Gå til innhold

Ang. Hermann Sabado sin nakne kropp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg synes faktisk Sabado er mye diggere enn han du la ut bilde av. Jeg liker å kunne kose litt med en gutt. Å ligge med en murstein i senga er ikke like digg.

Enig her, syntes også Sabado hadde kjempefin kropp. Absolutt en kroppstype jeg synes er veldig attraktiv hos gutter.

Er også en av dem som ikke helt klarer å tenne på veldig muskuløse menn med lav fettprosent. Synes for det første det blir litt kjedelig, sikkert fordi man blir så overeksponert for slike kropper i media. Blir veldig glatt også synes jeg, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det annet enn at jeg rett og slett synes slike typiske modellkropper er kjedelige og "harde".

Gutter med en del muskler kan absolutt være digge, men da synes jeg det er mye finere om de har litt fett i tillegg slik at de ser store og sterke ut, og ikke ut som om de bare trener for å se fine ut på bilder. Synes også "litt" er stikkordet. For mye muskler tenner meg rett og slett ikke, synes det skal se ut som en funksjonell kropp også.

I mine øyne:

Ja!

Njææ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå var Hermann Sabados kropp helt ok, men bare for å ha det klart; det er ikke norske kvinner som har valgt norges mest sexy mann i Elle, det er det redaksjonen i bladet som har. Derfor, jeg vet om veeeldig mange kjendismenn som ikke er vurdert i det hele tatt på den lista, og som er minst like(om ikke mer) sexy som de på ovennevnte liste :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du ham? Sender du med telefonnummeret mitt eller? :wow:

Hehe, ja, gammel kollega og venn :) Topp fyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, gammel kollega og venn :) Topp fyr!

Vel, du kan jo vise ham denne tråden, det er sikkert godt for selvtilliten hans ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, gammel kollega og venn :) Topp fyr!

Vel, du kan jo vise ham denne tråden, det er sikkert godt for selvtilliten hans ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, gammel kollega og venn :) Topp fyr!

Vel, du kan jo vise ham denne tråden, det er sikkert godt for selvtilliten hans ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nærmere perfekt enn noe annet! En helt normal mannekropp! :)

Hvordan kan en helt normal kropp være mer sexy og erotisk tiltrekkende enn det uvanlige som er vanskeligere å oppnå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig her, syntes også Sabado hadde kjempefin kropp. Absolutt en kroppstype jeg synes er veldig attraktiv hos gutter.

Er også en av dem som ikke helt klarer å tenne på veldig muskuløse menn med lav fettprosent. Synes for det første det blir litt kjedelig, sikkert fordi man blir så overeksponert for slike kropper i media. Blir veldig glatt også synes jeg, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det annet enn at jeg rett og slett synes slike typiske modellkropper er kjedelige og "harde".

Gutter med en del muskler kan absolutt være digge, men da synes jeg det er mye finere om de har litt fett i tillegg slik at de ser store og sterke ut, og ikke ut som om de bare trener for å se fine ut på bilder. Synes også "litt" er stikkordet. For mye muskler tenner meg rett og slett ikke, synes det skal se ut som en funksjonell kropp også.

I mine øyne:

Ja!

Njææ...

Da vil jeg påstå du har dårlig smak.

Pantera-fyren ser helt ut som en gjennomsnittsfyr. Han ser ikke ut som han trener engang.

Ryan Reynolds på sin side... er... en... adonis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phil er bare helt rå, han. :rodmer:

Liker deg!

Hihi, Adonis, du har selvsagt lov til å mene hva du vil om min smak. skal sies at det finnes bilder der Phil er langt bedre trent, men jeg ville bare illustrere et eksempel.

For meg er han :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker deg!

Hihi, Adonis, du har selvsagt lov til å mene hva du vil om min smak. skal sies at det finnes bilder der Phil er langt bedre trent, men jeg ville bare illustrere et eksempel.

For meg er han :rodmer:

Det er ikke bare hans kropp, det er hele pakken som er Phil Anselmo, han og Tom Araya i Slayer. Hjølpes, jeg blir helt vill og gal. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare hans kropp, det er hele pakken som er Phil Anselmo, han og Tom Araya i Slayer. Hjølpes, jeg blir helt vill og gal. :rodmer:

Du er ikke alene! Makan til mann :rodmer: Ingenting kan måle seg med THE PHIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

'

Jeg er 36 år, hvordan da?

Vel, mannen ser ganske shabby ut og jeg ville tippet at han var nærmere 60. For all del- smak og behag. Men jeg syntes det er vanskelig å tro at ei dame faktisk tenner mer på noe sånt enn på Ryan Reynolds.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googlet Tom Araya.

LOL.

Hvor gamle er dere egentlig?

Ser ikke hvordan alder er relevant her.. :klo: Og hvorfor er det et problem for deg at vi synes en annen type menn en det du gjør er attraktive?

Jeg er forresten 19, for å svare på spørsmålet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...