danbanan Skrevet 29. november 2011 #81 Skrevet 29. november 2011 Slik at dere vet det kvinner, en kar som er godt trent og har en del muskelmasse, trenger absolutt ikke være "hard" å kose med, så lenge han har normal fettprosent;) Jeg har trent styrke i mange år og har en del muskelmasse(ikke sånn "bole" stor), men når jeg ligger og slapper av så er musklene relativt myke! Muskler er stort sett bare veldig harde rett etter trening eller når man strammer dem;)
Gjest norah Skrevet 29. november 2011 #82 Skrevet 29. november 2011 Etter hva du skriver virker det nesten som at selv om Sabado var noen kilo tykkere/hadde enda litt rundere og større mage så ville du foretrukket en slik kropp fremfor den berømte markerte, null fettprosent-mye muskler, flat mage-kroppen? Jeg assosierer de mest overtrente som tar masse solarium, deffer til stadighet, trener i singlet for å vise frem musklene - for å være mer overflatiske enn hva jeg finner tiltrekkende. Om en fyr sa han var 5 dager i uken på frontline academy(kampsport), så sier det noe om interesse for sport - om en fyr sier han kun spiser kalkun og fokuserer på bicepsene om dagen så er han mest sannsynligvis interessert i akkurat det; bicepsene sine. (og ja, jeg vet enkelte her inne synes jeg er idiot for å mene det, but I dåont kæær). Og jandanbananananana; Jeg påstod ikke at en veltrent mann med normalt fettprosent var stygt. Tvert imot. Men det er heller ikke stygt om man veier 10 kg mer/mindre enn idealvekt. Veltrenthet er overhodet ikke et kriterie for at jeg skal finne noen meget seksuelt tiltrekkende. Skjønner ikke hvorfor folk har så angst for litt fett på magen. Det er jo bare mykt og koselig - og supergodt å ta på? Akkurat som fett i puppen er godt å ta på. Og vi liker jo pupper, gjør vi ikke? 1
Adonis Skrevet 29. november 2011 #83 Skrevet 29. november 2011 Jeg assosierer de mest overtrente som tar masse solarium, deffer til stadighet, trener i singlet for å vise frem musklene - for å være mer overflatiske enn hva jeg finner tiltrekkende. Om en fyr sa han var 5 dager i uken på frontline academy(kampsport), så sier det noe om interesse for sport - om en fyr sier han kun spiser kalkun og fokuserer på bicepsene om dagen så er han mest sannsynligvis interessert i akkurat det; bicepsene sine. (og ja, jeg vet enkelte her inne synes jeg er idiot for å mene det, but I dåont kæær). Og jandanbananananana; Jeg påstod ikke at en veltrent mann med normalt fettprosent var stygt. Tvert imot. Men det er heller ikke stygt om man veier 10 kg mer/mindre enn idealvekt. Veltrenthet er overhodet ikke et kriterie for at jeg skal finne noen meget seksuelt tiltrekkende. Skjønner ikke hvorfor folk har så angst for litt fett på magen. Det er jo bare mykt og koselig - og supergodt å ta på? Akkurat som fett i puppen er godt å ta på. Og vi liker jo pupper, gjør vi ikke? Menn skal være harde, kvinner myke og føylige.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #84 Skrevet 29. november 2011 Selv har jeg kropp som Sabado, forskjellen er vel bare at jeg har bittelitt mer mage, men BMImessig er jeg normalvektig så ikke tykk i den forstand... Tror mange menn synes det er rart at dere foretrekker slike kvinner fordi vi blir hjernevasket via media og tv-programmer til å tro at minst mulig kroppsfett (og mest mulig markerte muskler) er mest sexy, ser man serier som feks One Tree Hill og Home and Away er det alltid en eller annen gutt som skal kle seg naken og har null fettprosent og deretter blir kommentert av jentene som "guuuud så deilig han er!" da får vi som har litt mage og mer rund kropp (som Sabado) lyst til å endre totalt vår egen kropp. Ellers tror jeg menn generelt synes at sixpack, muskler og flate mager er finest på andre menn.... og så overfører vi det på kvinner...
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #85 Skrevet 29. november 2011 Selv har jeg kropp som Sabado, forskjellen er vel bare at jeg har bittelitt mer mage, men BMImessig er jeg normalvektig så ikke tykk i den forstand... Tror mange menn synes det er rart at dere foretrekker slike kvinner fordi vi blir hjernevasket via media og tv-programmer til å tro at minst mulig kroppsfett (og mest mulig markerte muskler) er mest sexy, ser man serier som feks One Tree Hill og Home and Away er det alltid en eller annen gutt som skal kle seg naken og har null fettprosent og deretter blir kommentert av jentene som "guuuud så deilig han er!" da får vi som har litt mage og mer rund kropp (som Sabado) lyst til å endre totalt vår egen kropp. Ellers tror jeg menn generelt synes at sixpack, muskler og flate mager er finest på andre menn.... og så overfører vi det på kvinner... Ja der traff du spikeren på hodet for min del! Jeg som gutt har alltid syntes andre gutter med lavest mulig fettprosent (nærmest spinkle) og med plankeflat mage er mye visuelt penere enn de som har litt flesk, tydelig at damer ikke deler den oppfattningen men jeg som heterofil gutt kan nesten føle atr det koker litt i skrittet hvis jeg ser badebuksebilder av veltrente gutter strippet for fett. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #86 Skrevet 29. november 2011 Ja der traff du spikeren på hodet for min del! Jeg som gutt har alltid syntes andre gutter med lavest mulig fettprosent (nærmest spinkle) og med plankeflat mage er mye visuelt penere enn de som har litt flesk, tydelig at damer ikke deler den oppfattningen men jeg som heterofil gutt kan nesten føle atr det koker litt i skrittet hvis jeg ser badebuksebilder av veltrente gutter strippet for fett. :gjeiper: Det er vel en grunn til at så mange homser trener og holder seg i form da.
