Gå til innhold

Hva er greia med ppille mensen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kommer den eller ikke, om man er gravid?! Eller er begge tilfellene like vanlige? Synes jeg bare leser forskjellige ting overalt jeg.. Er til å bli gæern av.

Menssmertene er der, og murringene også, torsdag kveld var jeg bombesikker på at den skulle komme morgenen etter.. Det er merkelig for det virker faktisk som om kroppen "jobber med ettellerannet", (ikke nødvendigvis graviditet, men en mens) uten at det faktisk skjer noe? Jeg venter i spenning hvertfall. Skulle hatt den helst i går, altså mellom pille 2 og 3 i "mensenuka". Er på pille 4 nå og nada.. :popcorn:

Erfaringer, anyone?

Og ja forresten, ja jeg har glemt en pille, men husker jo selvfølgelig ikke når på brettet dette var.. Forrige gang jeg hadde "mensen" varte den i ca...èn dag og det var ikke friskt blod engang.

Jaja, lener meg tilbake med morgenkaffen (god helg, forresten) og håper på å bli noe klokere. :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som du skriver, dette varierer mye. Så det eneste som kan gjøre deg litt klokere er nok en graviditetstest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får ikke blødninger om man er gravid. Om man skulle få er det i såfall ikke snakk om mengder som ligner på menstruasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal ha mensen i mellom p-pillene, så tar det gjerne 3-4 dager før det kommer blod, og så varer det i 2-3 dager. Noen blør jo svært lite når de bruker p-piller.

Jeg får ihvertfall litt brunt blod først, og så kommer det ferskt blod i to dager og så litt brunt blod før det hele er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...