så det er en tradisjon jeg har lyst til å føre videre til mine egne barn :)

Det var en fin gave synes jeg.

Personlig synes jeg kanskje vel mange kjøper for store gaver til disse aller minste? De fleste ungene er jo skikkelig lei av å pakke opp gaver før de er halvveis, og, jeg tror faktisk ikke de har noe spesielt forhold til gaver? Det siste er mer antagelser fra min side, siden tøtta vår bare er et år.

Jeg tenker at vi ikke kjøper noen julegave, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kommer til å kjøpe boken om Larven Aldrimett. Hun trenger jo absolutt ingenting (kommer til å være 6,5 måned på julaften), så det er vel mest en unnskyldning til å kjøpe noe som hun egentlig ikke har bruk for helt enda. :fnise: Men så er jeg kanskje en litt over gjennomsnittlig boknerd også da. Jenta eide 5 bøker allerede før hun var født. :sjenert:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine venninner har likt de lekene med speil de har fått. Barna har brukt dem masse og har visst kost seg når de leker med dem. Annet enn det er jeg selv veldig fan av bøker og ulltøy ;)

Likte veldig godt Mazilla sin gave. Den var så koselig og kommer til å være til glede for barnet i voksen alder og ut livet. Leker får de jo alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal være så kjedelig at vi ønsker gavekort på Ikea for nå skal jentene få eget rom. Tenkte at da kan vi kjøpe litt fine ting, lamper, barnemøbler etc. Ting de trenger, rett og slett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til og gi bilstol nr 2 som gave til lillegutt, besteforeldrene skal kjøpe trip trap stol. Han kommer sikkert til og få nok av leker og klær uansett, så er kjekt med gaver som han virkelig trenger også :)

Men likte hun over her som skulle kjøpe julepynt da! Hva med en julestrømpe, adventskalender (altså ikke en kalender med gaver men en sånn man skal henge gavene på) eller noe annet litt mer varig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Babyer på 8mnd har vel ingen glede av gaver ennå - men de må jo få noe.

Er det noe de bør ha etterhvert Klær er ikke aktuelt - det er det nok av...

Noen spesielle leker dere anbefaler evt. Blir jo mer enn nok leker etter hvert også men...

Alle tips mottas med takk. Har selv tenkt på gyngehest, akebrett og lignende...

En rangle han kan putte i munnen og gnage på med gommene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å kjøpe boken om Larven Aldrimett. Hun trenger jo absolutt ingenting (kommer til å være 6,5 måned på julaften), så det er vel mest en unnskyldning til å kjøpe noe som hun egentlig ikke har bruk for helt enda. :fnise: Men så er jeg kanskje en litt over gjennomsnittlig boknerd også da. Jenta eide 5 bøker allerede før hun var født. :sjenert:

Akkurat den boken skal min få også, har alltid følt at den boken skulle han ha. ;)

Til så små babyer er det greit å begrense gavemengden litt tenker jeg, bortsett fra klær og litt dyrer ting som de måtte ha bruk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...