Gjest "gjest" Skrevet 29. november 2011 #87 Skrevet 29. november 2011 Ja der traff du spikeren på hodet for min del! Jeg som gutt har alltid syntes andre gutter med lavest mulig fettprosent (nærmest spinkle) og med plankeflat mage er mye visuelt penere enn de som har litt flesk, tydelig at damer ikke deler den oppfattningen men jeg som heterofil gutt kan nesten føle atr det koker litt i skrittet hvis jeg ser badebuksebilder av veltrente gutter strippet for fett. :gjeiper: Sikker på at du er totalt hetero? 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #88 Skrevet 30. november 2011 Når det kommer til hva kvinner synes er visuelt vakrest angående nakne menn tror jeg egentlig lubbene menn er vinnerne, taperne er de helt tynne.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #89 Skrevet 2. desember 2011 Innholdet i denne tråden virker rart for meg, ser jo på facebook at jenter løper bort til Abercrombie-modeller med sixpack, null kroppsfett og stoooore muskler og ber om å bli tatt bilde av sammen med dem, og så kommenterer masse jenter at "åååhhh herreguud skulle ønske det var meg oooo han var digg bring him home". Så LITT opptatt av sixpack er vel jenter også?
Gjesten Skrevet 2. desember 2011 #90 Skrevet 2. desember 2011 Innholdet i denne tråden virker rart for meg, ser jo på facebook at jenter løper bort til Abercrombie-modeller med sixpack, null kroppsfett og stoooore muskler og ber om å bli tatt bilde av sammen med dem, og så kommenterer masse jenter at "åååhhh herreguud skulle ønske det var meg oooo han var digg bring him home". Så LITT opptatt av sixpack er vel jenter også? Det kan hende det er et lite gap mellom hva kvinner sikler over i en parfymeannonse og hva de vil ha ved siden av seg i sengen.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #91 Skrevet 2. desember 2011 Det kan hende det er et lite gap mellom hva kvinner sikler over i en parfymeannonse og hva de vil ha ved siden av seg i sengen. Ja det hørtes ihvertfall ulogisk ut? Hvorfor er det et gap mellom det? Er det ikke hva man sikler etter man gjerne vil ha i sengen? Jeg sikler over bilder av kroppen til Vanessa Hudgens, og jeg ville gjerne hatt henne ved siden av meg i sengen.
Gjesten Skrevet 2. desember 2011 #92 Skrevet 2. desember 2011 Ja det hørtes ihvertfall ulogisk ut? Hvorfor er det et gap mellom det? Er det ikke hva man sikler etter man gjerne vil ha i sengen? Jeg sikler over bilder av kroppen til Vanessa Hudgens, og jeg ville gjerne hatt henne ved siden av meg i sengen. Tja, det finnes jo kvinner som tenner på playrape, tror du de virkelig ønsker å bli voldtatt?
edderkoppdame Skrevet 2. desember 2011 #93 Skrevet 2. desember 2011 jeg har hatt sex med det meste av kroppstyper fra supertynne til bodybuildere og til småfeite. Har aldri blitt skuffet over utseendet til mannen naken, men foretrekker vel egentlig slanke/tynne senete kropper sånn rent visuelt sett. Enhver kropp har sin sjarm, og det høres sikkert banalt ut, men for meg teller sjarme mest. Dumme menn tenner meg absolutt ikke, så da spiller utseende lite. Når det er sagt, vil jeg heller ha sex med en fin dum mann enn en dum stygg mann
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #94 Skrevet 3. desember 2011 Tja, det finnes jo kvinner som tenner på playrape, tror du de virkelig ønsker å bli voldtatt? Den mest elendige sammenligningen i Kvinneguidens historie. Playrape er noe helt annet enn voldtekt, under en playrape (og fantasien om voldtekt) har dama kontrollen - blir man voldtatt i virkeligheten har man null kontroll. To vidt forskjellige ting. Skjønner forresten fortsatt ikke hvorfor kvinner sikler over bilder av mannekropper de ikke vil ha i sengen, det er ulogisk. Hvis jeg så på bilder av kvinner i en undertøyskatalog ville jeg kun sikle over de jeg faktisk har lyst på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå