Gå til innhold

Hvordan vet man om man er god til å suge?


frøkna

Anbefalte innlegg

ja, tittelen sier vel det meste.

om jeg spør om det er noe jeg kan gjøre annerledes får jeg jo bare

"neida, du er så flink så.."

men jeg føler liksom at det er noe med det jeg fortsatt ikke har "skjønt"

føler jeg ikke har fått noen aha øyeblikk, og syns jeg får lite respons av typen.

ingen har noengang sagt til meg at jeg er flink til det.

Heller ikke at jeg er dårlig men...

hvordan teknikk bruker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også alltid tenk på om jeg er flink eller ikke, med de jeg har vært sammen med og holdt på med. Jeg tror at hvis en gutt ikke liker det du gjør, så hadde han bedt deg stoppe eller ikke bedt deg gjøre det i det hele tatt ;)

Men for at du skal finne ut om det er bra, kan du jo prøve å gjøre noe annerledes, se om typen din begynner å puste annerledes, bevege seg. Det gjorde jeg med han jeg er på gang med, plutselig var ting mye bedre for han :)

Endret av SportyShorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mannen som vanligvis ikke stønner faktisk gjør det, og smårister i nytelse, da er det bra da!

Jeg bruker ingen teknikk, koser meg der nede med det meste som koses kan. Slikk under pungen er alltids godt motatt her i heimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du er god når han ikke trenger å instruere deg hver gang, han kommer, du hører han nyter, samt at du viser selvtillitt når du suger. Det er i grunn ganske viktig, viser du at du nyter og liker det, så synes de fleste mannebein at det er sexy. Du hadde vell ikke likt at et mannfolk slikker deg, men tydelig viser at han ikke liker det ikke sant?

Det er i hvertfall det jeg har fått høre opp gjennom årene, og opplevd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvordan vet man om man er god til å suge?"

Om han kommer eller ikke.

Standards dude, standards. Hadde en krokkodille glefsa til i pølsa hadde jeg sikkert kommet, men godt er det nødvendigvis ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehh.. Du kan be personen være helt ærlig?

Tror aldri menn lyver om det hvis de blir bedt om å være totalt ærlig, på en ordentlig måte.. Og de føler at det ikke er ett trick question da :P

Bruker overdrevne teknikker, men justerer meg litt til respons jeg får. Hvis han ser ut til å like en ting spesielt mye, så fortsetter jeg med det / tar det litt lengre.

o.O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tror du kan å suge en mann så er det ikke sikkert en ny partner har samme preferansene så du må "lære" det på nytt. ;) Men de fleste menn gir beskjed om hva de liker og når du hører mannen stønne i nytelse da har du truffet på :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til stønning og shaking av ren nytelse underveis, forteller de etterpå at jeg er den beste til å suge.

Og da velger jeg å tro på det. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, tittelen sier vel det meste.

om jeg spør om det er noe jeg kan gjøre annerledes får jeg jo bare

"neida, du er så flink så.."

men jeg føler liksom at det er noe med det jeg fortsatt ikke har "skjønt"

føler jeg ikke har fått noen aha øyeblikk, og syns jeg får lite respons av typen.

ingen har noengang sagt til meg at jeg er flink til det.

Heller ikke at jeg er dårlig men...

hvordan teknikk bruker dere?

Innlegget ditt tyder på litt skjeiv fokus. Jeg ønsker ikke at min kjære skal suge for å treffe best mulig fysisk.

Jeg ønsker at hun skal kose seg, og glede seg med det.

Mitt råd. Slapp av og nyt. Om du treffer her eller der er ikke det vesentlige. Det er godfølelsen som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standards dude, standards. Hadde en krokkodille glefsa til i pølsa hadde jeg sikkert kommet, men godt er det nødvendigvis ikke

For min del er det egentlig bare Madammen som har klart å få meg til å komme ordentlig gjennom å suge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra responsen typen din gir deg, så ser det ut som at han tidligere ikke har opplevd en bra blowjob, og derfor slår seg til ro med det du gjør. Finn ei som er pro til å suge, få henne til å suge typen, så skal du se at du får konstruktiv kritikk etterpå, om han har guts nok til det da ;-)

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Har igrunn aldri tenkt over det med teknikk.

Jeg er veldig entusiastisk når jeg suger da,mye fordi jeg faktisk elsker å gjøre det og synes det er veldig gøy.

Mye spytt, mye tunge, mye variasjon. Bytter mellom å ha ballene og pikken i munnen, og beveger meg gjerne i retning rimming og analplay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har igrunn aldri tenkt over det med teknikk.

Jeg er veldig entusiastisk når jeg suger da,mye fordi jeg faktisk elsker å gjøre det og synes det er veldig gøy.

Mye spytt, mye tunge, mye variasjon. Bytter mellom å ha ballene og pikken i munnen, og beveger meg gjerne i retning rimming og analplay.

Det der er det ikke alle som vil ha noe av.

Jeg tilbyr, men her i heimen vil han heller gi enn å få.

Risting har jeg ikke opplevd, men stønning som høres oppriktig ut, litt gisp eller at stemmen når et litt dypere register(samme skjer jo hos begge kjønn når man er seriøst opphisset), generelt uttrykk for glede gjennom språk eller lyd/bevegelse.

Jeg tror ikke jeg er spesielt fantastisk på det, men får ganske god respons når jeg viser engasjement.

Jeg spiller like mye på visualitet som generell teknikk og innlevelse.

Folk er veldig forskjellige, men jeg får ikke særlig respons på sugeteknikker, men mye mer på hvor stramt grepet er med munnen.

Om det kommer noen herregud eller ja vet iallefall jeg at det ikke er kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Det der er det ikke alle som vil ha noe av.

Jeg tilbyr, men her i heimen vil han heller gi enn å få.

Jeg ville nok ikke gjort det uten en eller annen form for klarsignal nei, men det gjelder jo mye av det man gjør i sengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kjæresten min roper "Herregud" og "fy faen så deilig" "sånn ja" så pleier jeg å få en indikasjon på at noe er bra. Varierer mye slik som Raindrops.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når man suger sin kjæreste for første gang og han sier at oralsex aldri har fungert for ham, men kort tid etterpå kommer han som et skudd med tung pust og rykninger i kroppen, etterfulgt av et "herregud noe så godt!". Da følte jeg meg litt som dronningen av suging... :rodmer:

(Ja jeg vet at det kunne være ren flaks og at jeg ikke nødvendigvis er noen sugemester, men selvtilliten min steg ihvertfall mange hakk :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, tittelen sier vel det meste.

om jeg spør om det er noe jeg kan gjøre annerledes får jeg jo bare

"neida, du er så flink så.."

men jeg føler liksom at det er noe med det jeg fortsatt ikke har "skjønt"

føler jeg ikke har fått noen aha øyeblikk, og syns jeg får lite respons av typen.

ingen har noengang sagt til meg at jeg er flink til det.

Heller ikke at jeg er dårlig men...

hvordan teknikk bruker dere?

Du er helt sikkert mer enn god nok for ham!

Men ofte er det sånn blant menn at det er bestekompisen (eller en av de beste kompisene) som er desidert best til å suge. Selv om de fleste ikke vil innrømme det så leker mange menn sammen nå og da. Så vi kommer inn på dette med; bare en mann vet hvordan en mann skal suges osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...